Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Fy va förbannad man blir att läsa detta. Vilket kasst bemötande! Jag hoppas din bebis kommer igång ordentligt till imorgon så du slipper en till sån här dag.
    Som dem på fl sa här i Helsingborg så e det bättre att kolla en gång för mycket än för lite. Ush vilken jäkla sur kärring skickar en kram till dig

• Zobeideh

Här varierar det med rörelserna. Vissa dagar e han riktig aktiv medan andra dagar så känner man han knappt. Men de e nog för att han ändrar läge hela tiden.

• Zobeideh

Här börjar de bli tungt. Ligger redan på +17 kg hehe ryggen värker och höfterna kan bråka emellanåt men de e bara att stå ut snart är det över :)

• Zobeideh

Vi kör med softlan och kommer nog inte ändra heller. Älskar softlan och känner många barnfamiljer som använder de. Skulle jag däremot märka något på honom så kommer jag byta :)

Vi köpte egen tvättmaskin när vi flytta in i vår lägenhet förra året just för de underlättar när man har barn att kunna starta maskinen när man vill utan att tänka på boka tider m.m :)

• Zobeideh

Va skönt att läsa längtanefterlilladig de va precis som min när jag åkte in på FL. Han låg och sprakade inåt

Nu kan du koppla av och njuta kram på dig :)

• Zobeideh

Bara att tänka att det är ditt barn och ingen annan bestämmer. När mina föräldrar lägger sig i försöker jag göra klart för dem att detta e vårt barn inte deras. Det e jag och min sambo som bestämmer ingen annan. :)

• Zobeideh

De här med att man blir varm och svettningar har kah haft sen början av graviditeten. Sjukt jobbigt. Medan alla sitter med polotröja och fryser kan jag. Sitta med ett linne och en tunn kofta och svetsas haha

• Zobeideh

Jag har fått det under magen precis vid byxkanten. Kliar som tusan så försöker smörja mig så mycket som möjligt

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014