Första barnet - BF Mars 2014
Tror det e gravidrelaterat eftersom jag aldrig haft det innan. Det har bara dykt upp :-/
Tror det e gravidrelaterat eftersom jag aldrig haft det innan. Det har bara dykt upp :-/
Tvetalan: hoppas det inte hänt något. Annars önskar jag dig detsamma :)
Sjukt trött om dagarna. Känns som någon sugit ur all energin. Ändå blir det bara 3-4 timmars sömn per natt. :(
Jag vet inte om jag känt av honol hicka. Hur känns de? Kanske dum fråga haha
Den 25 nov skickade jag in om moderskapsintyg nu nästa vecka har de gått 2 månader. Börjar känna lite panik. Hur lång tid ska de ta? :-/ och lönekontoret på mitt gamla jobb verkar sega :-/
Mitt sf mått ligger på 29 och va hos BM och mätte i vecka 30+6 :)
Längtanefterlilladig: jag tror dem kollar alla dem sakerna då oxå
jag ska oxå på ultraljud och kolla moderkakan fast den 22 januari
Min moderkakan låg rätt långt ner under Rul så det är något dem måste kolla upp en gång till så den flyttas uppåt. Va jag förstått det som så blir de kejsarsnitt om den fortfarande ligger lågt
Just de med smärtlindring blir de bara lustgas här och så får jag kolla va som mer finns men epiduralsprutan får jag absolut inte ta just för min skolios. Så de känns ju lite tråkigt.
Mina största tankar e kommer jag va kapabel till att köra in med bilen själv till förlossningen eftersom sambon inte har körkort men sen har jag blivit erbjuden av grannen att ringa henne men hon jobbar ju vardagar så känns ju lite så att störa henne på jobb eller om allt händer mitt i natten. Ush vete tusan hur de kommer sluta haha. Kanske får ringa taxi