Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Sist jag vägde mig ( ca 2 veckor sen) hade jag gått upp 14 kg så vi får de imorgon va vågen visar

Jag är oxå på för en träff i skåneland

• Zobeideh

Tycker det e jobbigast att ta sig in och ut ur bilen. Magen når snart ratten haha spännande och se hur jag löser de om nu magen skulle bli så pass stor så ratten e helt ivägen :-P det e nu man önska att sambon hade körkort hehe

• Zobeideh

Joma: jag tyckte inte glukosbelastningen va så farlig som jag trodde den skulle vara. Hällde i citron sen drack de på två min utan problem. Smaka sött men de va inte kräk äckligt som vissa tycker de e :-P tyckte de jobbigaste va att sitta där inne och vänta i 2 timmar innan man fick åka hem

• Zobeideh

Någon här inne hade varit på FL nu i gekas och då hade dem sagt att man ska känna 10 rörelser på en hel dag. Så tror inte de e någon fara de e många, jag e en av dem som haft en sån dag där bebisen rört sig mindre. Men känner du dig tryggare med att ringa FL så ska du absolut göra de. Som dem sa till mig de e bättre att ringa en gång för mycket än en gång för lite.

Jag fick tipset att svepa ett iskallt glas saft med is och ligga på sidan. Testa de

• Zobeideh

Nu e jag tillbaka från BM 17 kg ar jag gått upp ett sf mått på 29 och lillen ligger med huvudet ner. Rätt långt ner :-P rätt kul man kunde känna huvudet hon frågade min sambo om han ville känna men han tyckte de va lite obehagligt ch hoppa de :-P hade tyckt de va skit coolt att känna synd inte jag kunde känna de :-P

• Zobeideh

Va häftigt här kunde jag inte känna ska testa känna när man ligger ner där hemma man vet ju nu på ett ungefär var man ska känna :)

• Zobeideh

Längtanefterlilladig: hur går det för dig? Tror inte de e någon fara men bra att du åker in :) uppdatera så fort du vet

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014