• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Zobeideh

Haha valrossen nr 4 i så fall. Känner exakt samma :-P dock svettas jag inte på natten utan från morgon till kväll svettas jag. Under natten brukar de va rätt lugnt :-P

• ananas86

Haha, ni är så underbara! Ligger i sängen och skrattar högt för mig själv!

Har de flesta valrossymtomen här också! Svettas, dreglar och kan knappt vända mig i sängen! Tur att man kan skratta åt det i alla fall! :)

• TomMon

Känner mig också jävligt fräsch... Har till och med börjat tvätta håret mer sällan, tycker det är för jobbigt att stå länge i duschen och dessutom ha armarna i luften för att schamponera. Tänker att förlossningen förmodligen startar när jag har som fetast hår... Lagen om alltings jävlighet!

• Sirek

Jag har dreglat sen jag var bebis. Har liksom aldrig gått över.. annars kliar mina bristningar på magen enormt så smörjer som en galning.

Måste ta tag i bb-väskan nu. Går in i vecka 40 idag med bf på fredag så det är äna dags nu. Har inte velat packa innan pga allt damm och skit från köksrenoveringen...

• Tinapina

Tomon. Vad roligt att du säger det med håret! Var typ det enda jag kunde tänka på i väntan på ambulansen skulle komma, shit jag har ju inte duschat! Fick iallafall borstat tänderna innan de kom:)

• TomMon
    Tinapina skrev 2014-03-01 08:53:49 följande:

Tomon. Vad roligt att du säger det med håret! Var typ det enda jag kunde tänka på i väntan på ambulansen skulle komma, shit jag har ju inte duschat! Fick iallafall borstat tänderna innan de kom:)

Ja, det är viktiga saker det där! ;)
  • Längtanefterlilladig
    Mia86gbg skrev 2014-02-28 23:53:44 följande:
    Kom hem efter min sista dag på jobbet, tog en dusch o började tänka att tänk om det skulle sätta igång nu..då borde jag ha sex innan eftersom det antagligen kommer dröja flera veckor till nästa gång.. Gick ur duschen o fick med mannen till sängen, fick jättesammandragningar (bara hård mage..inte ont) så fick pausa några gånger. Efteråt inser jag att jag blöder. Svårt att avgöra hur mycket som är blod..men inte lite iaf. Blev skrämd o glad på samma gång..nåt som är fel?..startar förlossningen nu?.. Hur som helst så slutade sig sammandragningarna o har inte blött något mer så det var nog inget...suck!

Kanske var slemproppen? Eller känsliga slemhinnor. Jag har egentligen ingen aning, bara gissar. Hoppas såklart att det är något på G för dig
  • Längtanefterlilladig

Också en valross här. Pratade med min man igår igenom att jag vill ha sex. Kanske inte så mycket för njutnings skull utan mer för att se om det kan starta något haha. Han säger åter igen att han inte vill när bebisen är i magen. Han frågade om det var tvärtom, om jag var han, skulle jag då vilja ha sex med mig när det ligger en bebis i magen. Jag svarade att nej jag skulle nog inte vilja ha sex. Men inte för att det ligger en bebis utan för att jag inte direkt kvalar in på topp 10 listan över sexigaste kvinnorna just nu. Brösten läcker, flytningar till förbannelse, stora åderbråck på låren & vaderna, flåsar som en elefant under parningsakt, hårig mellan benen så in i, fet hy..... Behöver jag skriva mer hahaha

• MiCorazon

Haha och trots all dreggel, extra kg och fettigt hår så har jag aldrig känt mig kvinnligare än under graviditeten.

:)

• Mia86gbg
    Längtanefterlilladig skrev 2014-03-01 09:39:07 följande:

Också en valross här. Pratade med min man igår igenom att jag vill ha sex. Kanske inte så mycket för njutnings skull utan mer för att se om det kan starta något haha. Han säger åter igen att han inte vill när bebisen är i magen. Han frågade om det var tvärtom, om jag var han, skulle jag då vilja ha sex med mig när det ligger en bebis i magen. Jag svarade att nej jag skulle nog inte vilja ha sex. Men inte för att det ligger en bebis utan för att jag inte direkt kvalar in på topp 10 listan över sexigaste kvinnorna just nu. Brösten läcker, flytningar till förbannelse, stora åderbråck på låren & vaderna, flåsar som en elefant under parningsakt, hårig mellan benen så in i, fet hy..... Behöver jag skriva mer hahaha

Eller så får du vända det till att du är våtare än någonsin tidigare! Det krävs ju inte direkt något längre förspel

Tror inte det var slemproppen..jag har tänkt mig att den ska vara en tjockare klump a'la golfboll..detta var mer som hinnor. Fortfarande lugnt på förlossningsfronten här..får väl ställa in mig på att vänta i 3 veckor till..
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014