• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Joma
    Längtanefterlilladig skrev 2014-02-28 22:59:21 följande:

Häng gärna på i vår slutna Facebook grupp. Ju fler vi är desto roligare. Den heter "Första barnet BF Mars 2014"

Men den är hemlig så jag tror man måste bli inbjuden för att se den :)
  • Heene
    Joma skrev 2014-02-28 23:18:58 följande:
    ja, man får skicka ett pm här till lillsmurfanlisa så hon kan lägga till en =)

• Längtanefterlilladig
    Joma skrev 2014-02-28 23:18:58 följande:

Aha, jag har dålig koll på facebook & allt sånt märker jag
  • Mia86gbg

Kom hem efter min sista dag på jobbet, tog en dusch o började tänka att tänk om det skulle sätta igång nu..då borde jag ha sex innan eftersom det antagligen kommer dröja flera veckor till nästa gång.. Gick ur duschen o fick med mannen till sängen, fick jättesammandragningar (bara hård mage..inte ont) så fick pausa några gånger. Efteråt inser jag att jag blöder. Svårt att avgöra hur mycket som är blod..men inte lite iaf. Blev skrämd o glad på samma gång..nåt som är fel?..startar förlossningen nu?.. Hur som helst så slutade sig sammandragningarna o har inte blött något mer så det var nog inget...suck!

• MiCorazon

Dregglar och har blöt kudde varje morgon - Check!
    Snarkar - Check!
    Svettas enorma mängder varje natt - Check!
    Känner mig jävligt sexig - Not!!!

:)

Tar dessutom mig ca fem små hopp för att ens kunna vända mig från ena sidan till den andra i sängen...

hälsningar/Valrossen

• Joma
    MiCorazon skrev 2014-03-01 00:12:56 följande:

Snarkar - Check!

Tar dessutom mig ca fem små hopp för att ens kunna vända mig från ena sidan till den andra i sängen...

hälsningar/Valrossen

HAHAHAHA, förlåt men - sjukt kul!

Valrossen nummer 2 här isåfall! Jag låter som en 200 kg's man som försöker ha sex när jag försöker vända mig.. Riktigt hemskt! Lite svett på de, eller ja, lite å lite ;) Ja sen känner man sig som en riktig porrig tjej! Konstigt att min sambo ens vill dela säng med mig fortfarande..
  • tvetalan
    MiCorazon skrev 2014-03-01 00:12:56 följande:

Snarkar - Check!

hälsningar/Valrossen

Hahahahaha! Kan inget annat än att hålla med på alla punkter.

Mvh valross2
  • anaconda

Valross nr 3 här!! Känner exakt, kunde inte förklarat de bättre själv micorazon!!

• MiCorazon

Haha ja smidig är man inte!

Ibland är det en sån ansträngning att vända sig så jag ligger kvar tills jag får ont i höfterna....tills slut ger jag upp och börjar den långa manövern från den ena sidan till den andra. Somnar om och vaknar fem min senare för att jag måste kissa.....:S

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014