• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Mia86gbg
    LindaCarlsson94 skrev 2014-03-02 21:11:29 följande:

Hejsan på er ! :)
    Vet ni hur det är om det blir planerat snitt , hur långt innan BF det blir ? 
    Har gjort ett vändningsförsök och ska på nr 2 på tisdag och går det inte då så blir det snitt...

Jag gjorde vändningsförsök förra veckan som lyckades. I de papper jag fick så stod det att om vändningen inte lyckad blir det planerat snitt 7-10 dagar innan BF. Lycka till med nästa försök!
  • SEM

Mango!! Fantastiskt!! Wow.. Jätte grattis till pojken och vilken förlossningsberättelse! Puh:) bra kämpat!

• Heene

Vilken berättelse Mango! tack för att du delade med dig =) vilket jobb och grattis igen till sonen!

• MiCorazon

Mango! Tack för storyn, så smärtsamt men ändå så värt det. :) nu är jag helt säker på att jag ska ha Epidural så fort jag kommer in :)

• tvetalan

Ja tack mango för att du delade med dig så detaljrikt och utförligt :) älskar att läsa förlossningsberättelser! Vad skönt att allting gick så bra som det gjorde!

• Mortisfru83

Åhhhhh Mango!! I love you!! Gud vikken bra beskrivning. Tack! Känner att jag längtar ännu mer nu. Grattis!!

• tvetalan
    MiCorazon skrev 2014-03-02 23:32:24 följande:

Sömnlös och längtar också..... :)

Ligger dödstrött i sängen men kan inte somna! Mindre än 7 dagar kvar till bf. Tänk om det smäller inatt.. Imorgon? I övermorgon? Spänningen är olidlig!
  • MiCorazon
    tvetalan skrev 2014-03-02 23:47:19 följande:
    Ligger dödstrött i sängen men kan inte somna! Mindre än 7 dagar kvar till bf. Tänk om det smäller inatt.. Imorgon? I övermorgon? Spänningen är olidlig!
    Ja jag kan inte sova heller...vet att jag är helt slut men känns som jag hällt i mig för mycket kaffe. Kan inte heller sluta tänka på bebis och förlossningen och ALLT runt omkring :) känner mig så exalterad. Som ett barn som väntar på julafton :D...
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014