• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • TomMon
    Hallonpaj88 skrev 2014-03-03 21:22:21 följande:

Vad är det för facebook grupp ni skrivit om? :)

Finns en sluten grupp men jag har ej lyckats joina den, ger snart upp!
  • tvetalan

Längtan, jag har för mig att du också skulle sättas igång. Vet du när det blir för din del? Jag fick reda på att de, om min tapp inte är tillräckligt mogen, kommer att använda cytotec, inte den där gelen du kommer att få. Jag kan ju fortfarande säga nej men enligt dem så har den fått så mycket negativ kritik i media för ingenting eg. Vet inte riktigt hur jag ska resonera. Har några dagar på mig, de kan ju knappast tvinga i mig någonting. Ska du föda i stockholm? På ks i solna och huddinge är cytotek tydligen vanligast vid igångsättning..

• LillsmurfanLisa
    Hallonpaj88 skrev 2014-03-03 21:22:21 följande:
    Vad är det för facebook grupp ni skrivit om? :)
    TomMon skrev 2014-03-03 22:32:47 följande:
    Skriv ett meddelande till mig här på FamiljeLiv med ert namn så lägger jag till er. Alternativt lägger ni till mig som vän på FB direkt: www.facebook.com/LitenLisa

• Heene
    TomMon skrev 2014-03-03 22:32:47 följande:

ge inte upp TomMon =) PMa Lisa här med ditt namn så lägger hon till dig. hoppas det funkar snart!

• TomMon
    LillsmurfanLisa skrev 2014-03-03 22:40:17 följande:
    TomMon skrev 2014-03-03 22:32:47 följande:Finns en sluten grupp men jag har ej lyckats joina den, ger snart upp!
    Skriv ett meddelande till mig här på FamiljeLiv med ert namn så lägger jag till er. Alternativt lägger ni till mig som vän på FB direkt: www.facebook.com/LitenLisa

Heter du LitenLisa på fb? Är det klädbutiken?
  • Saltad

Tycker nu det är ett par tjejer här som vi inte hört ifrån på någon dag! Är det någon som är på gång kanske!?

• Heene

Det har ju vart väldigt lugnt på bebisfronten i nån vecka nu också. snart borde det ju komma ett gäng till tycker jag =)

• Zobeideh

Här e inget på G han ligger bra där inne :-P dock känner jag idag att jag börjar få en rejäl mensvärk. Kanske kanske :-P hoppas de kan betyda något

• Mia86gbg

Här är det också lugnt. 2a lediga dagen idag och håller på att dö av tristess. Nästan så jag vill tillbaka till jobbet..

Tror att slemproppen gick i lördags men det behöver ju inte säga något.. Är SÅ redo..tänk om det tar 3 veckor till..inte för att det är så jobbigt..mest för att det är SÅ tråkigt!

• TomMon
    Heene skrev 2014-03-04 07:41:53 följande:

ge inte upp TomMon =) PMa Lisa här med ditt namn så lägger hon till dig. hoppas det funkar snart!

Kan ej skicka pm här på fl och har skickat två på fb som ej vill komma fram verkar det som. Kanske skickar till fel Lisa, men jag tror inte det. :)
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014