• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • TomMon
    Heene skrev 2014-03-04 09:40:32 följande:

Testa skicka till mig då, tror att alla i gruppen kan lägga till nya =)
    Helena Enegren på fb

Tack! Skickade till dig nyss! På fb!
  • TomMon
    Saltad skrev 2014-03-04 09:29:03 följande:
    Jag höll på att klättra på väggarna första veckan hemma, men nu har jag gått ner i något lathets-mode istället. Hinner typ ingenting på en dag nu.. Blir typ "idag har jag tvättat" Wow! ;) Ska in till stan för att äta lunch med mannen idag, och då är dagen typ fullbokad! ;p
    Åh detta känns igen. Bara jag har ett möte med bm typ vid 13 en dag så är det nästan mig övermäktigt! :D
  • LillsmurfanLisa
    TomMon skrev 2014-03-04 07:45:59 följande:
    Heter du LitenLisa på fb? Är det klädbutiken?
    Om du kopierar länken så ska du komma direkt till min FB-sida. Jag försöker skicka ett meddelande till dig här på FL och ser om det går bättre att svara mig då.
  • MiCorazon

Inget här heller! Lite tröttare kanske, mensvärk fr och till och som hugg inuti fiffi. Känner mig fet, ful och gnällig och allt annat som du skrev TomMom :D...

• TomMon
    Saltad skrev 2014-03-04 09:21:54 följande:
    Jag har pm:at dig här nu. Kolla om du ser det!
    Tack! Kan inte det dock, denna app lämnar lite övrigt att önska! :) Provar med Heene via fb ist.
  • TomMon
    MiCorazon skrev 2014-03-04 10:03:34 följande:

Inget här heller! Lite tröttare kanske, mensvärk fr och till och som hugg inuti fiffi. Känner mig fet, ful och gnällig och allt annat som du skrev TomMom :D...

Skönt att inte vara ensam! :) Undrar om någon känner sig fit och snygg i detta slutskede? Avis jag blir i sådana fall, haha!

Hatar känslan av självömkan när jag sitter där på kvällen och känner mig fet och ful samtidigt som jag har ena handen nerkörd i senaste påsen från Karamellkungen... :P
  • LillsmurfanLisa

Tjejer,

För er som undrar om Anki84 så har jag varit i kontakt med henne. Hon befinner sig i en mardröm och kommer av förklarliga skäl inte att gå in i vår grupp mer. Det gör helt enkelt för ont. Hon tackar dock för stödet (jag skrev att många hade kommenterat hennes inlägg). Hon bad mig att lägga till hennes son i BF-listan så det kommer jag strax att göra. På fredag begravs Léon. 

Bara så att ni vet. 

• Mia86gbg
    LillsmurfanLisa skrev 2014-03-04 10:14:39 följande:

Tjejer,

För er som undrar om Anki84 så har jag varit i kontakt med henne. Hon befinner sig i en mardröm och kommer av förklarliga skäl inte att gå in i vår grupp mer. Det gör helt enkelt för ont. Hon tackar dock för stödet (jag skrev att många hade kommenterat hennes inlägg). Hon bad mig att lägga till hennes son i BF-listan så det kommer jag strax att göra. På fredag begravs Léon. 

Bara så att ni vet. 

Finns inte i min värld att något sånt skulle kunna hända! Så fruktansvärt! All kärlek!
  • SEM
    LillsmurfanLisa skrev 2014-03-04 10:14:39 följande:
    Tjejer,

Bara så att ni vet. 
    <3 finner inga ord....
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014