• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Pullar henne i sömnen

Anonym (H) skrev 2013-08-31 12:07:06 följande:
    Jag förstår, men det är ju min sambo. Hon borde väll inte känna sig våldtagen, vi älskar ju varandra.
    Då är det knappast särskilt svårt att prata med henne om saken, eller hur?
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Anonym (.)
    Jag förstår, men det är ju min sambo. Hon borde väll inte känna sig våldtagen, vi älskar ju varandra.
    Många, framförallt fler kvinnor än män, känner att det är ett övergrepp att ha sex utan samtycke. Jag förstår inte hur du kan utgå från att din tjej inte gör det. Det är ju riktigt allvarliga saker om hon inte är med på noterna.
  • Anonym (!)
    Läs vad du själv skriver, för fan! Du påstår att du älskar henne och försöker samtidigt diktera villkoren för hur hon borde känna inför dina övergrepp på HENNES kropp.
    Sluta! 
  • Isnogood

Spelar ingen roll att hon är din sambo, faktum är, att utan hennes medgivande så är detta ett övergrepp som du kan anmälas, och bli dömd för.

Är det värt risken..?
    Prata med henne, är hon intresserad av att du gör så, kan du ju gladerligen fortsätta, annars, låt bli.  
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Anonym (NEJ!)
    Så resonerade mitt ex också när han fick för sig att han skulle ligga med mig när jag sov, i analen.
    Prata med henne istället om du har något vett i huvudet
  • Plaskaren

Du får helt enkelt fråga om det är OK att du påbörjar ett förspel medan hon sover om du är osäker på om hon gillar sånt eller inte. Min tjej bad om det på eget initiativ och hon vet att jag gillar att vakna till en avsugning.

Vissa här tycker nog det är våldtäkt om man vaknar till lite och kliar sig partner på ryggen medan denna sover, men vet man vart man har varandra så tycker jag nog att man kan våga sig på lite mer avancerade manövrar än så...

• Anonym (fy fan)

DU begår ju sexövergrepp??!

• roffe
    Plaskaren skrev 2013-08-31 12:21:56 följande:
    Du får helt enkelt fråga om det är OK att du påbörjar ett förspel medan hon sover om du är osäker på om hon gillar sånt eller inte. Min tjej bad om det på eget initiativ och hon vet att jag gillar att vakna till en avsugning.

Vissa här tycker nog det är våldtäkt om man vaknar till lite och kliar sig partner på ryggen medan denna sover, men vet man vart man har varandra så tycker jag nog att man kan våga sig på lite mer avancerade manövrar än så...

Ja, vet man var man har varandra dvs kan man kommunicera med sin partner så slipper man ju både övergrepp och och att skämma ut sig på nätet.

Det verkar dock som TS inte ens tagit upp detta med sin tjej. Vilket för mig känns jävligt stört, är man intresserad av att prova något i sängen så kan man snacka om det, inte utnyttja den som sover. Är man mogen nog att ha ett förhållande så får man väl ta sig i kragen och snacka lite med sin partner. Törs man inte det, är man inte redo för situationer som innefattar andra människor helt enkelt.
  • Anonym (Mr nice)

Ser verkligen inte problemet i din lilla "hobby". För det man inte vet har man heller inte ont av. Jag tycker det va helt genialiskt! För nu kan du slicka henne även om hon inte känner sej fräsch osv   Tungan ute Detta ska jag också börja med. Och vaknar hon finns det många bra förklaringar: Jag sov och gjorde det i sömnen eller va fan gör din fitta i mitt ansikte och varför har du din fitta runt mina fingra!? Flört Det är aldrig svårt att lura en idiot!

• Anonym (H)

Jag ser inget fel i det här, hon är ju med på att ha sex annars varje dag. Varför skulle jag inte få göra så när hon sover?

Jag skulle känna mig smickrad om jag vore henne. Det betyder ju bara att jag tänder på henne

Svar på tråden Pullar henne i sömnen