• FireLady

Pullar henne i sömnen

Anonym (lol) skrev 2013-08-31 17:52:03 följande:
    Du menar att han måste fråga dig och du måste ha gett ditt tillstånd innan han öht kan röra vid dig?  Då förstår jag varför han stannat i 14 år,  han är rädd så klart.   Du har honom helt runt ditt lillfinger och är övertygad om att han även frågar dig om han får gå på toa också.    

Jag vill leva ihop med en man som just är en man ,  en som överaskar mig och får mig att njuta av sex och går igång på min njutelse.

Du får leva ihop med din toffel ,hoppas du är nöjd med vad du format honom till! 

Ts man vill inte ge njutning när hon sover. Han vill pilla på henne så att hon inte märker något. Han vill ta njutning men inte ge. Vill du ha så?
    http://fireladys.blogspot.com
  • keron
    HasseA skrev 2013-08-31 17:54:08 följande:
    Första gången jag gjorde det på henne hade vi aldrig diskuterat saken. Givetvis anade jag att hon inte skulle misstycka.
    Tja, man kan ju testa lite försiktigt och se hur reaktionen blir. Förhoppningsvis så hade du inte gjort om det om hon visat missnöje? Min sambo gjorde om det, flera ggr och därför fick han spö en vacker gång när jag vaknade fly förbannad. Polletten trillade ner efter det och han har inte gjort om det de senaste 8 åren.
  • Anonym (Wyt)
    Anonym (JF) skrev 2013-08-31 17:50:03 följande:
    Ja det är för djävligt att man inte kan få banka på sin fru när man vill nu för tiden. Förr var det ordning, då kunde de inte hålla på å tjafsa utan mannen kunde göra som han ville. /ironi

Kan du inte få till det utan att behöva våldta kvinnor kanske du ska kolla upp om du har potensproblem.  
    Du saknar ju uppenbarligen läsförståelse. Inte fan behöver min flickvän fråga om lov. Är det så att jag inte gillar det så säger jag det och då löser vi det utan att blanda in vare sig myndigheter eller våld. Givetvis gäller det omvända. Världen har fan blivit sjuk.
  • keron
    Anonym (lol) skrev 2013-08-31 17:56:27 följande:
    Så du överaskar aldrig din man i sängen då misstänker jag?

Och tack för svenska-lektionenFlört 
    Nix, aldrig. Jag är asexuell och har inget behov av sex, så vill han att det ska bli åka av är det också han som får make it happen.
  • HasseA
    keron skrev 2013-08-31 17:58:16 följande:
    Tja, man kan ju testa lite försiktigt och se hur reaktionen blir. Förhoppningsvis så hade du inte gjort om det om hon visat missnöje? 
    Självklart - för mig - hade jag inte gjort om det om hon inte gillade det.

Men "testa lite försiktigt" som du skriver nu, det hade ju uppenbarligen för vissa i tråden räckt för skilsmässa.  
  • Anonym (öhu??)

Hallå retard..e du helt sjuk i huvudet?vafan sysslar du med?ligger du då vaken halva natten för o vänta på hon ska somna,för o sen hålla på me ditt sjuka betende..hade du varit min kille hade jag gett dej en omgång som du aldrig skulle glömma,o sen vetefan om  du inte skulle glömma mej o jag dej,asså vart e världen på väg?

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    HasseA skrev 2013-08-31 18:01:12 följande:

Men "testa lite försiktigt" som du skriver nu, det hade ju uppenbarligen för vissa i tråden räckt för skilsmässa.  
    Ja, och vad är problemet med det? Människor är olika och grundtanken måste vara att det som inte är tillåtet är otillåtet, oavsett vad det gäller. Sedan kan man förstås "testa lite försiktigt" men det kräver dels en förståelse för partnern och dels en vilja att faktiskt ta ansvar för det man gör.

TS uppvisar varken eller. Det är lite speciellt just med när man sover eftersom man då inte vet om vad som händer om man inte vaknar, vilket TS ser till att hon inte gör.

Om vi säger så här då: TS drogar sin sambo och gör samma sak. Är det enda som är klandervärt i situationen att han drogar henne?
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Anonym (lol)
    KimPossible skrev 2013-08-31 17:57:26 följande:
    Nej. Gå klart skolan och lär dig läsa innan du börjar dra slutsatser ur arslet. Btw, "njutelse"?

Just nu låter du mest som en blonderad fjårtis som tycker hon är ashäftig som tillfredsställer sin äldre pojkväns minsta nyck. "Å ja ba, ja e sååå crazy, ja ba älskar sex å han får göra som han vill, man vet ju hur killar är tihi". 

Var gärna knulldocka åt din "man", jag själv väljer att fortsätta ha ömsesidigt sex som är till glädje för båda. Men så har jag ju självkänsla och vet mitt värde också., Du borde kanske jobba lite på de bitarna. 
    Nu är jag varken en fjortis eller blond  men ändå. Jag går igång på överraskelser ,lite crazy-grejer och älskar när män följer deras instinkt utan ett skriftligt medgivande,  precis som män gör. 
    Behöver heller inte pricka in i almanackan när vi ska ha sex och vilken tidpunkt.   Är man då en knulldocka tycker du?  Och skulle din man inte gå igång om du smekte hans kuk när han låg och sov?  Är det också övergrepp och våldtäkt?     
  • keron
    HasseA skrev 2013-08-31 18:01:12 följande:

Just trådstarten verkar ju något extrem, iom att TS faktiskt inte har flickvännens njutning i tankarna öht, utan han går igång just på övergreppet och vill inte att hon ska vakna och kunna tala om vad hon tycker om det.

Att smeka någon lite mellan benen och kyssa lätt i nacken eller axeln för att se om partnern vaknar och är sugen är en sak och är säkert något som de allra flesta gjort om de vaknat kåta på natten, t ex. Att upprepat penetrera någon när denne sover och inte vara det minsta intresserad av ifall personen ifråga vill det eller gillar det, ÄR fog för skilsmässa, om du frågar mig.
  • Anonym (lol)
    keron skrev 2013-08-31 18:00:49 följande:
    Nix, aldrig. Jag är asexuell och har inget behov av sex, så vill han att det ska bli åka av är det också han som får make it happen.
    Vad trist,  är det alltid han som tar initiativen menar du? 
Svar på tråden Pullar henne i sömnen