• Anonym (mmmm)

Pullar henne i sömnen

Älskar att bli väckt av min sambo när han "tafsar" eller kommer in i mig. Det blir så kravlöst, bara härlig sex.
    Kan förstå att alla inte uppskattar det och det är kanske bäst att du kollar med henne om det gör henne något.

Du kan kanske bara nämna det i förbigående att du ibland vaknar och är så kåt på henne, skulle det gör något om du "tar initiativet" till sex då även om hon sover? Hon kanske njuter av det lika mycket som jag. Kanske därför hon aldrig "vaknat".

• Anonym (ojojoj)

Prata med henne kring det någon gång då hon är vaken och kolla vad hon skulle tycka om du gjorde det någon gång. Är hon okej med det så är det väl bara att köra på, skulle on tycka att du är knäpp i huvudet är det nog bäst att sluta inann du blir anmäld för våldtäkt.

I mitt förhållande skulle jag absolut inte anmäla, även om jag hade tyckt det var obekvämt. Det är för att jag vet att han skulle göra det med tanken att tillfredställa mig, och som en lite spännande grej. Det kan knappast klassas som våldtäkt, om hon inte säger ifrån såklart.

Min sambo skulle ÄLSKA om jag gjorde så på honom, men givetvis skulle jag acceptera om han sade ifrån.

Ja efter att hört vad kvinnorna här har att säga kanske det är helt enkelt bäst att fråga henne.

• Anonym (Wyt)

Eftersom lagen inte säger något om samtycke så är det våldtäkt oavsett omständigheter. Det står "utsatt" och sömn är ett av exemplen. Slutsats sätter ni på er flickvän när hon sover är det tekniskt sett våldtäkt även om hon gett samtycke.

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anonym (Wyt) skrev 2013-08-31 15:39:20 följande:
    Eftersom lagen inte säger något om samtycke så är det våldtäkt oavsett omständigheter. Det står "utsatt" och sömn är ett av exemplen. Slutsats sätter ni på er flickvän när hon sover är det tekniskt sett våldtäkt även om hon gett samtycke.
    Vad stödjer du dig på för den slutsatsen? Det står också "otillbörligt utnyttjande", finns ett samtycke så är det rimligen inte otillbörligt utnyttjande.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Michelle 341

Åh vad härligt att vakna till lite taffsande på musen Skrattande jag hade definitv inte blivit arg om jag varit henne och jag hade vaknat, det hade varit en annan sak om hon typ däckat på en fest och inte ni var ett par men ni är ju i en relation?! 

Så länge hon inte klagar på att hon har skavsår i musen på morgonen så kör på, haha!

Jag "våldtar" min man ibland kan jag säga, ni vet killar får ju ofrivillig stånd i sömnen naturligt flera gånger per natt. Ibland när jag vaknar och jag är lite kåt så uttnyttjar jag det där ståndet tills jag är färdig och tillfreds. Mannen vaknar sällan, han varknar inte av något. jag har fått ta barnen alla nätter när dem var spädisar för dem kunde skrike 1 dec från hans ansikte utan att han vakna

Jag tänder på att "uttnyjttja" honom, känns som lite makt sådär och att jag tar för mig när jag vill. Han vet att jag gör så här för jag har berättat det för honom och han tycker bara det är kul. Han är snarare tacksam över att jag inte väcker honom så han är utsövd när han ska till jobbet Flört

Fast.. vad du får ut av att pulla henne förstår ja inte? Eller runkar du samtidigt?  

• Michelle 341
    Anonym (NEJ!) skrev 2013-08-31 12:20:50 följande:
    Så resonerade mitt ex också när han fick för sig att han skulle ligga med mig när jag sov, i analen.
    Prata med henne istället om du har något vett i huvudet

Fast... det är ju en ENORM skillnad på att pilla lite på musen och stoppa in hela dasen i röven?! Det ena är mysigt och skönt och det andra är ju faktiskt smärtsamt om man inte är ordentligt avslappnad och förberedd och har glidmedel m.m.
  • Michelle 341

Fast om dem har en bra relation och ett bra sexliv i övrigt och känner varandra väl så vet han ju vad hon gillar och inte gillar.  Kan det ju vara så att hon vet det och gillar det och låtsas sova för det är liksom det som är hela "rollspelet" ? Om han frågar henne om lov så faller ju hela grejen både för henne och honom.  Låter helt OTROLIGT faktist att hon inte skulle vakna av detta förr eller senare såvida han inte drogar henne medvetslös. Jag tror hon vet, men låtsas ovetandes.

• keron

Det kallas våldtäkt och skulle min sambo få för sig att göra så på mig (igen. Japp, han har också levt i villfarelsen att det är okej bara för att vi är sambo) skulle jag mata honom med hans tänder och kasta ut honom!!

• Anonym (Skönt!)

Skulle också vilja vakna ( eller fortsätta " sova") av en tafsande man!

• Anonym (.)
    Michelle 341 skrev 2013-08-31 16:02:50 följande:
    Fast om dem har en bra relation och ett bra sexliv i övrigt och känner varandra väl så vet han ju vad hon gillar och inte gillar.  Kan det ju vara så att hon vet det och gillar det och låtsas sova för det är liksom det som är hela "rollspelet" ? Om han frågar henne om lov så faller ju hela grejen både för henne och honom.  Låter helt OTROLIGT faktist att hon inte skulle vakna av detta förr eller senare såvida han inte drogar henne medvetslös. Jag tror hon vet, men låtsas ovetandes.
    Han kan ju inte förutsätta det. Det är en viss skillnad.
    Jag skulle lätt kunna sova mig igenom något sånt. Skulle även dumpa karln om det kom fram att han utnyttjade det för att förgripa sig på mig.
Svar på tråden Pullar henne i sömnen