• keron

Pullar henne i sömnen

Michelle 341 skrev 2013-08-31 17:11:58 följande:

"Anger management" kanske vore ngt för dig?

Jag fattar inte hur så många kvinnor verkligen är emot lite skön petting oavsett om dem sover eller ej? I alla fall inte när det görs av ngn dem älskar och som dem valt att leva med. Och att likställa lite taffsande av mannen i sängen med våldtäkt är förbluffande. Inte konstigt så många kvinnors sexliv suger...
    Varför skulle jag behöva det? Snarare min sambo som skulle behöva terapi om han gjorde så på mig igen.
    Som sagt så har jag erfarenhet av det och jag gillar det inte och min sambo fick både en pungspark och en käftsmäll när jag till slut nådde min breaking point. Och han förtjänade det.

Det är kränkande och respektlöst att ta sig sådana friheter med andras kroppar bara för att de är villiga att dela med sig av den i vaket tillstånd! Denna villighet är inget som bör tas för givet i alla situationer och lägen. Säger ju sig självt.

Alla kvinnor kanske inte ser det som "skön petting" när de sover, utan upplever det som ett övergrepp och tycker det är obehagligt.
  • FireLady
    Anonym (lol) skrev 2013-08-31 17:17:10 följande:
    Vad många kvinnor som sitter med en pinne i röven,  jeez.     Stackars era män (om ni har någon som fortfarande stannat).  Kan inte vara lätt.

Ts, om du var min kille hade jag älskat att bli pullad,    Tror att hon egentligen inte sover utan vill bara inte att du ska sluta.  

Om man gör något trevligt Då fortsätter man att pulla tills hon vaknar och slutar inte när hon rör en fena. Att sluta när hon gör en rörelse är en stark indikation på att han är ute på djupt vatten.
    http://fireladys.blogspot.com
  • keron
    Michelle 341 skrev 2013-08-31 17:11:58 följande:

"Anger management" kanske vore ngt för dig?

Jag fattar inte hur så många kvinnor verkligen är emot lite skön petting oavsett om dem sover eller ej? I alla fall inte när det görs av ngn dem älskar och som dem valt att leva med. Och att likställa lite taffsande av mannen i sängen med våldtäkt är förbluffande. Inte konstigt så många kvinnors sexliv suger...

TS, snälla, kan du inte fråga din tjej om hon märk av det och vad hon tycker om det? bara för att stilla vår nyfikenhet på om hon reagerat som vissa kvinnor i tråden och matat dig med dina tänder eller om hon gillat det och vetat om det hela tiden och tycker du kunde hållt käften som tagit bort magin med rollspelet genom att nämna det (vilket jag tror)     
    Du är förstås av den åsikten att våldtäkt inte är möjligt att begå i ett förhållande, med ditt sätt att resonera? -_-
  • Michelle 341
    keron skrev 2013-08-31 17:23:53 följande:
    Du är förstås av den åsikten att våldtäkt inte är möjligt att begå i ett förhållande, med ditt sätt att resonera? -_-

Absolut, men inte genom att man klappar lite på den sovande musen..
  • Michelle 341
    Anonym (lol) skrev 2013-08-31 17:17:10 följande:
    Vad många kvinnor som sitter med en pinne i röven,  jeez.     Stackars era män (om ni har någon som fortfarande stannat).  Kan inte vara lätt.

Ts, om du var min kille hade jag älskat att bli pullad,    Tror att hon egentligen inte sover utan vill bara inte att du ska sluta.  Tungan ute
  • Anonym (lol)
    FireLady skrev 2013-08-31 17:23:00 följande:

Om man gör något trevligt Då fortsätter man att pulla tills hon vaknar och slutar inte när hon rör en fena. Att sluta när hon gör en rörelse är en stark indikation på att han är ute på djupt vatten.
    Om någon skulle pulla dig i sömnen,  skulle du inte vakna då?   Och kanske får stackarn inget från gumman ?
  • keron
    Michelle 341 skrev 2013-08-31 17:26:37 följande:

Absolut, men inte genom att man klappar lite på den sovande musen..
    Att penetrera någon när denne sover (ja det räknas som penetration även om det är fingrar) skulle då inte jag kalla för att klappa -_-

Och kan alla vuxna människor sluta kalla det för mus?! Låter så otroligt löjligt...
  • Anonym (whippersnapper)

Jag hade klippt till dig, smack bara.

Ge fan i att göra saker med mig medan jag sover, det råder jag dig till.

• HasseA

Jag har vid några tillfällen på morgonen, när min kvinna legat så jag kommit åt henne, smekt henne försiktigt tills hon vaknat. Vid ett tillfälle kunde jag hålla på så länge att hon i princip vaknade av att hon fick orgasm. På samma sätt har det hänt att jag vaknat av att hon hållit om, och smekt, min lem.

Det verkar som om vi hör till ett fullkomligt undantag här, för ingen av oss har polisanmält den andra, ingen av oss har misshandlat den andra, och ingen av oss har misstyckt det minsta - och ingen av oss har ansett att det ens varit i närheten av ett övergrepp. Min kvinna tyckte tom det var helt fantastiskt att vakna av att få en orgasm.

Om era män kommer fram till er vid diskbänken när ni står o lagar mat, och tar ett tag om era bröst och kysser er i nacken, anmäler ni dem för sexuellt ofredande då? Eller räcker det med att ni slår ut tänderna på dem och sparkar ut dem i trappen?

• Anonym (Wyt)

Vad konstigt det blivit nuförtiden. Förr var det så att var man ihop hade man gett ett underförstått samtycke till dess att ena parten uttryckligen drog tillbaka det. Nuförtiden är det tvärtom.

Jaja jag skall då aldrig mer ha sex utan att ha ett signerat kontrakt bevittnat av två oberoende vittnen.

Svar på tråden Pullar henne i sömnen