• HasseA

Pullar henne i sömnen

keron skrev 2013-08-31 18:06:08 följande:
    Just trådstarten verkar ju något extrem, iom att TS faktiskt inte har flickvännens njutning i tankarna öht, utan han går igång just på övergreppet och vill inte att hon ska vakna och kunna tala om vad hon tycker om det.

Att smeka någon lite mellan benen och kyssa lätt i nacken eller axeln för att se om partnern vaknar och är sugen är en sak och är säkert något som de allra flesta gjort om de vaknat kåta på natten, t ex. Att upprepat penetrera någon när denne sover och inte vara det minsta intresserad av ifall personen ifråga vill det eller gillar det, ÄR fog för skilsmässa, om du frågar mig.
    Vi är helt överens i det du skriver, men som jag skrev en bit upp så svarade jag inte bara TS.

• keron
    Anonym (lol) skrev 2013-08-31 18:09:04 följande:
    Vad trist,  är det alltid han som tar initiativen menar du? 
    Det händer nån gång ibland att jag tar initiativ till oralsex i duschen. Men det gör jag enbart för att vara snäll och för att jag vet att han är sexuellt frustrerad.
  • Anonym (lol)
    keron skrev 2013-08-31 18:12:51 följande:
    Det händer nån gång ibland att jag tar initiativ till oralsex i duschen. Men det gör jag enbart för att vara snäll och för att jag vet att han är sexuellt frustrerad.
    Men varför, gillar du inte sex ? eller vad är problemet? 
  • keron
    Anonym (lol) skrev 2013-08-31 18:14:28 följande:
    Men varför, gillar du inte sex ? eller vad är problemet? 
    Jag är ASEXUELL. Dvs, jag tänder inte på någon, alls, ö h t. Och jag blir inte upphetsad i sexuella situationer, av sexuella handlingar. Så nej, jag gillar inte sex nåt vidare.
  • Anonym (Wyt)
    Anonym (lol) skrev 2013-08-31 18:05:49 följande:
    Nu är jag varken en fjortis eller blond  men ändå. Jag går igång på överraskelser ,lite crazy-grejer och älskar när män följer deras instinkt utan ett skriftligt medgivande,  precis som män gör. 
    Behöver heller inte pricka in i almanackan när vi ska ha sex och vilken tidpunkt.   Är man då en knulldocka tycker du?  Och skulle din man inte gå igång om du smekte hans kuk när han låg och sov?  Är det också övergrepp och våldtäkt?     
    Det är inte alltid så lätt att vara man i Sverige. En del kvinnor åker utomlands för att uppleva ett äventyr med den lite farlige sexiga greken med glimten i ögat, en del bedrar till och med sin man för detta. Andra ligger hemma och slukar litteratur i still med Femtio nyanser, när sedan Kalle försöker föra in lite krydda i sexlivet skall han anmälas eller pryglas av samma kvinnor som tycker han är en grå mus.

Inte konstigt att svenska män reducerats till skrämda krakar som med hasande steg, hopsjunkna axlar och blicken i marken måste fråga om lov för att andas när de står där med ICA kortet i handen. Nåja det är en sak, men att de kvinnor som åstadkommit detta sedan har mage att klanka ned på honom för att han inte är en riktig karl är väl magstarkt.
  • Anonym (H)

Bara för att ni är så jävla överreagerade av er så har jag frågat henne nu:

-vad skulle du göra om du vakna upp en natt och u märkte att jag pullade dig?

Hon svarar:

- jag hade sagt sluta, men inte blivit arg för att su pullar mig, utan bara för att du har väckt mig och du vet att jag inte vill bli väckt.

Slutsats: jg ska fortsätta pulla henne tills hon ber mig sluta

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anonym (H) skrev 2013-08-31 18:18:03 följande:
    Hon svarar:
    - jag hade sagt sluta, men inte blivit arg för att su pullar mig, utan bara för att du har väckt mig och du vet att jag inte vill bli väckt.

Duktigt. Då är ju allt frid och fröjd. Frågan är ju bara varför du inte gjorde det från början istället.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • KimPossible
    Anonym (lol) skrev 2013-08-31 18:05:49 följande:
    Nu är jag varken en fjortis eller blond  men ändå. Jag går igång på överraskelser ,lite crazy-grejer och älskar när män följer deras instinkt utan ett skriftligt medgivande,  precis som män gör. 
    Behöver heller inte pricka in i almanackan när vi ska ha sex och vilken tidpunkt.   Är man då en knulldocka tycker du?  Och skulle din man inte gå igång om du smekte hans kuk när han låg och sov?  Är det också övergrepp och våldtäkt?     
    Ja, DU går igång på det. Alltså är det en ömsesidig grej. Ni får båda njutning. 

Vilken instinkt är det du menar? Människor, homo sapiens sapiens, brukar normalt bete sig lite mer civiliserat än andra däggdjur, något som är utmärkande för vår ras. "Män" som inte kan kontrollera sig alls har något problem, det är alltså ingen normal instinkt för en människohanne.

Vem har pratat om att pricka in sex i almanackan? Har jag aldrig gjort. Vad min man går igång på beror på situation och kontext. Sover han vill han förmodligen sova, då stör jag honom inte. Han har som sagt även en hjärna som inte enbart fungerar instinktivt, och kan naturligtvis kontrollera sig om han vill eller måste. Inte heller blir han kåt i vilka sammanhang som helst. Sitter vi på middag, är han sjuk, väldigt trött,  oroar sig för sin mamma, jobbet eller vad som helst så skulle han förmodligen inte "gå igång" på att jag smekte honom. Snarare bli irriterad.

Att däremot väcka sin partner med smekningar, för att sen _gemensamt_ ha sex, är en helt annan sak och självklart inget övergrepp.

Är det verkligen så svårt att förstå de vitt skilda situationerna?  
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • KimPossible
    keron skrev 2013-08-31 18:06:08 följande:
    Just trådstarten verkar ju något extrem, iom att TS faktiskt inte har flickvännens njutning i tankarna öht, utan han går igång just på övergreppet och vill inte att hon ska vakna och kunna tala om vad hon tycker om det.

Att smeka någon lite mellan benen och kyssa lätt i nacken eller axeln för att se om partnern vaknar och är sugen är en sak och är säkert något som de allra flesta gjort om de vaknat kåta på natten, t ex. Att upprepat penetrera någon när denne sover och inte vara det minsta intresserad av ifall personen ifråga vill det eller gillar det, ÄR fog för skilsmässa, om du frågar mig.
    Precis så! Jag förstår inte att man inte kan se skillnaden. 
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • Anonym (lol)
    Anonym (H) skrev 2013-08-31 18:18:03 följande:
    Hon svarar:

Låter helt underbart ts.  Tror fortfarande att hon inte kommer be dig sluta.. 
Svar på tråden Pullar henne i sömnen