• FireLady

Pullar henne i sömnen

Anonym (H) skrev 2013-08-31 18:18:03 följande:
    Bara för att ni är så jävla överreagerade av er så har jag frågat henne nu:

-vad skulle du göra om du vakna upp en natt och u märkte att jag pullade dig?

Hon svarar:

- jag hade sagt sluta, men inte blivit arg för att su pullar mig, utan bara för att du har väckt mig och du vet att jag inte vill bli väckt.

Slutsats: jg ska fortsätta pulla henne tills hon ber mig sluta

Men. Gör om gör rätt.

Du ska fråga, vad tycker du om att jag pullar dig på nätterna när du sover, jag slutar varje gång du håller på och vaknar.

Du gjorde nyss en hypotetisk fråga inte en fakta fråga.
    http://fireladys.blogspot.com
  • Anonym (öhu??)

man undrar hur gammal du är,lr hur mogen du är..verkar klart 6uellt frustrerad grabben:)finns,massa kul man kan göra med vaket folk,tro mej..kan tänka mej ni e snorungar båda 2..även om ni bor ihop..inte alltid åldern som gör personens utveckling:)sorry!!

• Anonym (22)
    Anonym (lol) skrev 2013-08-31 18:05:49 följande:
    Nu är jag varken en fjortis eller blond  men ändå. Jag går igång på överraskelser ,lite crazy-grejer och älskar när män följer deras instinkt utan ett skriftligt medgivande,  precis som män gör. 
    Behöver heller inte pricka in i almanackan när vi ska ha sex och vilken tidpunkt.   Är man då en knulldocka tycker du?  Och skulle din man inte gå igång om du smekte hans kuk när han låg och sov?  Är det också övergrepp och våldtäkt?     
    Klart att det är härligt med spontansex, men skillnaden är att när jag är vaken kan jag säga "nej, inte nu" när han börjar tafsa om jag inte är sugen, medan jag inte har möjligheten att göra det om jag sover. Därför krävs det att man på förhand har kommit överens om att sovsex är ok. Min sambo skulle säkert gå igång om jag började smeka honom när han sov eftersom de flesta reagerar på stimulans där, men det utesluter inte möjligheten att han känner sig utnyttjad när han vaknar.
  • Anonym (lol)
    Anonym (Wyt) skrev 2013-08-31 18:17:37 följande:
    Det är inte alltid så lätt att vara man i Sverige. En del kvinnor åker utomlands för att uppleva ett äventyr med den lite farlige sexiga greken med glimten i ögat, en del bedrar till och med sin man för detta. Andra ligger hemma och slukar litteratur i still med Femtio nyanser, när sedan Kalle försöker föra in lite krydda i sexlivet skall han anmälas eller pryglas av samma kvinnor som tycker han är en grå mus.

Inte konstigt att svenska män reducerats till skrämda krakar som med hasande steg, hopsjunkna axlar och blicken i marken måste fråga om lov för att andas när de står där med ICA kortet i handen. Nåja det är en sak, men att de kvinnor som åstadkommit detta sedan har mage att klanka ned på honom för att han inte är en riktig karl är väl magstarkt.
    Jag förstår det,  med tanke på vad som skrivs här.  Helt sjukt, att två älskade inte kan få röra vid varandra utan att den ena först gett sitt tillstånd till beröring.  
    Och sen tror en del kvinnor att de är jämställda när det egentligen är mannen som inte orkar med tjatandet och tjafsandet ständigt.  
    Och är man som mig är man en knulldocka,   ja vem sa att livet var lätt? 
  • Michelle 341
    HasseA skrev 2013-08-31 17:35:39 följande:Skrattande
    Jag har vid några tillfällen på morgonen, när min kvinna legat så jag kommit åt henne, smekt henne försiktigt tills hon vaknat. Vid ett tillfälle kunde jag hålla på så länge att hon i princip vaknade av att hon fick orgasm. På samma sätt har det hänt att jag vaknat av att hon hållit om, och smekt, min lem.

Det verkar som om vi hör till ett fullkomligt undantag här, för ingen av oss har polisanmält den andra, ingen av oss har misshandlat den andra, och ingen av oss har misstyckt det minsta - och ingen av oss har ansett att det ens varit i närheten av ett övergrepp. Min kvinna tyckte tom det var helt fantastiskt att vakna av att få en orgasm.

Om era män kommer fram till er vid diskbänken när ni står o lagar mat, och tar ett tag om era bröst och kysser er i nacken, anmäler ni dem för sexuellt ofredande då? Eller räcker det med att ni slår ut tänderna på dem och sparkar ut dem i trappen?

Haha! skitbra
  • KimPossible

Ni förstår alltså fortfarande inte skillnaden? Makalöst.

People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    KimPossible skrev 2013-08-31 18:35:09 följande:
    Det är helt otroligt att vuxna människor inte kan förstå denna avgörande skillnad. Det handlar ändå, draget till en extrem, om en skillnad mellan en mysig stund tillsammans och ett åtal för våldtäkt.

Men det är klart, det är ju ingen skillnad. Drömmer
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • FireLady
    KimPossible skrev 2013-08-31 18:35:09 följande:

Håller med om det. Helt otroligt.
    http://fireladys.blogspot.com
  • Michelle 341
    FireLady skrev 2013-08-31 17:58:14 följande:

Ts man vill inte ge njutning när hon sover. Han vill pilla på henne så att hon inte märker något. Han vill ta njutning men inte ge. Vill du ha så?

Men att pilla på HENNE ger ju HENNE njutning? Han tänder ju på att tillfredställa HENNE i "hemlighet"

Dem har ju dessutom grym sexliv i övrigt också tydligen. 

Fan vad jag skulle vilja ha hennes drömmar ;) Hon måste vakna upp och känna sig sjukt avslappnad och tillfredsställd!       
  • Anonym (22)
    Michelle 341 skrev 2013-08-31 18:39:06 följande:

Men att pilla på HENNE ger ju HENNE njutning? Han tänder ju på att tillfredställa HENNE i "hemlighet"

Dem har ju dessutom grym sexliv i övrigt också tydligen. 

Fan vad jag skulle vilja ha hennes drömmar ;) Hon måste vakna upp och känna sig sjukt avslappnad och tillfredsställd!       
    Jag skulle kanske njuta och ha härliga drömmar om en hund slickade mig när jag sov, men jag skulle fortfarande känna mig jävligt äcklad när jag vaknade och insåg vad som hände. 
Svar på tråden Pullar henne i sömnen