• lnflrmn

Pullar henne i sömnen

En annan fråga är ju hur i sjutton hon inte vaknar?

• Anonym (Mr nice)
    YummyMami skrev 2013-08-31 13:35:50 följande:

Jag har blivit våldtagen, nöjd nu?

Att torrpulla någon som sover är vidrigt. Du kanske uppskattar att få en finger i analen när du sover med det är något du gillar och din partner säkert vet om det så Nice för dig. Men om du inte skulle gilla det när Om du skulle vakna upp med finger där bakom, vad skulle du säga då?
    "Våldtagen", jo jag tackar. Det har jag ju läst här, i den här tråden vad som krävs för att det skall klassas som våldtäkt...
  • Anonym (...)

Låter lite mysko... kanske vore skillnad om du började göra så på henne för att du ville att hon skulle vakna o ni kunde lixom fortsätta...isåfall skulle jag själv bli kåt... men att du gör det fast hon fortsätter sova låter konstigt... 

• YummyMami
    Anonym (Mr nice) skrev 2013-08-31 13:48:45 följande:
    "Våldtagen", jo jag tackar. Det har jag ju läst här, i den här tråden vad som krävs för att det skall klassas som våldtäkt...

Se så sov vidare nu, din tjej vill gräva dig i röven när du sover.
    Mitt liv Just nu.. http://dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 http://fyrasex.blogspot.se
  • Anonym (fy fan)
    Anonym (Mr nice) skrev 2013-08-31 13:48:45 följande:

Pinsamt att inte ha koll  på  lagar, eller kunna läsa lagtext.
  • LinneaJosie
    Anonym (Chess) skrev 2013-08-31 13:06:16 följande:
    Meh. Om min sambo frågar först så försvinner ju hela överraskningsmomentet, och det är ju DET som är det roliga! Med den där inställningen så är väl alla initiativtaganden övergrepp, eller? Är det bara vi som inte aktivt frågar "får jag ta lite på ditt kön" utan istället bara gör? Är han inte sugen så slutar jag ju, och vise versa? Det är ju min sambo och om han vill överraska mig för att han är sugen så tar jag gladeligen emot det. Vill jag inte så vaknar jag och säger nej och sen är det ju bra?

Förhoppningsvis så känner ni varandra såpass väl att han vet att du tänder på det. Hade TS varit trygg i den vetskapen hade han knappast behövt starta en tråd, eller hur?
  • Anonym (Pervo)

Det är ett sjukt beteende du håller på med.
    Tror det tom klassas som våldtäkt....
    Hadde en kvinna gjort ngt liknande på mig, skulle jag helt säkert ligga ensam i den sängen efter 1 sek.
    Hade hon däremot frågat vid ngt tillfälle, OM jag runkar eller suger av dig när du sover, skulle du bli arg ?
    Det är en helt annan sak, beroende på vilket svar hon får.

• Minxx
    Anonym (fy fan) skrev 2013-08-31 13:52:52 följande:

Pinsamt att inte ha koll  på  lagar, eller kunna läsa lagtext.
    Inte bara pinsamt. Man har en skyldighet i att veta vilka lagar som gäller, det är inte frivilligt.
  • Anonym (nej..)
    Minxx skrev 2013-08-31 14:57:43 följande:
    Inte bara pinsamt. Man har en skyldighet i att veta vilka lagar som gäller, det är inte frivilligt.
    Nej, det finns ingen sån skyldighet men man kan inte hävda att man inte visste om en viss lag om man åtalas för den. Men skyldig att veta vilka lagar som gäller är man verkligen inte.
Svar på tråden Pullar henne i sömnen