• Anonym (fy fan)

Pullar henne i sömnen

Anonym (H) skrev 2013-08-31 12:58:54 följande:
    Jag ser inget fel i det här, hon är ju med på att ha sex annars varje dag. Varför skulle jag inte få göra så när hon sover?
    Jag skulle känna mig smickrad om jag vore henne. Det betyder ju bara att jag tänder på henne

Men lägg ner.
    Skulle alla våldtäksoffer känna sig smickrade??

Är du så kass i sängen att du inte ens tänker på att det ska ge henne njutning??   
  • Anonym (Mr nice)
    Anonym (H) skrev 2013-08-31 12:58:54 följande:
    Jag ser inget fel i det här, hon är ju med på att ha sex annars varje dag. Varför skulle jag inte få göra så när hon sover?
    Jag skulle känna mig smickrad om jag vore henne. Det betyder ju bara att jag tänder på henne
    Du tänker helt rätt! Och vad du än gör så berätta inte nåt till henne. Du har bara att förlora på det. Fan, det går ju spinna vidare på detta, fota & filma tex Guld i mun
  • Anonym (Chess)
    LinneaJosie skrev 2013-08-31 12:05:16 följande:
    Vilket bra tips! Prova snabbknulla nån i parken också, och fråga EFTERÅT om personen var med på det. Samtycke inhämtas före akten. Herregud.

Meh. Om min sambo frågar först så försvinner ju hela överraskningsmomentet, och det är ju DET som är det roliga!

Med den där inställningen så är väl alla initiativtaganden övergrepp, eller? Är det bara vi som inte aktivt frågar "får jag ta lite på ditt kön" utan istället bara gör? Är han inte sugen så slutar jag ju, och vise versa?

Det är ju min sambo och om han vill överraska mig för att han är sugen så tar jag gladeligen emot det. Vill jag inte så vaknar jag och säger nej och sen är det ju bra?
  • Anonym (fy fan)
    Anonym (Chess) skrev 2013-08-31 13:06:16 följande:

Meh. Om min sambo frågar först så försvinner ju hela överraskningsmomentet, och det är ju DET som är det roliga!

Med den där inställningen så är väl alla initiativtaganden övergrepp, eller? Är det bara vi som inte aktivt frågar "får jag ta lite på ditt kön" utan istället bara gör? Är han inte sugen så slutar jag ju, och vise versa?

Det är ju min sambo och om han vill överraska mig för att han är sugen så tar jag gladeligen emot det. Vill jag inte så vaknar jag och säger nej och sen är det ju bra?
    Nej men är man vaken så har man ju chansen att säga ja eller nej. Du ser verkligen inte skillnaden??
  • Anonym (H)

Precis som några säger här!!! Frågar ni era partners innan: "älskling får jag röra din fitta/kuk"? Knappast! Utan ni gör det bara och säger denne ifrån så slutar ni. Det är samma sak här. Om ni hävdar att jag våldtar så hävdar jag att ni utför sexuella övergrepp. Jag pullar min sambo hur mycket jag vill så kom inte och säg till mig att jag ska sluta

• Anonym (Chess)
    Anonym (fy fan) skrev 2013-08-31 13:09:13 följande:
    Nej men är man vaken så har man ju chansen att säga ja eller nej. Du ser verkligen inte skillnaden??

Jodå. Men jag brukar också vakna när min sambo börjar. Vilket är en förutsättning för att kunna säga ifrån. Vilket jag också skrev i ett tidigare inlägg.
  • Anonym (fy fan)
    Anonym (H) skrev 2013-08-31 13:10:22 följande:
    Precis som några säger här!!! Frågar ni era partners innan: "älskling får jag röra din fitta/kuk"? Knappast! Utan ni gör det bara och säger denne ifrån så slutar ni. Det är samma sak här. Om ni hävdar att jag våldtar så hävdar jag att ni utför sexuella övergrepp. Jag pullar min sambo hur mycket jag vill så kom inte och säg till mig att jag ska sluta

Äger du henne?? Har hon inte en egen vilja??

Om man är vaken och med så kan man säga nej tack. 
  • Anonym (fy fan)
    Anonym (Chess) skrev 2013-08-31 13:10:48 följande:

Jodå. Men jag brukar också vakna när min sambo börjar. Vilket är en förutsättning för att kunna säga ifrån. Vilket jag också skrev i ett tidigare inlägg.

Men nu gör inte ts partner det. Hon får inte en chans att säga ja eller nej. Vidrigt.
  • Anonym (*)

Jag har vaknat av det och t.o.m. kommit medan jag halvsov. Jag har inget emot att min sambo gör så MEN det vet han om, och däri ligger skillnaden. Du behöver ju inte fråga varje gång om du en gång fått ett ja, liksom. 

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anonym (Chess) skrev 2013-08-31 13:06:16 följande:

Som bekant (kanske) kan samtycke lämnas antingen muntligt eller genom kroppsspråk. Däremot så anses man inte kunna lämna samtycke när man sover. Därför behöver detta samtycke, om det finns, ges innan. Det kan dock närsomhelst tas tillbaka.

Nu har det mig veterligen inte prövats rättsligt hur det fungerar med ett "det är ok att du har sex med mig när jag sover, när som helst" men har man lämnat ett sådant samtycke så är man förmodligen ok med det, även om samtycke inte lämnats i samband med den sexuella aktiviteten så är inte en anmälan särskilt trolig.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
Svar på tråden Pullar henne i sömnen