• keron

Pullar henne i sömnen

KimPossible skrev 2013-08-31 17:46:18 följande:
    Men fan, är folk dumma i huvudet?! Ser ni verkligen inte skillnad på att man har en ömsesidig överenskommelse om något båda gillar, och att som i Ts fall göra något utan att tjejen ens vet vad som händer?! Och att han dessutom tänder på just att hon sover och är utsatt?!

Jag tappar hoppet om mänskligheten snart.  
    Folk ÄR dumma i huvudet. Det räcker ju att bara logga in på familjeliv då och då för att få bevis på det -_-
  • Anonym (JF)
    Anonym (Wyt) skrev 2013-08-31 17:38:40 följande:
    Vad konstigt det blivit nuförtiden. Förr var det så att var man ihop hade man gett ett underförstått samtycke till dess att ena parten uttryckligen drog tillbaka det. Nuförtiden är det tvärtom.

Jaja jag skall då aldrig mer ha sex utan att ha ett signerat kontrakt bevittnat av två oberoende vittnen.
    Ja det är för djävligt att man inte kan få banka på sin fru när man vill nu för tiden. Förr var det ordning, då kunde de inte hålla på å tjafsa utan mannen kunde göra som han ville. /ironi

Kan du inte få till det utan att behöva våldta kvinnor kanske du ska kolla upp om du har potensproblem.  
  • Anonym (lol)
    KimPossible skrev 2013-08-31 17:43:11 följande:
    Tja, min har stannat i 14 år. Har inga planer på att lämna mig heller. Men han har ju en fungerande hjärna, och skulle aldrig utsätta mig för något jag inte själv gett samtyckte till. Han behöver varken våldta mig eller göra saker när jag sover för att få upp den. Det går att ha underbart och bra sex utan att den ena parten lämnas utanför. Det vet min man. 

Hur länge har du själv varit i ditt förhållande? Kom igen när du klarat dig i alla fall tio år igenom småbarnstid, jobb, sjukdomar, olyckor, dödsfall och allt annat, och ändå har ett lika fungerande och kärleksfullt  förhållande och ett lika blomstrande och ömsesidigt sexliv som jag. Då kan vi snacka. 
    Du menar att han måste fråga dig och du måste ha gett ditt tillstånd innan han öht kan röra vid dig?  Då förstår jag varför han stannat i 14 år,  han är rädd så klart.   Du har honom helt runt ditt lillfinger och är övertygad om att han även frågar dig om han får gå på toa också.    
    Jag vill leva ihop med en man som just är en man ,  en som överaskar mig och får mig att njuta av sex och går igång på min njutelse.
    Du får leva ihop med din toffel ,hoppas du är nöjd med vad du format honom till! 
  • FireLady
    Anonym (lol) skrev 2013-08-31 17:46:46 följande:
    Låter som ts är rädd för hur hon skulle reagera om hon vaknade till,  därav frågar han oss här hur vi skulle reagerat.   Jag hade tyckt det var jävligt sexigt och hade helt klart gått igång på det.   Liksom de killar jag varit med gått igång på det när jag smekt dom i sömnen.

Han kan fråga henne vad hon skulle gilla det. Men nej, han vill inte fråga.

Han frågar inte av den enkla anledningen att han går igång på att utesluta henne från denna lek där han endast utnyttjar henne bara för sin egna njutning där hennes njutning inte finns, inte heller hennes godkännande eller ens vetenskap om vad som sker.
    http://fireladys.blogspot.com
  • HasseA
    keron skrev 2013-08-31 17:42:00 följande:
    Men då gör ni ju båda så på varann, alltså gillar ni båda det. Ni är överens
    Första gången jag gjorde det på henne hade vi aldrig diskuterat saken. Givetvis anade jag att hon inte skulle misstycka.
  • keron
    Anonym (lol) skrev 2013-08-31 17:52:03 följande:
    Du menar att han måste fråga dig och du måste ha gett ditt tillstånd innan han öht kan röra vid dig?  Då förstår jag varför han stannat i 14 år,  han är rädd så klart.   Du har honom helt runt ditt lillfinger och är övertygad om att han även frågar dig om han får gå på toa också.    
    Jag vill leva ihop med en man som just är en man ,  en som överaskar mig och får mig att njuta av sex och går igång på min njutelse.
    Du får leva ihop med din toffel ,hoppas du är nöjd med vad du format honom till! 
    Att visa respekt för sin partner och dennes kropp och gränser är INTE det minsta toffligt!

F ö så heter det "njutning" och inte "njutelse"...
  • HasseA
    FireLady skrev 2013-08-31 17:42:28 följande:

Du ser ingen skillnad mellan att smeka tills hon vaknar och alltid sluta innan hon vaknar?
    Jo, men det är inte bara TS som skrivit, och jag svarade heller inte bara TS.

Tex stod i inlägget före mitt: 
    "Jag hade klippt till dig, smack bara.
    Ge fan i att göra saker med mig medan jag sover, det råder jag dig till." 
  • Anonym (lol)
    keron skrev 2013-08-31 17:54:29 följande:
    Att visa respekt för sin partner och dennes kropp och gränser är INTE det minsta toffligt!

F ö så heter det "njutning" och inte "njutelse"...
    Så du överaskar aldrig din man i sängen då misstänker jag?

Och tack för svenska-lektionenFlört 
  • StarStruck

Vi pillar på varandra när den ena sover, men vi båda är ju med på det så det är väll en annan sak

• KimPossible
    Anonym (lol) skrev 2013-08-31 17:52:03 följande:
    Nej. Gå klart skolan och lär dig läsa innan du börjar dra slutsatser ur arslet. Btw, "njutelse"?

Just nu låter du mest som en blonderad fjårtis som tycker hon är ashäftig som tillfredsställer sin äldre pojkväns minsta nyck. "Å ja ba, ja e sååå crazy, ja ba älskar sex å han får göra som han vill, man vet ju hur killar är tihi". 

Var gärna knulldocka åt din "man", jag själv väljer att fortsätta ha ömsesidigt sex som är till glädje för båda. Men så har jag ju självkänsla och vet mitt värde också., Du borde kanske jobba lite på de bitarna. 
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
Svar på tråden Pullar henne i sömnen