• Anonym (lol)

Pullar henne i sömnen

HasseA skrev 2013-08-31 17:35:39 följande:
    Jag har vid några tillfällen på morgonen, när min kvinna legat så jag kommit åt henne, smekt henne försiktigt tills hon vaknat. Vid ett tillfälle kunde jag hålla på så länge att hon i princip vaknade av att hon fick orgasm. På samma sätt har det hänt att jag vaknat av att hon hållit om, och smekt, min lem.

Det verkar som om vi hör till ett fullkomligt undantag här, för ingen av oss har polisanmält den andra, ingen av oss har misshandlat den andra, och ingen av oss har misstyckt det minsta - och ingen av oss har ansett att det ens varit i närheten av ett övergrepp. Min kvinna tyckte tom det var helt fantastiskt att vakna av att få en orgasm.

Om era män kommer fram till er vid diskbänken när ni står o lagar mat, och tar ett tag om era bröst och kysser er i nacken, anmäler ni dem för sexuellt ofredande då? Eller räcker det med att ni slår ut tänderna på dem och sparkar ut dem i trappen?
    Du är inget undantag,  jag har varit tillsammans med killar som är precis som du, och de har alla också älskat när jag väckt dom med att hålla deras kuk mellan mina händer eller i munnen.
  • FireLady
    Anonym (lol) skrev 2013-08-31 17:28:23 följande:
    Om någon skulle pulla dig i sömnen,  skulle du inte vakna då?   Och kanske får stackarn inget från gumman ?

Vissa sover väldigt djup, många tar även medicin för att sova än djupare.

Om han slutar varje gång hon börjar märka av så är det bara övergrepp utan njutning för henne. Han förklarar ju även tydligt att han går igång på själva övergreppet. Han har ingen tanke på att väcka henne för njutning, han vill bara utnyttja obemärkt.

Du kanske gillar och hoppas att din man gör saker med dig när du sover utanför din vetenskap (ollar dina läppar, stoppar något i din sköte). Men många andra finner det bara obehagligt.
    http://fireladys.blogspot.com
  • keron
    Jag har vid några tillfällen på morgonen, när min kvinna legat så jag kommit åt henne, smekt henne försiktigt tills hon vaknat. Vid ett tillfälle kunde jag hålla på så länge att hon i princip vaknade av att hon fick orgasm. På samma sätt har det hänt att jag vaknat av att hon hållit om, och smekt, min lem.

Det verkar som om vi hör till ett fullkomligt undantag här, för ingen av oss har polisanmält den andra, ingen av oss har misshandlat den andra, och ingen av oss har misstyckt det minsta - och ingen av oss har ansett att det ens varit i närheten av ett övergrepp. Min kvinna tyckte tom det var helt fantastiskt att vakna av att få en orgasm.

Om era män kommer fram till er vid diskbänken när ni står o lagar mat, och tar ett tag om era bröst och kysser er i nacken, anmäler ni dem för sexuellt ofredande då? Eller räcker det med att ni slår ut tänderna på dem och sparkar ut dem i trappen?
    Men då gör ni ju båda så på varann, alltså gillar ni båda det. Ni är överens.Det är inte TS och han tjej, jag och min sambo var heller inte det.

Kommer min sambo och gör så så är jag ju vaken och kan själv välja om jag vill ha hans närmanden eller inte. När jag sover djupt så är jag inte vid medvetande och kan alltså inte freda mig, kan inte tala om/visa ifall jag samtycker eller inte.
    Rätt stor skillnad på ditt exempel och exemplet i ts, tycker du inte?
  • FireLady

Du ser ingen skillnad mellan att smeka tills hon vaknar och alltid sluta innan hon vaknar?
    http://fireladys.blogspot.com
  • KimPossible
    Anonym (lol) skrev 2013-08-31 17:17:10 följande:
    Vad många kvinnor som sitter med en pinne i röven,  jeez.     Stackars era män (om ni har någon som fortfarande stannat).  Kan inte vara lätt.

Ts, om du var min kille hade jag älskat att bli pullad,    Tror att hon egentligen inte sover utan vill bara inte att du ska sluta.  Tungan ute
    Tja, min har stannat i 14 år. Har inga planer på att lämna mig heller. Men han har ju en fungerande hjärna, och skulle aldrig utsätta mig för något jag inte själv gett samtyckte till. Han behöver varken våldta mig eller göra saker när jag sover för att få upp den. Det går att ha underbart och bra sex utan att den ena parten lämnas utanför. Det vet min man. 

Hur länge har du själv varit i ditt förhållande? Kom igen när du klarat dig i alla fall tio år igenom småbarnstid, jobb, sjukdomar, olyckor, dödsfall och allt annat, och ändå har ett lika fungerande och kärleksfullt  förhållande och ett lika blomstrande och ömsesidigt sexliv som jag. Då kan vi snacka. 
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Du missar, som så många andra, själva kärnan i diskussionen, samtycke.

Det kan säkert vara jättemysigt att väcka/vakna på det sättet, jag tror inte att någon säger emot det här (även om de själva inte vill ha det så). Det som däremot är relevant här är att samtycke inte finns i TS och han går så långt att han slutar när hon börjar vakna. Möjligen för att han inte vill att hon ska veta men oavsett vilket så finns inget samtycke vilket gör det till något helt annat än det många av er har tagit upp.

Som bekant är det tillåtet att örfila sin partner för att han/hon inte ställt in disken om båda är med på det men det är inte tillåtet att örfila sin partner för att han/hon inte ställt in disken om båda inte är med på det. Det förvandlar det hela till misshandel. Precis samma sak här.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • KimPossible

Men fan, är folk dumma i huvudet?! Ser ni verkligen inte skillnad på att man har en ömsesidig överenskommelse om något båda gillar, och att som i Ts fall göra något utan att tjejen ens vet vad som händer?! Och att han dessutom tänder på just att hon sover och är utsatt?!

Jag tappar hoppet om mänskligheten snart.  

People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • Anonym (lol)
    FireLady skrev 2013-08-31 17:40:33 följande:

Vissa sover väldigt djup, många tar även medicin för att sova än djupare.
    Om han slutar varje gång hon börjar märka av så är det bara övergrepp utan njutning för henne. Han förklarar ju även tydligt att han går igång på själva övergreppet. Han har ingen tanke på att väcka henne för njutning, han vill bara utnyttja obemärkt.
    Du kanske gillar och hoppas att din man gör saker med dig när du sover utanför din vetenskap (ollar dina läppar, stoppar något i din sköte). Men många andra finner det bara obehagligt.
    Låter som ts är rädd för hur hon skulle reagera om hon vaknade till,  därav frågar han oss här hur vi skulle reagerat.   Jag hade tyckt det var jävligt sexigt och hade helt klart gått igång på det.   Liksom de killar jag varit med gått igång på det när jag smekt dom i sömnen.

• Isnogood

Beror ju person till person, hur o vad man uppskattar o vad man vill.

JAG personligen har ingenting emot att vakna på sådant sätt, eller att han skulle göra så (med risk att jag inte vaknar, men det får han vara medveten om) 
    MEN, det gäller att man är medveten om vad som är ok, med den andre.

Annars så kan man ta detta hur långt som helst, för otrohet, är bara otrohet när man går över gränsen, men vad är gränsen?
    -Gränsen är där paret har satt den, deras gräns, inte alltid på samma "plats" i alla förhållanden.

Känslor är individuella.
    Om mannen jag sover med, inte vill att jag ska börja smeka honom när han sover, ja då respekterar jag det o låter bli.
    Jag är inte någon som tvingar mig på någon.
    Jag är inte någon som ofredar andra.
    För det ÄR ett ofredande att gå på sådär, även om det är ens sambo, pojkvän, flickvän, fru eller man.
    Man måste veta INNAN att det är ok för båda / alla inblandade             
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • NeedfulThings

Jag hade en sambo som höll på så. Har aldrig kännt mig så utnyttjad. Fruktansvärt kränkande.

Svar på tråden Pullar henne i sömnen