• Anonym (Mr nice)

Pullar henne i sömnen

Anonym (H) skrev 2013-08-31 13:10:22 följande:
    Precis som några säger här!!! Frågar ni era partners innan: "älskling får jag röra din fitta/kuk"? Knappast! Utan ni gör det bara och säger denne ifrån så slutar ni. Det är samma sak här. Om ni hävdar att jag våldtar så hävdar jag att ni utför sexuella övergrepp. Jag pullar min sambo hur mycket jag vill så kom inte och säg till mig att jag ska sluta
    Håller med dej helt och hållet! Om de här sk flickvännerna, här på den här tråden tycker det går att likställa med våldtäkt, så hoppas jag nästan att de får uppleva en riktig. Tror nog då att de ändrar inställning och kniper igen det där jävla kaknedkastet!!
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anonym (Mr nice) skrev 2013-08-31 13:19:00 följande:
    Håller med dej helt och hållet! Om de här sk flickvännerna, här på den här tråden tycker det går att likställa med våldtäkt, så hoppas jag nästan att de får uppleva en riktig. Tror nog då att de ändrar inställning och kniper igen det där jävla kaknedkastet!!
    Det är inte en fråga om vad man tycker, det är en fråga om vad lagen "tycker".

Det är väldigt enkelt faktiskt: Inget samtycke + sexuell aktivitet = våldtäkt alt. sexuellt tvång alt. någon annan rubricering från brottsbalkens sjätte kapitel.

Nu är det förstås möjligt att TS sambo tycker om det här och lämnar retroaktivt samtycke, men gör hon inte det så är det en fråga om våldtäkt. Alldeles oavsett vad du råkar tycka om den saken.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Anonym (fy fan)

Tycker?? Läs lagen.
  • Anonym (fy fan)

Det måste vara trist att bara klara av envägs-sex.. Men är man kass på att tillfredställa så vill man nog ha  sin partner utslagen.

• Anonym (Mr nice)
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2013-08-31 13:24:41 följande:

Det är väldigt enkelt faktiskt: Inget samtycke + sexuell aktivitet = våldtäkt alt. sexuellt tvång alt. någon annan rubricering från brottsbalkens sjätte kapitel.

Nu är det förstås möjligt att TS sambo tycker om det här och lämnar retroaktivt samtycke, men gör hon inte det så är det en fråga om våldtäkt. Alldeles oavsett vad du råkar tycka om den saken.
    Jävla paragrafryttare, SUE ME!!!
  • Minxx
    Anonym (H) skrev 2013-08-31 13:10:22 följande:
    Precis som några säger här!!! Frågar ni era partners innan: "älskling får jag röra din fitta/kuk"? Knappast! Utan ni gör det bara och säger denne ifrån så slutar ni. Det är samma sak här. Om ni hävdar att jag våldtar så hävdar jag att ni utför sexuella övergrepp. Jag pullar min sambo hur mycket jag vill så kom inte och säg till mig att jag ska sluta
    Sex är en form av mänsklig kommunikation där två eller flera personer interagerar med varandra, det behöver inte vara verbalt. Du kan inte interagera sexuellt med en person som sover, det är ett övergrepp. Och det vet du, det är det du tänder på. Och du anar nog att din sambo inte skulle samtycka till detta, det är därför du slutar direkt när hon tycks vara på väg att vakna.
  • Anonym (H)
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2013-08-31 13:24:41 följande:

Nej. Så är det inte
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anonym (Mr nice) skrev 2013-08-31 13:31:20 följande:
    Jävla paragrafryttare, SUE ME!!!
    Det har inte med det att göra utan om hur våldtäkt definieras.

Du må leva i den smått psykotiska tron att du och dina likar bestämmer vad våldtäkt innebär men här i den verkliga världen så är det inte så.

Det är fullt korrekt att säga att det "är våldtäkt" eftersom det är så tydligt enligt lagen. Som sagt är det fullt möjligt att TS sambo lämnar samtycke i efterhand och då är det inte våldtäkt, givetvis. Men har inget samtycke lämnats så handlar det om sexualbrott.

TS har inget att förlora på att efterfråga samtycke, om han inte är rädd att få ett nej alternativt tänder på att hon inte gett sitt samtycke. Det är så enkelt som att fråga: "är det ok om jag gör X när du sover?".
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • YummyMami

Jag har blivit våldtagen, nöjd nu?

Att torrpulla någon som sover är vidrigt. Du kanske uppskattar att få en finger i analen när du sover med det är något du gillar och din partner säkert vet om det så Nice för dig. Men om du inte skulle gilla det när Om du skulle vakna upp med finger där bakom, vad skulle du säga då?
    Mitt liv Just nu.. http://dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 http://fyrasex.blogspot.se
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anonym (H) skrev 2013-08-31 13:35:37 följande:

Nej. Så är det inte
    Jo, så är det faktiskt. Vilket lagen är väldigt tydlig med, BrB sjätte kapitlet:

1 § Den som genom misshandel eller annars med våld eller genom hot om brottslig gärning tvingar en person till samlag eller till att företa eller tåla en annan sexuell handling som med hänsyn till kränkningens allvar är jämförlig med samlag, döms för våldtäkt till fängelse i lägst två och högst sex år.

Detsamma gäller den som med en person genomför ett samlag eller en sexuell handling som enligt första stycket är jämförlig med samlag genom att otillbörligt utnyttja att personen på grund av medvetslöshet, sömn, allvarlig rädsla, berusning eller annan drogpåverkan, sjukdom, kroppsskada eller psykisk störning eller annars med hänsyn till omständigheterna befinner sig i en särskilt utsatt situation.
Svar på tråden Pullar henne i sömnen