• Anonym (sex)

Pullar henne i sömnen

Själv skulle jag (kvinna) älska att vaka upp av att min kille slickar eller pullar mig, men eftersom jag är så lättväckt fungerar det inte. =/ Däremot bör du fråga din flickvän vad hon skulle tycka om det så att säga, är hon fine med det så är ju problemet ur världen. Gillar hon det inte så får du helt enkelt låta bli. 

• Mineralvatten
    Anonym (H) skrev 2013-08-31 11:56:57 följande:
    Min sambo och jag har ett bra sexliv. Jag kanske är lite mer av en sexfantast i förhållandet. Jag har nu på senaste tiden gjort en vana vid att slicka henne och pulla henne när hon sover. Vi sover nämnligen nakna. Hon har aldrig vaknat av det, mer än att hon rört sig i sömnen men då hinner jag snabbt sluta. Jag tänder på att ha någon form av sex med henne när hon sover och därför gör jag som jag gör. Jag vet dock inte hur hon skulle reagera om hon skulle vakna upp av det någon gång. Hur skulle ni reagera?
    har ni en uttalad överenskommelse om att du får ha sex med henne hon sover?
    annars klassas det våldtäkt eftersom hon inte gett sitt samtycke.
  • Mineralvatten
    Anonym (H) skrev 2013-08-31 13:10:22 följande:
    Precis som några säger här!!! Frågar ni era partners innan: "älskling får jag röra din fitta/kuk"? Knappast! Utan ni gör det bara och säger denne ifrån så slutar ni. Det är samma sak här. Om ni hävdar att jag våldtar så hävdar jag att ni utför sexuella övergrepp. Jag pullar min sambo hur mycket jag vill så kom inte och säg till mig att jag ska sluta
    nej du har ingen rätt att göra det om hon inte har gett sitt samtycke och det kan hon ju inte ge om hon sover.
    sorry men hon är inte din egendom.
  • Mineralvatten
    Anonym (H) skrev 2013-08-31 12:58:54 följande:
    Jag ser inget fel i det här, hon är ju med på att ha sex annars varje dag. Varför skulle jag inte få göra så när hon sover?
    Jag skulle känna mig smickrad om jag vore henne. Det betyder ju bara att jag tänder på henne
    för att hon inte gett sitt samtycke till det och då klassas det våldtäkt.
  • keron
    Mineralvatten skrev 2013-08-31 16:56:59 följande:
    för att hon inte gett sitt samtycke till det och då klassas det våldtäkt.
  • KimPossible

Jag hade blivit både förbannad, förvånad, djupt besviken och väldigt ledsen om det kom fram att min partner gjorde saker sexuellt med mig när jag sov. Det hade varit tack och hej, utan tvekan, hur sorgligt det än hade varit.

Jag hade aldrig kunnat leva med någon som blev tänd av att utnyttja mig när jag sover och är som mest försvarslös. Uäck. Skaffa en knulldocka istället.  En person som anser sig ha rätten att göra vad den vill med mig när jag sover, bara för att jag ju brukar gilla sex när jag är vaken, är en stor idiot, och ingen jag vill ha i mitt liv. 

People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • FireLady
    Anonym (H) skrev 2013-08-31 11:56:57 följande:
    Hon har aldrig vaknat av det, mer än att hon rört sig i sömnen men då hinner jag snabbt

Ser du verkligen inte skillnad mellan dessa två?

[quote=70954803][quote-nick]Anonym (H) skrev 2013-08-31 13:10:22 följande:[/quote-nick]Precis som några säger här!!! Frågar ni era partners innan: "älskling får jag röra din fitta/kuk"? Knappast! Utan ni gör det bara och säger denne ifrån så slutar ni. Det är samma sak här. Om ni hävdar att jag våldtar så hävdar jag att ni utför sexuella övergrepp. Jag pullar min sambo hur mycket jag vill så kom inte och säg till mig att jag ska sluta

Du slutar ju innan hon vaknar, du gör saker med henne utanför hennes medvetande och medgivande.

Du är rätt så sjuk. Stackars din kvinna. Du behöver verkligen prata med henne och berätta vad du gör med henne. Helst ska du visa denna tråd så att hon får en direkt sak information på hur du ser på det hela. Kan du inte visa tråden, så gör du fel och övergrepp.
    http://fireladys.blogspot.com
  • Michelle 341
    keron skrev 2013-08-31 16:23:35 följande:
    Det kallas våldtäkt och skulle min sambo få för sig att göra så på mig (igen. Japp, han har också levt i villfarelsen att det är okej bara för att vi är sambo) skulle jag mata honom med hans tänder och kasta ut honom!!

"Anger management" kanske vore ngt för dig?

Jag fattar inte hur så många kvinnor verkligen är emot lite skön petting oavsett om dem sover eller ej? I alla fall inte när det görs av ngn dem älskar och som dem valt att leva med. Och att likställa lite taffsande av mannen i sängen med våldtäkt är förbluffande. Inte konstigt så många kvinnors sexliv suger...

TS, snälla, kan du inte fråga din tjej om hon märk av det och vad hon tycker om det? bara för att stilla vår nyfikenhet på om hon reagerat som vissa kvinnor i tråden och matat dig med dina tänder eller om hon gillat det och vetat om det hela tiden och tycker du kunde hållt käften som tagit bort magin med rollspelet genom att nämna det (vilket jag tror)     
  • Anonym (lol)

Vad många kvinnor som sitter med en pinne i röven,  jeez.     Stackars era män (om ni har någon som fortfarande stannat).  Kan inte vara lätt.

Ts, om du var min kille hade jag älskat att bli pullad,    Tror att hon egentligen inte sover utan vill bara inte att du ska sluta.  Tungan ute

• KimPossible
    Michelle 341 skrev 2013-08-31 17:11:58 följande:
    "Anger management" kanske vore ngt för dig?Jag fattar inte hur så många kvinnor verkligen är emot lite skön petting oavsett om dem sover eller ej? I alla fall inte när det görs av ngn dem älskar och som dem valt att leva med. Och att likställa lite taffsande av mannen i sängen med våldtäkt är förbluffande. Inte konstigt så många kvinnors sexliv suger...TS, snälla, kan du inte fråga din tjej om hon märk av det och vad hon tycker om det? bara för att stilla vår nyfikenhet på om hon reagerat som vissa kvinnor i tråden och matat dig med dina tänder eller om hon gillat det och vetat om det hela tiden och tycker du kunde hållt käften som tagit bort magin med rollspelet genom att nämna det (vilket jag tror)     

Mitt sexliv suget absolut inte, tvärtom. Däremot bygger det på ömsesidighet, respekt och en gemensam vilja om att båda ska ha det bra.

När jag sover, så vill jag sova, inte bli använd som ett onaniobjekt eller knulldocka. Vill min man ha sex får han väcka mig och fråga om jag har lust, inte ta för sig utan att kolla läget.
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
Svar på tråden Pullar henne i sömnen