• Anonym (Linda)

Pullar henne i sömnen

Anonym (lol) skrev 2013-08-31 19:25:56 följande:
    Men det är ju hennes man som ger henne njutningen, varför skulle hon inte njuta av hennes egen man om han gjorde det skönt för henne.  Varför skulle hon känslomässigt inte gilla detta?

Klart vi snackar om vart gränserna går, men ts och hans kvinna har inte diskuterat att hon inte gillar att han går ner på henne.  Inte av det som famgått åtminstone.  Att han då överraskar henne med att göra detta och hon njuter av det,  varför då neka detta?   Och tror att han var rädd för hennes reaktion,  och det är väl bra att hon inte har något emot det. 
    Jag tycker inte att du förstår poängen riktigt; att han gör det utan hennes vetskap. Det är väl vad som är lite knepigt i det hela. Att han dessutom ser till att inte bli upptäckt och dessutom fortsätter när hon somnar om är inte helt rumsrent. Ska man vara tillsammans så ska man vara uppriktiga - därmed borde han prata med henne om det. Jag förmodar att det är något som HAN går igång på vilket i sin tur skapar ett dåligt samvete. Annars finns det ju faktiskt inga skäl till att hemlighålla det heller.

/Linda 
  • Anonym (22)
    Men det är ju hennes man som ger henne njutningen, varför skulle hon inte njuta av hennes egen man om han gjorde det skönt för henne.  Varför skulle hon känslomässigt inte gilla detta?

Klart vi snackar om vart gränserna går, men ts och hans kvinna har inte diskuterat att hon inte gillar att han går ner på henne.  Inte av det som famgått åtminstone.  Att han då överraskar henne med att göra detta och hon njuter av det,  varför då neka detta?   Och tror att han var rädd för hennes reaktion,  och det är väl bra att hon inte har något emot det. 

För att han inte visar hänsyn till hennes känslor och respekterar att hon kanske inte vill. Det är respektlöst.

Ett till exempel: A och B har delad ekonomi. På väg hem från jobbet bestämmer sig A för att ringa B och säga att B kan ta As bankkort som ligger i hallen och gå och köpa pizza så de slipper laga mat. Innan A hinner ställa frågan berättar B att hen tog As bankkort som låg i hallen och gick och köpte pizza. B har gjort precis som A ville, men A kan fortfarande känna sig arg och sviken eftersom B bara antog att det var ok att ta kortet utan att fråga först. 

Förstår du nu?

• Isnogood

Av den enkla anledningen att han gör det utan hennes vetskap

Han gör det endast för sin egen vinnings skull, och som han själv sa, han är noga med att hon inte skall vakna o upptäcka vad han gör  
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Anonym (Pulla)

Pullar du henne i rumpan också eller bara i snippan?

• KimPossible

Nu förutsätter du att hon njuter, trots att hon sover. Det vet vi ju ingenting om huruvida hon gör eller inte. Dessutom kan man inte säga att "han gör det skönt för henne", eftersom hans fokus är den egna njutningen. Han vill ju inte ens att hon ska vakna!

Är du alltid redo för sex, blir alltid kåt om din man smeker dig, i alla situationer? Även om du är inbegripen i ett gräl med din mamma (i telefon...), precis försöker trösta kompisen som fått missfall, eller är förbannad på chefen på jobbet?

Det är inte jag iaf. Hur mycket jag än älskar och tänder på min man finns det tillfällen när hans smekningar helt enkelt inte är välkomna, jag tycker faktiskt att det är fullt normalt. Den som blir glad och fokuserar på egen njutning när man är i någon av de situationer jag beskrev bör nog fundera på terapi.  
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • Anonym (udda)

Det är extremt viktigt att prata om såna saker o inte bara ta sig friheten.. Jag o min sambo va ihop i sex år o hade väl ok sexliv men jag hade ett eget utanför vårt o han lika så.. En dag hitta jag en film på datorn som va sparad o de va på sånt jag gilla men inte jag som hade laddat hem den så jag tog modet att prata med mig o nu i tre år har vi de underbart o fantastiskt även om vi i andras ögon förmodligen hade kallats sjuka o perversa.. Så länge de e lagligt så e de bara att göra, sexuellt övergrepp = olagligt men ni kan ju komma överens om saker om du pratar med henne.. Älskar du henne borde du respektera henne tillräckligt för att berätta för henne..

• Anonym (änkan)

Min man var taxichafför. Ibland när han kom hem efter att ha kört nattskift så kröp han ner i sängen och började ha sex med mig trots att jag sov. Jag trodde att jag hade en "våt dröm". Så småningom vaknade jag och det var ingen dröm utan ljuvlig verklighet. Det var härligt. Nu är han död sen flera år och jag kan fortfarande sakna de där uppvaknandena.

• Michelle 341

Men alltså nu får ju ni tråkmånsar ge er!!!

han har ju nu frågat henne?!?! Såklart teoretiskt efttersom han inte vill avslöja sig men hon har ju ändå fått chansen att koma till tals och ge sin åsikt. Han ställde visserligen frågan med ett OM men det spelar ju ingen roll, det är bara ett annat sätt att ställa samma fråga på.  Hennes svar var "jag bryr mig inte om att du hade pullat mig men jag hade blivit sur om jag hade blivit väckt

Dvs: Pulla på men väck inte mig. 

TS: gör alltså helt rätt då i att sluta pilla när han märker att hon börjar vakna, det tycker jag är respektfult av honom,

Men alla ni moraltanter verkar ha otroligt svårt att förlika med med att tjejen inte har ngt emot detta och inte alls skulle känna sig sexuelt uttnytjad, kränkt, våldtagen o.s.v  så ni anser nu att nä. "Om hon inte har ngt emot det måste du ha ställt frågan fel" What?! Alla är faktiskt inte lika lättkränkta som er!!

Om min man kliar mig på ryggen, smeker mig över håret, eller pullar mig lite i sömnen gör det ingenting då jag har avdramitiserat mitt kön och ser det som vilken annan kroppsdel som helst. Eftersom vi är ett par och jag älskar honom får han röra mig när han vill och hur han vill så länge jag inte säger nej och såvida han såklart inte skadar mig, förmodligen resonerar TS tjej på samma vis.        

• Anonym (Pulla)
    Michelle 341 skrev 2013-08-31 20:19:38 följande:
    Men alltså nu får ju ni tråkmånsar ge er!!!

han har ju nu frågat henne?!?! Såklart teoretiskt efttersom han inte vill avslöja sig men hon har ju ändå fått chansen att koma till tals och ge sin åsikt. Han ställde visserligen frågan med ett OM men det spelar ju ingen roll, det är bara ett annat sätt att ställa samma fråga på.  Hennes svar var "jag bryr mig inte om att du hade pullat mig men jag hade blivit sur om jag hade blivit väckt

Dvs: Pulla på men väck inte mig. 

TS: gör alltså helt rätt då i att sluta pilla när han märker att hon börjar vakna, det tycker jag är respektfult av honom,

Men alla ni moraltanter verkar ha otroligt svårt att förlika med med att tjejen inte har ngt emot detta och inte alls skulle känna sig sexuelt uttnytjad, kränkt, våldtagen o.s.v  så ni anser nu att nä. "Om hon inte har ngt emot det måste du ha ställt frågan fel" What?! Alla är faktiskt inte lika lättkränkta som er!!

Om min man kliar mig på ryggen, smeker mig över håret, eller pullar mig lite i sömnen gör det ingenting då jag har avdramitiserat mitt kön och ser det som vilken annan kroppsdel som helst. Eftersom vi är ett par och jag älskar honom får han röra mig när han vill och hur han vill så länge jag inte säger nej och såvida han såklart inte skadar mig, förmodligen resonerar TS tjej på samma vis.        
    Väldigt klokt och insiktsfullt skrivet.
  • nevermind

Jag kunde vakna av att mitt ex hade sex med mig, men då hade vi talat om det innan. Att det var okej och så.

Svar på tråden Pullar henne i sömnen