Anonym (lol) skrev 2013-08-31 19:25:56 följande:
Men det är ju hennes man som ger henne njutningen, varför skulle hon inte njuta av hennes egen man om han gjorde det skönt för henne. Varför skulle hon känslomässigt inte gilla detta?
Klart vi snackar om vart gränserna går, men ts och hans kvinna har inte diskuterat att hon inte gillar att han går ner på henne. Inte av det som famgått åtminstone. Att han då överraskar henne med att göra detta och hon njuter av det, varför då neka detta? Och tror att han var rädd för hennes reaktion, och det är väl bra att hon inte har något emot det.
Nu förutsätter du att hon njuter, trots att hon sover. Det vet vi ju ingenting om huruvida hon gör eller inte. Dessutom kan man inte säga att "han gör det skönt för henne", eftersom hans fokus är den egna njutningen. Han vill ju inte ens att hon ska vakna!
Är du alltid redo för sex, blir alltid kåt om din man smeker dig, i alla situationer? Även om du är inbegripen i ett gräl med din mamma (i telefon...), precis försöker trösta kompisen som fått missfall, eller är förbannad på chefen på jobbet?
Det är inte jag iaf. Hur mycket jag än älskar och tänder på min man finns det tillfällen när hans smekningar helt enkelt inte är välkomna, jag tycker faktiskt att det är fullt normalt. Den som blir glad och fokuserar på egen njutning när man är i någon av de situationer jag beskrev bör nog fundera på terapi.