• Michelle 341

Pullar henne i sömnen

Anonym (H) skrev 2013-08-31 18:18:03 följande:
    Bara för att ni är så jävla överreagerade av er så har jag frågat henne nu:
    -vad skulle du göra om du vakna upp en natt och u märkte att jag pullade dig?
    Hon svarar:
    - jag hade sagt sluta, men inte blivit arg för att su pullar mig, utan bara för att du har väckt mig och du vet att jag inte vill bli väckt.

Slutsats: jg ska fortsätta pulla henne tills hon ber mig sluta

HA!! Vad var det jag sa Skrattande

Vad omtänksamt då faktiskt att du slutar när hon är på väg att vakna, du har ju gjort helt rätt! 
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Michelle 341 skrev 2013-08-31 18:39:06 följande:

Men att pilla på HENNE ger ju HENNE njutning? Han tänder ju på att tillfredställa HENNE i "hemlighet"

Dem har ju dessutom grym sexliv i övrigt också tydligen. 

Fan vad jag skulle vilja ha hennes drömmar ;) Hon måste vakna upp och känna sig sjukt avslappnad och tillfredsställd!       
    Du drar lite väl många slutsatser utan stöd här.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • HasseA
    KimPossible skrev 2013-08-31 18:35:09 följande:
    Ni förstår alltså fortfarande inte skillnaden? Makalöst.
    Det kanske är du som inte förstår att det inte bara är TS som skrivit om såna här saker i denna tråd, och att alla svar och frågeställningar  (som redan påpekats) inte är direkt riktade till TS, utan är mer allmänna?
  • poirot
    KimPossible skrev 2013-08-31 18:35:09 följande:
    Ni förstår alltså fortfarande inte skillnaden? Makalöst.
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.

Du har för höga tankar om folk
  • Mineralvatten
    Anonym (H) skrev 2013-08-31 18:18:03 följande:
    Bara för att ni är så jävla överreagerade av er så har jag frågat henne nu:
    -vad skulle du göra om du vakna upp en natt och u märkte att jag pullade dig?
    Hon svarar:
    - jag hade sagt sluta, men inte blivit arg för att su pullar mig, utan bara för att du har väckt mig och du vet att jag inte vill bli väckt.

Slutsats: jg ska fortsätta pulla henne tills hon ber mig sluta
    å herregud, jag vet inte hur jag ska säga detta men försök att använda dina hjärnceller.
  • Michelle 341
    Anonym (22) skrev 2013-08-31 18:42:41 följande:
    Jag skulle kanske njuta och ha härliga drömmar om en hund slickade mig när jag sov, men jag skulle fortfarande känna mig jävligt äcklad när jag vaknade och insåg vad som hände. 

Inte om hunden är väck när du vaknar Tungan ute
  • chrissepisse

Jag nickar och håller med i det kloka som KimPossible, FireLady och GDSJGRD... redan har skrivit. Det är en enorm skillnad på att göra en invit i syfte att väcka motparten för något gemensamt och att göra något för sin egen skull med en hela tiden sovande motpart. Om man en gång har gjort en invit på en sovande partner och denne har förklarat att hen inte uppskattar tilltaget hör det väl till sunt förnuft att inte göra om det? Åtminstone inte utan att fråga när personen är vaken om hen har ändrat uppfattning i frågan.

• Anonym (lol)
    Anonym (22) skrev 2013-08-31 18:42:41 följande:
    Jag skulle kanske njuta och ha härliga drömmar om en hund slickade mig när jag sov, men jag skulle fortfarande känna mig jävligt äcklad när jag vaknade och insåg vad som hände. 
    Du likställer ts med en hund?   Helt jävla otroligt!   Det är hennes man, hennes älskade inte nån byracka.  Kallar du din man för hund också, vart är världen på väg? Har du ingen respekt öht för din man?
  • KimPossible
    Michelle 341 skrev 2013-08-31 18:39:06 följande:

Men att pilla på HENNE ger ju HENNE njutning? Han tänder ju på att tillfredställa HENNE i "hemlighet"

Dem har ju dessutom grym sexliv i övrigt också tydligen. 

Fan vad jag skulle vilja ha hennes drömmar ;) Hon måste vakna upp och känna sig sjukt avslappnad och tillfredsställd!       
    Gör det? Hur vet du det? Och nej, han gör det ju inte i syfte att tillfredsställa henne i hemlighet, han gör det för att tillfredsställa sig själv. Annars skulle han väl fortsätta när hon vaknade.
    HasseA skrev 2013-08-31 18:44:22 följande:
    Det kanske är du som inte förstår att det inte bara är TS som skrivit om såna här saker i denna tråd, och att alla svar och frågeställningar  (som redan påpekats) inte är direkt riktade till TS, utan är mer allmänna?
    Jag kanske borde ha undantagit dig i min kommentar, för du har ju efter vad du skrivit förstått skillnaden. Några andra har däremot inte alls gjort det. 
    Michelle 341 skrev 2013-08-31 18:46:40 följande:

Inte om hunden är väck när du vaknar Tungan ute
    Ah, på temat "Det man inte vet, det tar man ingen skada av"? Hade du verkligen varit bekväm med att få reda på i efterhand att något skett med dig när du sov, något som du kanske inte alls hade lust med? 

People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • KimPossible
    poirot skrev 2013-08-31 18:44:50 följande:

Du har för höga tankar om folk
    Tydligen. Att man aldrig lär sig. 
Svar på tråden Pullar henne i sömnen