Anonym (lol) skrev 2013-08-31 19:25:56 följande:
Men det är ju hennes man som ger henne njutningen, varför skulle hon inte njuta av hennes egen man om han gjorde det skönt för henne. Varför skulle hon känslomässigt inte gilla detta?
Klart vi snackar om vart gränserna går, men ts och hans kvinna har inte diskuterat att hon inte gillar att han går ner på henne. Inte av det som famgått åtminstone. Att han då överraskar henne med att göra detta och hon njuter av det, varför då neka detta? Och tror att han var rädd för hennes reaktion, och det är väl bra att hon inte har något emot det.
Problemet är väl att TS sambo är omedveten om vad TS gör. Hon har alltså inte gett sitt medgivande.
Michelle 341 skrev 2013-08-31 20:19:38 följande:
Men alltså nu får ju ni tråkmånsar ge er!!!
han har ju nu frågat henne?!?! Såklart teoretiskt efttersom han inte vill avslöja sig men hon har ju ändå fått chansen att koma till tals och ge sin åsikt. Han ställde visserligen frågan med ett OM men det spelar ju ingen roll, det är bara ett annat sätt att ställa samma fråga på. Hennes svar var "jag bryr mig inte om att du hade pullat mig men jag hade blivit sur om jag hade blivit väckt
Dvs: Pulla på men väck inte mig.
TS: gör alltså helt rätt då i att sluta pilla när han märker att hon börjar vakna, det tycker jag är respektfult av honom,
Men alla ni moraltanter verkar ha otroligt svårt att förlika med med att tjejen inte har ngt emot detta och inte alls skulle känna sig sexuelt uttnytjad, kränkt, våldtagen o.s.v så ni anser nu att nä. "Om hon inte har ngt emot det måste du ha ställt frågan fel" What?! Alla är faktiskt inte lika lättkränkta som er!!
Om min man kliar mig på ryggen, smeker mig över håret, eller pullar mig lite i sömnen gör det ingenting då jag har avdramitiserat mitt kön och ser det som vilken annan kroppsdel som helst. Eftersom vi är ett par och jag älskar honom får han röra mig när han vill och hur han vill så länge jag inte säger nej och såvida han såklart inte skadar mig, förmodligen resonerar TS tjej på samma vis.
Visst,TS har frågat henne vad hon skulle tycka OM han gjorde det. Men han har inte erkänt att han faktiskt gör det. En viss skillnad,tycker jag.