• Rosa Fluff

Pullar henne i sömnen

Har läst tråden och jag kan bara skaka på huvudet...

Ni som tycker det är okej måste ju vara helt slut i era huven.. Det är ju såna som ni som förminskar våldtäkter som utförs när offret sover eller inte kan säga nej! Vad är det för fel på er??!!!!!

Det är INTE okej!!!!

Det är inte okej fören TS ställer frågan: "Jag tycker om att pulla dig i sömnen men jag vill inte att du vaknar av det. Är det okej att jag gör detta på dig? Och är det okej att jag redan har gjort det ett flertal gånger utan din vetenskap?" 

Säger sambon ja har de ett samförstånd att det är okej. Då ska de börja diskutera när hur osv för att inga missförstånd nånsin händer.
    Säger hon nej är det det bara att han slutar genast och hoppas att hon inte anmäler honom för de gånger han redan gjort det!!

• Anonym (22)
    Michelle 341 skrev 2013-08-31 20:19:38 följande:
    Men alltså nu får ju ni tråkmånsar ge er!!!

han har ju nu frågat henne?!?! Såklart teoretiskt efttersom han inte vill avslöja sig men hon har ju ändå fått chansen att koma till tals och ge sin åsikt. Han ställde visserligen frågan med ett OM men det spelar ju ingen roll, det är bara ett annat sätt att ställa samma fråga på.  Hennes svar var "jag bryr mig inte om att du hade pullat mig men jag hade blivit sur om jag hade blivit väckt

Dvs: Pulla på men väck inte mig. 

TS: gör alltså helt rätt då i att sluta pilla när han märker att hon börjar vakna, det tycker jag är respektfult av honom,

Men alla ni moraltanter verkar ha otroligt svårt att förlika med med att tjejen inte har ngt emot detta och inte alls skulle känna sig sexuelt uttnytjad, kränkt, våldtagen o.s.v  så ni anser nu att nä. "Om hon inte har ngt emot det måste du ha ställt frågan fel" What?! Alla är faktiskt inte lika lättkränkta som er!!

Om min man kliar mig på ryggen, smeker mig över håret, eller pullar mig lite i sömnen gör det ingenting då jag har avdramitiserat mitt kön och ser det som vilken annan kroppsdel som helst. Eftersom vi är ett par och jag älskar honom får han röra mig när han vill och hur han vill så länge jag inte säger nej och såvida han såklart inte skadar mig, förmodligen resonerar TS tjej på samma vis.        
    NU har TS frågat och då är det givetvis ok att göra så hädanefter, men när tråden startades hade han inte det. Det är stor skillnad. Du säger att din partner får göra vad du vill så länge du inte säger nej, men en sovande person kan inte säga nej. Även om man vanligtvis gillar lite smek kanske man inte alltid vill. Man kanske har mens eller torra slemhinnor just den dagen. Varför inte försiktigt väcka partnern eller gemensamt komma överens om att det är ok att ha sex med den sovande partnern? Alla förtjänar möjligheten att säga nej. 
  • FireLady
    Anonym (22) skrev 2013-08-31 21:05:24 följande:
    NU har TS frågat och då är det givetvis ok att göra så hädanefter, men när tråden startades hade han inte det. Det är stor skillnad. Du säger att din partner får göra vad du vill så länge du inte säger nej, men en sovande person kan inte säga nej. Även om man vanligtvis gillar lite smek kanske man inte alltid vill. Man kanske har mens eller torra slemhinnor just den dagen. Varför inte försiktigt väcka partnern eller gemensamt komma överens om att det är ok att ha sex med den sovande partnern? Alla förtjänar möjligheten att säga nej. 

Ts fick svaret att hon inte skulle gilla det, det gör det väl inte ok heller? Däremot tolka han delen med att hon inte skulle bli arg med att då var det ok att pulla henne trots nej inte ok.
    http://fireladys.blogspot.com
  • Martiza

Jag brukar ofta smeka min man när han sover, både på ryggen, stjärten, ljumskarna och såklart själva glädjepinnen ( ja, snoppen). Hans kropp är så härlig och fast.

Så, han somnar ofta före mig. Sen vill jag njuta av hans kropp lite innan jag somnar.

Har aldrig funderat att det skulle kunna vara fel? Liksom vi är ju gifta och jag hör inget som skadar honom eller gör ont.

• Anonym (lol)
    Martiza skrev 2013-08-31 21:14:47 följande:
    Jag brukar ofta smeka min man när han sover, både på ryggen, stjärten, ljumskarna och såklart själva glädjepinnen ( ja, snoppen). Hans kropp är så härlig och fast.

Så, han somnar ofta före mig. Sen vill jag njuta av hans kropp lite innan jag somnar.

Har aldrig funderat att det skulle kunna vara fel? Liksom vi är ju gifta och jag hör inget som skadar honom eller gör ont.
    Akta så att han inte anmäler dig för övergrepp eller våldtäkt Flört
  • Isnogood
    Rosa Fluff skrev 2013-08-31 21:00:43 följande:
    Har läst tråden och jag kan bara skaka på huvudet...

Ni som tycker det är okej måste ju vara helt slut i era huven.. Det är ju såna som ni som förminskar våldtäkter som utförs när offret sover eller inte kan säga nej! Vad är det för fel på er??!!!!!

Det är INTE okej!!!!

Det är inte okej fören TS ställer frågan: "Jag tycker om att pulla dig i sömnen men jag vill inte att du vaknar av det. Är det okej att jag gör detta på dig? Och är det okej att jag redan har gjort det ett flertal gånger utan din vetenskap?" 

Säger sambon ja har de ett samförstånd att det är okej. Då ska de börja diskutera när hur osv för att inga missförstånd nånsin händer.
    Säger hon nej är det det bara att han slutar genast och hoppas att hon inte anmäler honom för de gånger han redan gjort det!!

Tack
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Anonym (22)
    FireLady skrev 2013-08-31 21:12:37 följande:

Ts fick svaret att hon inte skulle gilla det, det gör det väl inte ok heller? Däremot tolka han delen med att hon inte skulle bli arg med att då var det ok att pulla henne trots nej inte ok.
    Jag uppfattade det som att det var ok så länge hon inte blev väckt, men jag kanske inte läste ordentligt. Poängen består dock: om man har en deal att det är ok att ha sex med den sovande partnern är det givetvis helt ok att göra så, men innan dess är det både respektlöst och olagligt.
  • Rosa Fluff
    Martiza skrev 2013-08-31 21:14:47 följande:

Varför i allsin dar vill du runka av din karl när han sover? Och om han vaknar slutar du då?

För i TS fall tänder han på att hon är omedveten om hans gärningar och att hon sover...
  • Martiza

Jag slutar inte om han vaknar. Om han inte säger att han inte orkar.

Jag blir kåt av att röra honom. Jag njuter av att Röra honom. Jagblir avslappnad och somnar lättare efter att ha rört mjukt vid hans kropp.

• YummyMami
    Martiza skrev 2013-08-31 22:07:26 följande:
    Jag slutar inte om han vaknar. Om han inte säger att han inte orkar.

Jag blir kåt av att röra honom. Jag njuter av att Röra honom. Jagblir avslappnad och somnar lättare efter att ha rört mjukt vid hans kropp.

Ts gör så att hans tjej inte ska vakna, det ska vara hemligt från henne. Hon får inte vara delaktig i vad han gör med hennes kropp.
    Mitt liv Just nu.. http://dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 http://fyrasex.blogspot.se
Svar på tråden Pullar henne i sömnen