• Stekt potatis

Pullar henne i sömnen

Anonym (H) skrev 2013-08-31 13:10:22 följande:
    Precis som några säger här!!! Frågar ni era partners innan: "älskling får jag röra din fitta/kuk"? Knappast! Utan ni gör det bara och säger denne ifrån så slutar ni. Det är samma sak här. Om ni hävdar att jag våldtar så hävdar jag att ni utför sexuella övergrepp. Jag pullar min sambo hur mycket jag vill så kom inte och säg till mig att jag ska sluta
    Hur mycket jag vill? Usch vilken äcklig attityd. Våldtäktsman. 
  • kakkia

En fet smäll hade du fått!
    Har Jag somnat så betyder det att jag e trött och vill alltså sova inte vakna av en kåt idiot!

• MrsPenn

Bro bro breja, stockar och stenar....

Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • Anonym (H)

Måste säga att jag känner mig en aning chokad över hur många här som skulle polisanmäla sin partner om detta hände er...helt otroliga. Det visar bara att ni inte accepterar att man som partner gör allvaröiga fel någon gång i livet. Ni må känna er våldtagna, men jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna ana att man känner sog våldtagen om ens partner rör på en på det sättet när man sover. Räcker det inte med att säga "sluta älskling jag känner mig kränkt/våldtagen, etc. när du gör så" istället för att förstora det med att koppla in polis. Herregud säger jag bara.

• Anonym (H)

Det visar bara att ni inte älskar era män

• YummyMami
    Anonym (H) skrev 2013-09-01 07:49:04 följande:
    Måste säga att jag känner mig en aning chokad över hur många här som skulle polisanmäla sin partner om detta hände er...helt otroliga. Det visar bara att ni inte accepterar att man som partner gör allvaröiga fel någon gång i livet. Ni må känna er våldtagna, men jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna ana att man känner sog våldtagen om ens partner rör på en på det sättet när man sover. Räcker det inte med att säga "sluta älskling jag känner mig kränkt/våldtagen, etc. när du gör så" istället för att förstora det med att koppla in polis. Herregud säger jag bara.

En gång ingen gång, flera gånger visar på att mannen kanske älskar kvinnan men respekterar och ärar? Nej. Slicka tills hon vaknar då är det kärlek och njutning, sluta så att hon inte vet är bara obehagligt.

Du ger inte henne ens chans till val, du slutar när hon håller på och reagerar så att hon inte ska veta. Det är vidrigt beteende.
    Mitt liv Just nu.. http://dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 http://fyrasex.blogspot.se
  • Anonym (gillart)

Min sambo brukar göra så på mig i sömnen, fast bara med fingrarna. Ibland vaknar jag och vi fullbordar sex. Jag blir upphetsad i sömnen och gillar det!

• Anonym (H)
    YummyMami skrev 2013-09-01 07:56:37 följande:
    En gång ingen gång, flera gånger visar på att mannen kanske älskar kvinnan men respekterar och ärar? Nej. Slicka tills hon vaknar då är det kärlek och njutning, sluta så att hon inte vet är bara obehagligt.

Du ger inte henne ens chans till val, du slutar när hon håller på och reagerar så att hon inte ska veta. Det är vidrigt beteende.

Så skulle du polisanmäla din man om han gjorde så och du vakna? Skulle inte du börja med att prata med honom och förklara att du inte vill att han gör så?
  • Rosa Fluff
    Anonym (H) skrev 2013-09-01 08:09:47 följande:

Så skulle du polisanmäla din man om han gjorde så och du vakna? Skulle inte du börja med att prata med honom och förklara att du inte vill att han gör så?
    Frågan är väl mer varför har inte DU frågat henne innan om det är okej?
Svar på tråden Pullar henne i sömnen