• Rosa Fluff

Pullar henne i sömnen

Martiza skrev 2013-08-31 22:07:26 följande:

Jag slutar inte om han vaknar. Om han inte säger att han inte orkar.

Jag blir kåt av att röra honom. Jag njuter av att Röra honom. Jagblir avslappnad och somnar lättare efter att ha rört mjukt vid hans kropp.

Men då antar jag att ni har ett samförstånd om detta, och att han vet att du gör det och han tycker det är okej.

I TS fall har hon inte vetat om det. Han tar på henne i smyg och utför även oralsex utan hennes medgivande. När hon vaknar slutar han vilket gör att han berövar henne rättigheten att säga om hon vill eller inte. Han utför sexuella handlingar på sin flickvän utan hennes vetenskap. Det ÄR sexuellt utnyttjande, det ÄR en form av våldtäkt och det Är INTE okej!
  • KimPossible
    Rosa Fluff skrev 2013-08-31 21:00:43 följande:
    Har läst tråden och jag kan bara skaka på huvudet...

Ni som tycker det är okej måste ju vara helt slut i era huven.. Det är ju såna som ni som förminskar våldtäkter som utförs när offret sover eller inte kan säga nej! Vad är det för fel på er??!!!!!

Det är INTE okej!!!!

Det är inte okej fören TS ställer frågan: "Jag tycker om att pulla dig i sömnen men jag vill inte att du vaknar av det. Är det okej att jag gör detta på dig? Och är det okej att jag redan har gjort det ett flertal gånger utan din vetenskap?" 

Säger sambon ja har de ett samförstånd att det är okej. Då ska de börja diskutera när hur osv för att inga missförstånd nånsin händer.
    Säger hon nej är det det bara att han slutar genast och hoppas att hon inte anmäler honom för de gånger han redan gjort det!!

Tack. Kyss{#emotions_dlg.flower}

Det är ju faktiskt inte svårare än så här, även om det för vissa verkar vara rocket science. 
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • keron
    Rosa Fluff skrev 2013-08-31 22:16:26 följande:
    Men då antar jag att ni har ett samförstånd om detta, och att han vet att du gör det och han tycker det är okej.

I TS fall har hon inte vetat om det. Han tar på henne i smyg och utför även oralsex utan hennes medgivande. När hon vaknar slutar han vilket gör att han berövar henne rättigheten att säga om hon vill eller inte. Han utför sexuella handlingar på sin flickvän utan hennes vetenskap. Det ÄR sexuellt utnyttjande, det ÄR en form av våldtäkt och det Är INTE okej!
    Hear hear!
  • Paradigm

Jag skulle ta illa upp och känna mig sexuellt utnyttjad.

• molly50
    Rosa Fluff skrev 2013-08-31 22:16:26 följande:

Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • Michelle 341
    FireLady skrev 2013-08-31 19:00:38 följande:

Med den form av tankemönster du har så gissar jag på att du har rätt så ofta otur när det gäller män. Ingen illa menat men händer det att du blir bedragen, misshandlad, osynliggjord? Du har absolut acceptans till sådant i dina inlägg.

Haha! nej, är lyckligt gift tvåbarnsmamma med min kärlek som jag levt med i snart 10 år. Jag ärdäremot öppen och frisinnad och tar inte saker på så stort allvar till skillnad från vissa andra här.
  • KimPossible
    Paradigm skrev 2013-08-31 22:18:21 följande:
    Jag skulle ta illa upp och känna mig sexuellt utnyttjad.
    Äsch, det är bara för att du inte älskar din man. Du är dessutom en tråkmåns och en moraltant. Man måste alltid stå till tjänst för sin man, dessutom bli kåt av det själv. Oavsett vad han gör med en och även om man sover. Samförstånd är för mesar.

Doh!  
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • Paradigm
    KimPossible skrev 2013-08-31 22:21:12 följande:
    Äsch, det är bara för att du inte älskar din man. Du är dessutom en tråkmåns och en moraltant. Man måste alltid stå till tjänst för sin man, dessutom bli kåt av det själv. Oavsett vad han gör med en och även om man sover. Samförstånd är för mesar.

Doh!  
    Haha. Fick tänka några varv när jag läste det där.
  • Rosa Fluff
    KimPossible skrev 2013-08-31 22:21:12 följande:

Doh!  
    Hahahaha. Asg och tummen upp! : )
Svar på tråden Pullar henne i sömnen