-
Jag jämför inte män med hundar, men poängen är att bara för att man fysiskt njuter av någonting i sovande tillstånd betyder det inte att man är med på det. Jag har respekt för min man och han har respekt för mig, så därför tar vi oss inte sådana friheter. Jag kan smeka honom lite och kyssa honom så att han vaknar och får chansen att visa om han vill eller inte. TS undviker medvetet att väcka tjejen vilket innebär att hon aldrig får chansen att visa vad hon vill. Rent fysiskt är det kanske skönt, men hon kanske inte gillar vetskapen att han gjorde någonting utan att överväga vad hon kände inför det. Såvida man inte har kommit överens om någon slags master-slave-förhållande äger man inte varandra. Även om jag oftast vill ha sex med min sambo har jag full rätt att säga nej om jag inte har lust just då och bör ges möjligheten att förmedla det.Anonym (lol) skrev 2013-08-31 18:49:51 följande:Du likställer ts med en hund? Helt jävla otroligt! Det är hennes man, hennes älskade inte nån byracka. Kallar du din man för hund också, vart är världen på väg? Har du ingen respekt öht för din man?
-
Michelle 341 skrev 2013-08-31 18:46:40 följande:Inte om hunden är väck när du vaknar
Med den form av tankemönster du har så gissar jag på att du har rätt så ofta otur när det gäller män. Ingen illa menat men händer det att du blir bedragen, misshandlad, osynliggjord? Du har absolut acceptans till sådant i dina inlägg. -
Min tanke gäller även dig. quote=70957313][quote-nick]Anonym (lol) skrev 2013-08-31 18:49:51 följande:[/quote-nick]Du likställer ts med en hund? Helt jävla otroligt! Det är hennes man, hennes älskade inte nån byracka. Kallar du din man för hund också, vart är världen på väg? Har du ingen respekt öht för din man?[/quote]
FireLady skrev 2013-08-31 19:00:38 följande:Med den form av tankemönster du har så gissar jag på att du har rätt så ofta otur när det gäller män. Ingen illa menat men händer det att du blir bedragen, misshandlad, osynliggjord? Du har absolut acceptans till sådant i dina inlägg.
-
Förstår inte nu vad du menar, om hon gillar det och njuter, varför ska hon då neka detta ? Jag gillar ju själv dominanta män själv så det är kanske därför jag inte förstår problemet, jag vet inte.Anonym (22) skrev 2013-08-31 18:58:26 följande:Jag jämför inte män med hundar, men poängen är att bara för att man fysiskt njuter av någonting i sovande tillstånd betyder det inte att man är med på det. Jag har respekt för min man och han har respekt för mig, så därför tar vi oss inte sådana friheter. Jag kan smeka honom lite och kyssa honom så att han vaknar och får chansen att visa om han vill eller inte. TS undviker medvetet att väcka tjejen vilket innebär att hon aldrig får chansen att visa vad hon vill. Rent fysiskt är det kanske skönt, men hon kanske inte gillar vetskapen att han gjorde någonting utan att överväga vad hon kände inför det. Såvida man inte har kommit överens om någon slags master-slave-förhållande äger man inte varandra. Även om jag oftast vill ha sex med min sambo har jag full rätt att säga nej om jag inte har lust just då och bör ges möjligheten att förmedla det.
-
Anonym (lol) skrev 2013-08-31 19:06:29 följande:Förstår inte nu vad du menar, om hon gillar det och njuter, varför ska hon då neka detta ? Jag gillar ju själv dominanta män själv så det är kanske därför jag inte förstår problemet, jag vet inte.
Nej, det är förmodligen inte därför. Det är fullt möjligt att förstå något på ett logiskt plan även om ens preferenser motsäger det. -
Men vad är det då herr detektiv, varför skulle hon neka något som hon faktiskt gillar?poirot skrev 2013-08-31 19:09:18 följande:
Nej, det är förmodligen inte därför. Det är fullt möjligt att förstå något på ett logiskt plan även om ens preferenser motsäger det. -
Anonym (lol) skrev 2013-08-31 19:06:29 följande:Förstår inte nu vad du menar, om hon gillar det och njuter, varför ska hon då neka detta ? Jag gillar ju själv dominanta män själv så det är kanske därför jag inte förstår problemet, jag vet inte.
För att man kan rent fysiskt njuta av någonting utan att känslomässigt gilla det. Om vi säger att din kille skulle ha en enäggstvilling (kopia på alla yttre sätt, även hur han är i sängen) och du skulle ha sex med tvillingen i tron att han är din kille skulle du njuta lika mycket som med din kille fysiskt, men om du skulle få reda på att du hade haft sex med tvillingen skulle du kanske inte bli så glad?
Jag antar att du och din kille har pratat om vad ni gillar i sängen. Han vet antagligen att du gillar dominans och överraskningar och då har ni kanske andra gränser än andra, men ni har kommit överens om vad som gäller genom att prata om vad ni gillar och då är det helt ok. Ser du verkligen inte skillnaden?
-
Makalöst var ordet. Och att förstå att bara för att man själv gillar en viss sak så innebär inte det att det är omtyckt eller ens accepterat av alla verkar lika omöjligt att ta in.KimPossible skrev 2013-08-31 18:35:09 följande:Ni förstår alltså fortfarande inte skillnaden? Makalöst.
-
Men det är ju hennes man som ger henne njutningen, varför skulle hon inte njuta av hennes egen man om han gjorde det skönt för henne. Varför skulle hon känslomässigt inte gilla detta?Anonym (22) skrev 2013-08-31 19:19:16 följande:
För att man kan rent fysiskt njuta av någonting utan att känslomässigt gilla det. Om vi säger att din kille skulle ha en enäggstvilling (kopia på alla yttre sätt, även hur han är i sängen) och du skulle ha sex med tvillingen i tron att han är din kille skulle du njuta lika mycket som med din kille fysiskt, men om du skulle få reda på att du hade haft sex med tvillingen skulle du kanske inte bli så glad?
Jag antar att du och din kille har pratat om vad ni gillar i sängen. Han vet antagligen att du gillar dominans och överraskningar och då har ni kanske andra gränser än andra, men ni har kommit överens om vad som gäller genom att prata om vad ni gillar och då är det helt ok. Ser du verkligen inte skillnaden?
Klart vi snackar om vart gränserna går, men ts och hans kvinna har inte diskuterat att hon inte gillar att han går ner på henne. Inte av det som famgått åtminstone. Att han då överraskar henne med att göra detta och hon njuter av det, varför då neka detta? Och tror att han var rädd för hennes reaktion, och det är väl bra att hon inte har något emot det. -
Haha hur kan man inte vakna, har du sövt ner henne