• KimPossible

Pullar henne i sömnen

Paradigm skrev 2013-08-31 22:24:20 följande:
    Haha. Fick tänka några varv när jag läste det där.
    Jag vet ju att du är smart, så det verkade onödigt att vara för övertydlig. Flört
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • Anonym (Pulla)
    KimPossible skrev 2013-08-31 22:21:12 följande:
    Äsch, det är bara för att du inte älskar din man. Du är dessutom en tråkmåns och en moraltant. Man måste alltid stå till tjänst för sin man, dessutom bli kåt av det själv. Oavsett vad han gör med en och även om man sover. Samförstånd är för mesar.

Doh!  
    Har du själv blivit pullad i sömnen så du vet vad du pratar om?
  • Michelle 341
    Anonym (änkan) skrev 2013-08-31 20:10:56 följande:
    Min man var taxichafför. Ibland när han kom hem efter att ha kört nattskift så kröp han ner i sängen och började ha sex med mig trots att jag sov. Jag trodde att jag hade en "våt dröm". Så småningom vaknade jag och det var ingen dröm utan ljuvlig verklighet. Det var härligt. Nu är han död sen flera år och jag kan fortfarande sakna de där uppvaknandena.

Precis!! Och han frågade väl inte dig om lov innan heller förmodar jag utan utgick från att du skulle gilla såvida du gillar sex och det är ok eftersom han var din partner och ingen "okänd våldtäktsman"
  • keron
    KimPossible skrev 2013-08-31 22:21:12 följande:
    Äsch, det är bara för att du inte älskar din man. Du är dessutom en tråkmåns och en moraltant. Man måste alltid stå till tjänst för sin man, dessutom bli kåt av det själv. Oavsett vad han gör med en och även om man sover. Samförstånd är för mesar.

Doh!  
    Ja, så är det ju så klart!
  • Paradigm
    Michelle 341 skrev 2013-08-31 22:20:47 följande:

Haha! nej, är lyckligt gift tvåbarnsmamma med min kärlek som jag levt med i snart 10 år. Jag ärdäremot öppen och frisinnad och tar inte saker på så stort allvar till skillnad från vissa andra här.
    Jag är också öppen och frisinnad, men jag vill ändå inte att någon ska slicka mig i underlivet när jag sover.
  • Paradigm
    KimPossible skrev 2013-08-31 22:27:17 följande:
    Jag vet ju att du är smart, så det verkade onödigt att vara för övertydlig. Flört
    Tar det som en komplimang och tackar så ödmjukast. Skrattande
  • Rosa Fluff
    Michelle 341 skrev 2013-08-31 22:27:32 följande:

Precis!! Och han frågade väl inte dig om lov innan heller förmodar jag utan utgick från att du skulle gilla såvida du gillar sex och det är ok eftersom han var din partner och ingen "okänd våldtäktsman"
    Både du och Anonym änkan pratar ändå om att ni VET om det! Det är väl en jävla skillnad att ni vet att era män gör det och när ni vaknar fortsätter ni tillsammans och era mön VET att ni gillar det.

TS slutar när hon vaknar! Han vill inte att hon ska veta. Hur i hela världen kan ni inte se nån skillnad??
  • Paradigm
    Rosa Fluff skrev 2013-08-31 22:40:37 följande:
    Både du och Anonym änkan pratar ändå om att ni VET om det! Det är väl en jävla skillnad att ni vet att era män gör det och när ni vaknar fortsätter ni tillsammans och era mön VET att ni gillar det.

TS slutar när hon vaknar! Han vill inte att hon ska veta. Hur i hela världen kan ni inte se nån skillnad??
    Det som är oroväckande i detta fall är väl att han oroar sig över hur hon ska agera om han berättar vad han håller på med. Därmed kan man dra slutsatsen om att han inte är 100 procent säker på att hon skulle tycka att det är okej.
  • Rosa Fluff
    Paradigm skrev 2013-08-31 22:44:17 följande:
    Det som är oroväckande i detta fall är väl att han oroar sig över hur hon ska agera om han berättar vad han håller på med. Därmed kan man dra slutsatsen om att han inte är 100 procent säker på att hon skulle tycka att det är okej.
    Precis. Han är fullt medveten om att det inte är bra det han gör och att det inte är okej.
Svar på tråden Pullar henne i sömnen