• Rainbow gg

Pullar henne i sömnen

Min sambo har väckt mig några gånger med lite smek på brösten och utanpå trosorna. Ibland får han ett OK och ibland nej.
    Skillnaden mellan din kvinna och mig är att jag får välja själv om jag är med på noterna eller inte .

Hade det varit mer än smek, till exempel pulla, slicka eller till och med sex så hade jag blivit väldigt arg när jag vaknar. Det har inget med att göra att jag inte älskar min sambo utan jag vill helt enkelt bestämma själv om jag är sugen eller inte. Hade nog känt mig väldigt angripen om jag vaknat av eller senare fått veta att min man har sex med mig när jag sover och inte ens försöker väcka mig. 

• Rosa Fluff
    Anonym (H) skrev 2013-09-01 08:34:49 följande:

Här är svaret: jag trodde det var okej med tanke på hur vi lever. Vi båda älskar sex och tar mycket på varandra. Jag trodde det va okej (och jag hade rätt också eftersom jag efter att ha startat denna tråd frågade henne om jag fick göra så. Hon sa ja, men bara hon inte blev väckt). Jag skulle aldrig se detta som en våldtäkt, men tanke på hur jag och hon lever. Hade hon däremot varit en blyg tjej som verkligen är försiktig med sin kropp etc, då hade det varit en annan sak.
    Efter du startat denna tråd frågade du henne. Du hade ingen aning om vad hon tyckte innan! Sluta anta saker och visa din tjej respekt!
  • Rosa Fluff
    Anonym (H) skrev 2013-09-01 08:37:03 följande:

Du..bara så du vet så är det inget fel i lagens mening. Hon har lämnat samtycke nu.
    Du bara så du vet så är alla dina handlingar innan hennes samtycke olagligt.
  • Anonym (j)
    Anonym (H) skrev 2013-09-01 08:34:49 följande:

Här är svaret: jag trodde det var okej med tanke på hur vi lever. Vi båda älskar sex och tar mycket på varandra. Jag trodde det va okej (och jag hade rätt också eftersom jag efter att ha startat denna tråd frågade henne om jag fick göra så. Hon sa ja, men bara hon inte blev väckt). Jag skulle aldrig se detta som en våldtäkt, men tanke på hur jag och hon lever. Hade hon däremot varit en blyg tjej som verkligen är försiktig med sin kropp etc, då hade det varit en annan sak.
    Då så då var ju allt frid o fröj, Enjoy haha =)
  • Anonym (H)
    Rosa Fluff skrev 2013-09-01 08:36:19 följande:
    Läs igenom det du skrev här och så läser du din TS.

Innan du startade tråden, När gav du din flickvän chansen att säga ja eller nej?? Du har utfört ett lagbrott vare sig du förstår det eller inte!!

Fast det är inget lagbrott med tanke på att hon ändå skulle samtycka
  • Anonym (malle x)

Eftersom hon nu har sagt ok till att du gör så, så kör på.
    Men självklart borde du har frågat henne först, man utgår inte ifrån att man får ta för sig av andras kroppar för egen njutning utan att fråga först.
    Om nån av mina män visade sån disrespekt skulle ha få en rejäl avhyvling, men ingen av dom skulle komma på tanken.
    Dom vet bättre än så.    

• keron
    Rosa Fluff skrev 2013-09-01 08:39:59 följande:

• YummyMami
    Anonym (H) skrev 2013-09-01 08:29:25 följande:
    Han kanske tänker som mig: att ni är så trygga i ert sexliv att han förutsätter att du tycker det är okej och att han slutar göra så för att han inte vill väcka dig. Tycker det är lite väl och ta i att ingripa med polis. Vad ska polisen göra, "sluta pulla din fru" eller "nu får du fängelse i ett halvår för att du pullar frugan"...o sen då? Har inte du en mun att uttrycka dig med och förklara för din man att det han gör är fel. Helt ärligt så skulle jag bli väldigt besviken på min sambo om hon polisanmälde mig. Jag visste inte att en sån sak var så grov men jag fick lära mig det här. Huvudsaken är att jag i och med alla allvarliga reaktioner har tagit tag i detta och frågat sambon ifall det är okej. Ibland förstår man inte vissa saker (även om det inte fordras mer än sunt förnuft), men i sånna lägen hjälps man åt..man tillrättavisar sin partner som begår fel och inte ingriper med polis i första hand.

Det är just det, jag är trygg med min man och ett sådant aktivitet under en längre tid skulle vara så förödande, det vore förkrossande mot tillliten. Han skulle ha utnyttjat min tillit, han skulle ha utnyttjat mig för enbart sin egna sexuella njutning.

Polisen kommer inte bara så där och tar dig. Man gör en polisanmälan, sen blir det förhör sen mannen kanske är feg och säger han inte alls gjort så. Han kanske är man nog och erkänna felet han gjort och redan blir det nog några månader fängelse. För det han har gjort är våldtäckt.

Och oavsett om jag skulle polisanmäla eller inte så skulle jag ha lämnat min man om han tyckte så som du. Du visar brist på förståelse för vad trygghet är, vad tillit är och vad man får göra med den.

Det du skrev i tråden om att om det var ok eller inte att du skulle ha frågat. Du frågade inte. Du gjorde ett luftfråga. Och du fick ett luftsvar som du tolkade till så som passar dig. Fråga på riktigt. Berättata vad du gjort på nätterna och fråga om det är ok. Gör du inte en riktig fråga så är du bara en smygande pervo.
    Mitt liv Just nu.. http://dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 http://fyrasex.blogspot.se
  • Anonym (H)
    Rosa Fluff skrev 2013-09-01 08:39:59 följande:

Haha sluta gumman, det blir olagligt om hon säger nej. Om hon efterhand godkänner så motsätter hon ju sig inte min handling, då finns det inget lagen kan göra.
  • Rosa Fluff
    Anonym (H) skrev 2013-09-01 08:42:05 följande:

Fast det är inget lagbrott med tanke på att hon ändå skulle samtycka
    Eh jo.. ALLA handlingar du utförde INNAN du frågade henne räknas i lagens mening som olagliga! För du tog bort hennes rättighet till samtycke. Det spelar ingen roll att hon gett samtycke till handlingar nu. Hon hade inte gjort det då!

Har du förresten nämnt för henne vilka gånger du gjort det, vad du gjorde och hur du gjorde det?? Eller tror hon att du aldrig gjort det utan att du vill göra det?
Svar på tråden Pullar henne i sömnen