Rosa Fluff skrev 2013-09-01 09:12:57 följande:
Är du på riktigt?? Tänk om alla tänkte så. "Nä men jag pullar min brud när hon sover för hon gillar det säkert.. Det tror jag. Det är ju onödigt att ge henne nån som helst chans att säga vad hon tycker."
Att utföra sexuella handlingar på en sovande människa utan dennes samtycke är olagligt! Vad ni än tycker!! Du tycker det är okej, men du och din sambo har pratat om det. TS och hans sambo hade inte pratat om det.
Jag skulle kunna anmäla TS, det behöver inte va flickvännen som gör det. Och då skulle det startas en utredning! Till saken hör även att TS flickvän vet fortfarande inte om handlingarna han har gjort. För han har inte berättat om dessa gånger än. Alltså har hon INTE gett sitt samtycke till dessa gånger!
Ja känner man sin sambo väl och vet vad hen gillar och inte gillar så varför inte? Jag hade lätt kunnat runka av min man i sömnen utan att väcka honom, som en kul grej och lite som en sport och se hur långt man kan gå utan att han vaknar, det hade jag tyckt vara kul bara och frågar jag han innan förtar det ju det hela. Jag VET att han inte hade misstyckt eftersom jag levt med honom i 10 år och min kropp är hans och vice versa, vi tar på varandra som vi vill.
Dessutom så trodde TS ju faktiskt helt rätt! Det kvittar dessutom att han inte sagt ATT han gör det, han har frågat vad hon skulle tyck OM han gjorde det och svaret på det blir ju detsamma. hade hon tyckte att det var äckligt, perverst och kännt sig utttnyttjad har hon chans att säga det men det gjorde hon inte. Hon svarade att det vore ok bara hon slipper bli väckt så han kan fortsaätta utan dåligt samvete.
Okej, så vi tänker oss att någon annan anmäler det eftersom uppenbart utomstående har ont av detta och de kommer till polisförhör och de berättar som det är," min man pullar mig när jag sover och jag har inget alls emot det bara jag får fortsätta sova så är jag nöjd, han hade inte frågat om lov från början när han började med detta men om han gjort det hade han fått godkännt ändå så det kvittar, jag vill inte anmäla min man för jag älsar honom och tycker inte han har gjort något fel" Tror ni detta då hade lett till åtal? Och om det gjort det, tycker ni inte det är ett större övergrep att anmäla mot deras båda viljor? Dem lever ihop och har kanske gemensam ekonomi och det drabbar säkert båda om han får böter för "sexuellt ofredande" på sin villiga fru. DET hade jag däremot tyckt var ett grovt övergrep på paret... men ni tycks ju inte dra er för någonting i er häxjakt på "perversa äckel"