• Michelle 341

Pullar henne i sömnen

Anonym (malle x) skrev 2013-09-01 10:14:47 följande:

Eller såhär: "Nä men jag knullar en annan brud, för det gillar säkert min tjej tanken på, det tror jag nog, jag behöver inte fråga, för det är säkert som jag tror"

Om man känner sin fru och vet att hon inte haft ngt emot att dem båda sexar med andra ser jag inget problem med det heller nej. Man vet ju om man lever i ett monogamt förhållande och lever man ihop vet man vad den andre parnern tycker om otrohet och får anpassa sig efter det.

Ts trodde rätt för den delen, hon har inget emot det men vill inte bli väckt. Därav anledningen till att han slutar när hon börjar vakna, förmodligen inte för att han var rädd för att hon skulle känns dig "våldtagen" utan för att han vet att hon blir arg av att bli väckt.

Jag frågar inte min man lov om allt, vissa saker utgår man från att man får lov att göra faktiskt. Förhoppningsvis känner man varandra så pass väl att man kan sig vissa "friheter" eftersom man VET var den andres gräns går utan att fråga.     
  • RoxXxylicious
    Rosa Fluff skrev 2013-09-01 08:39:59 följande:
    Du bara så du vet så är alla dina handlingar innan hennes samtycke olagligt.

• RoxXxylicious

vad spelar det för roll om hon hade sagt ja / nej? du hade ju ändå inte slutat eftersom det är DINA sexuella handlingar som går före, eftersom hon var ovetandes om vad som hände.
    ni som anser att detta är okej lär tycka att otrohet, pedofili och andra sjuka saker är okej så länge personen inte vet om de?
    för stackars 5åriga Ella sov ju så hon lider inte av det.. sjuka jävlar.

TS du frågade henne EFTER att du utfört handlingar på henne vilket gör det hela mer sjukt.
    hade du frågat henne innan du övervägde dina sexuella egoistiska lekar så är det "okej" för då hade du fått ett svar. men svaret hade somsagt kvittats eftersom du anser att du äger din sambo!

• Rosa Fluff
    Michelle 341 skrev 2013-09-01 10:26:49 följande:
    Ja känner man sin sambo väl och vet vad hen gillar och inte gillar så varför inte? Jag hade lätt kunnat runka av min man i sömnen utan att väcka honom, som en kul grej och lite som en sport och se hur långt man kan gå utan att han vaknar, det hade jag tyckt vara kul bara och frågar jag han innan förtar det ju det hela. Jag VET att han inte hade misstyckt eftersom jag levt med honom i 10 år och min kropp är hans och vice versa, vi tar på varandra som vi vill.
     Dessutom så trodde TS ju faktiskt helt rätt! Det kvittar dessutom att han inte sagt ATT han gör det, han har frågat vad hon skulle tyck OM han gjorde det och svaret på det blir ju detsamma. hade hon tyckte att det var äckligt, perverst och kännt sig utttnyttjad har hon chans att säga det men det gjorde hon inte. Hon svarade att det vore ok bara hon slipper bli väckt så han kan fortsaätta utan dåligt samvete.
    Okej, så vi tänker oss att någon annan anmäler det eftersom uppenbart utomstående har ont av detta och de kommer till polisförhör och de berättar som det är," min man pullar mig när jag sover och jag har inget alls emot det bara jag får fortsätta sova så är jag nöjd, han hade inte frågat om lov från början när han började med detta men om han gjort det hade han fått godkännt ändå så det kvittar, jag vill inte anmäla min man för jag älsar honom och tycker inte han har gjort något fel" Tror ni detta då hade lett till åtal? Och om det gjort det, tycker ni inte det är ett större övergrep att anmäla mot deras båda viljor? Dem lever ihop och har kanske gemensam ekonomi och det drabbar säkert båda om han får böter för "sexuellt ofredande" på sin villiga fru. DET hade jag däremot tyckt var ett grovt övergrep på paret... men ni tycks ju inte dra er för någonting i er häxjakt på "perversa äckel"
    Fast allvarligt Michelle, även om hon vill 9 av 10 ggr så ska hon ALLTID kunna säga nej den 10:e gången hon inte vill. Han äger inte henne, han har ingen som helst rätt att ta på henne utan hennes godkännande.

Om du fick reda på att din kille knullat med dig 10 gånger i sömnen utan din vetenskap så tycker du det är helt okej? För han äger din kropp och får göra vad han vill med den?? Har du så låg självkänsla är det bara beklagligt..

I min värld äger JAG min egen kropp! JAG bestämmer när någon annan får ta på den. JAG äger rätten att säga ja eller nej.
  • Rosa Fluff
    keron skrev 2013-09-01 10:22:36 följande:

Nyckelordet här är "väcker"...1`
    Tummen upp!
  • keron
    Rosa Fluff skrev 2013-09-01 10:51:24 följande:
    Fast allvarligt Michelle, även om hon vill 9 av 10 ggr så ska hon ALLTID kunna säga nej den 10:e gången hon inte vill. Han äger inte henne, han har ingen som helst rätt att ta på henne utan hennes godkännande.

Om du fick reda på att din kille knullat med dig 10 gånger i sömnen utan din vetenskap så tycker du det är helt okej? För han äger din kropp och får göra vad han vill med den?? Har du så låg självkänsla är det bara beklagligt..

I min värld äger JAG min egen kropp! JAG bestämmer när någon annan får ta på den. JAG äger rätten att säga ja eller nej.
  • Rosa Fluff

Och för att förtydliga ännu mer så VISSTE inte TS att flickvännen ville. Han TRODDE och gjorde det. En väldig skillnad....

• Michelle 341
    RoxXxylicious skrev 2013-09-01 10:36:26 följande:
    vad spelar det för roll om hon hade sagt ja / nej? du hade ju ändå inte slutat eftersom det är DINA sexuella handlingar som går före, eftersom hon var ovetandes om vad som hände.
    ni som anser att detta är okej lär tycka att otrohet, pedofili och andra sjuka saker är okej så länge personen inte vet om de?
    för stackars 5åriga Ella sov ju så hon lider inte av det.. sjuka jävlar.

TS du frågade henne EFTER att du utfört handlingar på henne vilket gör det hela mer sjukt.
    hade du frågat henne innan du övervägde dina sexuella egoistiska lekar så är det "okej" för då hade du fått ett svar. men svaret hade somsagt kvittats eftersom du anser att du äger din sambo!

Blanda nu inte ihop koddarna med morötterna. Jag hade tyckt det var ett preverst as om han gjort så här mot en annan kvinna än sin fru, och jag är verkligen INTE en fan av pedofili bara för att jag tycker det är ok att ett älskande vuxet par taffsar på varnadra i smyg i sömnen. DU är ju snarare sjuk som drar den slutsatsen...

Jag tror inte ts anser att han "äger" sin sambo däremot har dem förmodligen en nära relation och känner varandra väl. Och hela  grejen med att han inte frågat innan är för att det är en sexuell lek för honom, men han känner henne så väl att han utgår från att detta inte är något hon hade misstyckt om och det visade sig ju att kompassen var rätt ställd hos honom. 

Din mening där säger ju allt om din inställning " Ella sov ju så hon lider ju inte av det" (bortser från att du tog ett barn som exempel eftersom det självklart aldrig är ok) visar ju att du ser smekningar av underlivet som är ngt man lider av?! Jag skulle snarare se det som "synd ts tjej sover för då kan hon inte njuta fullt ut" och inte se det som att hon skonas lidandet genom att hon sover?!

För mig är det som sagt inte värre att han pullar henne än att han kliar henne på ryggen, smeker lite på skinken eller drar fingrarna genom hennes hår när hon sover. Han gillar helt enkelt att ta på henne och jag hade utgått precis som han att det är ok eftersom dem valt att leva med varandra och älskar varandra.  

• poirot

För mig är det två helt skilda saker att ta ställning till om hur jag skulle reagera om jag vaknade av att min sambo slickade/pullade mig och hur jag skulle reagera på om jag fick reda på att han gjort det regelbundet medan jag sov under en längre tid utan att jag haft en aning om det. Min syn på det är inte ovanlig, som ser det som samma sak får helt enkelt vara beredda på att er partner inte håller med er om det upptäcks. (och fatta ni som har fått klartecken från ER partner, det betyder inte på något sätt att en annan person som gör det på SIN partner har fått klartecken.

• RoxXxylicious
    Michelle 341, Så det är okej att våldta barn så länge det är ens egna menar du?
    jag är inte ett dugg sjuk för att jag anser att min kropp är min och att jag har rätt att säga NEJ precis som alla andra har att säga nej till saker dom inte vill ställa upp på / uppleva.

om dom nu hade haft en sån bra och nära relation varför tvekade han så länge för att berätta vad som hände i deras sovrum utan hennes vetskap?
    det kallar jag inte att ha en nära och bra relation!

varför är det okej ifall det är ens SAMBO som gör det, istället för en random på stan?
    eller varför ens en random, ta en kompis!
    jag är iallafall ingen person som låter folk klappa musen hur som helst, för det är mitt kön och då är det på MINA villkor!
Svar på tråden Pullar henne i sömnen