RoxXxylicious skrev 2013-09-01 10:36:26 följande:
vad spelar det för roll om hon hade sagt ja / nej? du hade ju ändå inte slutat eftersom det är DINA sexuella handlingar som går före, eftersom hon var ovetandes om vad som hände.
ni som anser att detta är okej lär tycka att otrohet, pedofili och andra sjuka saker är okej så länge personen inte vet om de?
för stackars 5åriga Ella sov ju så hon lider inte av det.. sjuka jävlar.
TS du frågade henne EFTER att du utfört handlingar på henne vilket gör det hela mer sjukt.
hade du frågat henne innan du övervägde dina sexuella egoistiska lekar så är det "okej" för då hade du fått ett svar. men svaret hade somsagt kvittats eftersom du anser att du äger din sambo!
Blanda nu inte ihop koddarna med morötterna. Jag hade tyckt det var ett preverst as om han gjort så här mot en annan kvinna än sin fru, och jag är verkligen INTE en fan av pedofili bara för att jag tycker det är ok att ett älskande vuxet par taffsar på varnadra i smyg i sömnen. DU är ju snarare sjuk som drar den slutsatsen...
Jag tror inte ts anser att han "äger" sin sambo däremot har dem förmodligen en nära relation och känner varandra väl. Och hela grejen med att han inte frågat innan är för att det är en sexuell lek för honom, men han känner henne så väl att han utgår från att detta inte är något hon hade misstyckt om och det visade sig ju att kompassen var rätt ställd hos honom.
Din mening där säger ju allt om din inställning " Ella sov ju så hon lider ju inte av det" (bortser från att du tog ett barn som exempel eftersom det självklart aldrig är ok) visar ju att du ser smekningar av underlivet som är ngt man lider av?! Jag skulle snarare se det som "synd ts tjej sover för då kan hon inte njuta fullt ut" och inte se det som att hon skonas lidandet genom att hon sover?!
För mig är det som sagt inte värre att han pullar henne än att han kliar henne på ryggen, smeker lite på skinken eller drar fingrarna genom hennes hår när hon sover. Han gillar helt enkelt att ta på henne och jag hade utgått precis som han att det är ok eftersom dem valt att leva med varandra och älskar varandra.