• Anonym (H)

Pullar henne i sömnen

Rosa Fluff skrev 2013-09-01 10:56:00 följande:
    Och för att förtydliga ännu mer så VISSTE inte TS att flickvännen ville. Han TRODDE och gjorde det. En väldig skillnad....

Jag trodde och jag hade rätt. Jag sa till henne nyss att jag pullat henne under nätter och hon sa såhär: "så bra, vare skönt? Väcker du mig blir du av med fingrarna, så om du vill fortsätta så får du ta det lugnt".

Det betyder att jag tänker fortsätta pulla i alla mina lyckliga dagar, så kan du sitta där och sura över att inte få fingrar i dig när du sover. För jag tror det är ren svartsjuka från din sida
  • Michelle 341
    Rosa Fluff skrev 2013-09-01 10:51:24 följande:
    Fast allvarligt Michelle, även om hon vill 9 av 10 ggr så ska hon ALLTID kunna säga nej den 10:e gången hon inte vill. Han äger inte henne, han har ingen som helst rätt att ta på henne utan hennes godkännande.

Om du fick reda på att din kille knullat med dig 10 gånger i sömnen utan din vetenskap så tycker du det är helt okej? För han äger din kropp och får göra vad han vill med den?? Har du så låg självkänsla är det bara beklagligt..

I min värld äger JAG min egen kropp! JAG bestämmer när någon annan får ta på den. JAG äger rätten att säga ja eller nej.

Jag hade tyckt det var rikigt hett faktiskt om jag fått reda på att jag blivit knullad i sömnen 10 gånger :) Förutsatt att det var av min man såklart!

Säger jag nej är det ju för att jag är trött, har ont, inte har lust m.m men det är ju bara saker jag kan känna i vaket tilstånd. I sömnen är ju inget av dessa några hinder! Då har min man lika kass självkänsla eftersom jag ibland uttnyttjar hans påle när han sover... och nej, jag frågade inte dem första gångerna. Jag tände på att han inte visste att jag utnytjade honom, han vaknade dock en gång och blev glatt överaskad så nu vet han om det, haha! Däremot är det väldigt vikigt att ett nej ALLTID respekteras men att nyttja varandra i sömnen tycker jag bara är en rolig sexuell lek och långt ifrån en våldtäkt och känner man varandra väl vet man att det är ok utan att fråga.
  • Michelle 341
    RoxXxylicious skrev 2013-09-01 11:00:43 följande:
    Michelle 341 , du har aldrig funderat på att låta TS joina ditt och din sambos sexliv? för som det låter på dig är alla välkomna att snaska din bäver!

Nä tack, ingen annan mer än min make har tillgång till den, han har dock total fri tillgång till den tills jag säger annatFlört
  • RoxXxylicious
    Anonym (H) skrev 2013-09-01 11:00:32 följande:

Jag trodde och jag hade rätt. Jag sa till henne nyss att jag pullat henne under nätter och hon sa såhär: "så bra, vare skönt? Väcker du mig blir du av med fingrarna, så om du vill fortsätta så får du ta det lugnt".

Det betyder att jag tänker fortsätta pulla i alla mina lyckliga dagar, så kan du sitta där och sura över att inte få fingrar i dig när du sover. För jag tror det är ren svartsjuka från din sida
    hahahaha alltså, jag har så svårt att tro på dig. denna tråd har spårat ut så mycket med dina trollgrejer för om jag inte minns fel så hade du pratat med henne Igår och nu skriver du att du berättat för henne nyss? hur ska du ha det ?!:)
  • RoxXxylicious
    Michelle 341 skrev 2013-09-01 11:08:45 följande:

Nä tack, ingen annan mer än min make har tillgång till den, han har dock total fri tillgång till den tills jag säger annatFlört
    precis då har DU gett han fri tillgång till din punani. TS hade inte ens frågat. stor skillnad bruttan :)

fast nu har han ju frågat sin jätteförstående fru.
    så denna tråd var inget annat än troll-tråd. tråkigt när såna här ämnen dyker upp och allting är byggt upp av en snuskgubbe som antagligen runkar åt alla klåpord som riktas mot honom!
    tråkigt :/
  • poirot
    Anonym (H) skrev 2013-09-01 11:00:32 följande:
    Jag trodde och jag hade rätt. Jag sa till henne nyss att jag pullat henne under nätter och hon sa såhär: "så bra, vare skönt? Väcker du mig blir du av med fingrarna, så om du vill fortsätta så får du ta det lugnt". Det betyder att jag tänker fortsätta pulla i alla mina lyckliga dagar, så kan du sitta där och sura över att inte få fingrar i dig när du sover. För jag tror det är ren svartsjuka från din sida

Så bra, jag hoppas att du förstår att det inte innebär mer än att det är ett klartecken från just henne och att det om ni någon gång går isär, inte gäller som godkännande från framtida flickvänner.
  • Michelle 341
    RoxXxylicious skrev 2013-09-01 11:00:00 följande:
    Michelle 341, Så det är okej att våldta barn så länge det är ens egna menar du?
    jag är inte ett dugg sjuk för att jag anser att min kropp är min och att jag har rätt att säga NEJ precis som alla andra har att säga nej till saker dom inte vill ställa upp på / uppleva.

om dom nu hade haft en sån bra och nära relation varför tvekade han så länge för att berätta vad som hände i deras sovrum utan hennes vetskap?
    det kallar jag inte att ha en nära och bra relation!

varför är det okej ifall det är ens SAMBO som gör det, istället för en random på stan?
    eller varför ens en random, ta en kompis!
    jag är iallafall ingen person som låter folk klappa musen hur som helst, för det är mitt kön och då är det på MINA villkor!

Men varför i all sin dar drar du in oskyldiga barn i detta hela tiden?!?!?! Nä, man får ALDRIG röra barn varken i vaket el sovande tillstånd oavsett om det är ens egna eller ngn annans ungar. SÅKLART!!!

Så, åter till ämnet: Anledingen till att det är OK att ens man gör detta men inte en utomstående är för att lever man i ett lycklig förhållande där sex är självklart så har man ju gett tillåtelse att vilja liggga med den personen eftersom hon mer än gärna knulllar runt med sin sambo i vaket tillstånd. En utomstående man som tar sig friheten att röra en är däremot ett övergrepp eftersom hon förmodligen INTE vill ligga men den mannen, varken vaken eller sovandes. Ser ni inte själv skillnaden på att ens egen man faktiskt får gå längre än en random man man inte har intresse av? men förstår ni verkligen inte vad sexuella lekar är? han gillade att smyga med det, det var han lilla sexiga oskyldiga hemlighet, att fråga om lov hade sumpat hela grejen. Men nu vet hon ju och det är okej och det har hela tiden varit okej. Om hon uttryckt att hon inte VILL och han fortsatt DÅ hade det varit ett övrgrepp men inte i nuläget.  
  • Anonym (22)
    Michelle 341 skrev 2013-09-01 10:26:49 följande:
    Ja känner man sin sambo väl och vet vad hen gillar och inte gillar så varför inte? Jag hade lätt kunnat runka av min man i sömnen utan att väcka honom, som en kul grej och lite som en sport och se hur långt man kan gå utan att han vaknar, det hade jag tyckt vara kul bara och frågar jag han innan förtar det ju det hela. Jag VET att han inte hade misstyckt eftersom jag levt med honom i 10 år och min kropp är hans och vice versa, vi tar på varandra som vi vill.
     Dessutom så trodde TS ju faktiskt helt rätt! Det kvittar dessutom att han inte sagt ATT han gör det, han har frågat vad hon skulle tyck OM han gjorde det och svaret på det blir ju detsamma. hade hon tyckte att det var äckligt, perverst och kännt sig utttnyttjad har hon chans att säga det men det gjorde hon inte. Hon svarade att det vore ok bara hon slipper bli väckt så han kan fortsaätta utan dåligt samvete.
    Okej, så vi tänker oss att någon annan anmäler det eftersom uppenbart utomstående har ont av detta och de kommer till polisförhör och de berättar som det är," min man pullar mig när jag sover och jag har inget alls emot det bara jag får fortsätta sova så är jag nöjd, han hade inte frågat om lov från början när han började med detta men om han gjort det hade han fått godkännt ändå så det kvittar, jag vill inte anmäla min man för jag älsar honom och tycker inte han har gjort något fel" Tror ni detta då hade lett till åtal? Och om det gjort det, tycker ni inte det är ett större övergrep att anmäla mot deras båda viljor? Dem lever ihop och har kanske gemensam ekonomi och det drabbar säkert båda om han får böter för "sexuellt ofredande" på sin villiga fru. DET hade jag däremot tyckt var ett grovt övergrep på paret... men ni tycks ju inte dra er för någonting i er häxjakt på "perversa äckel"

Att partnern är ok med det är en ren lyckträff och förändrar inte det faktum att ett övergrepp har begåtts innan samtycke fanns, även om partnern inte har något problem med det. Om jag under ett gräl skulle säga att min sambos mamma förtjänar att dö och han skulle klappa till mig skulle jag inte anmäla honom för misshandel, men han är fortfarande juridiskt skyldig. Ett annat exempel: Jag berättar för min sambo att jag är sugen på bondage och vi bestämmer oss för att testa. Han binder mig och stoppar in en gag ball i min mun utan protester från min sida. Sedan penetrerar han mig analt vilket vi aldrig ens pratat om förut utan att titta efter tecken på missnöje från min sida, Eftersom jag varken kan prata eller röra mig kan jag inte tydligt säga nej. Han begår ett övergrepp. Om han är tur är jag ok både med den anala penetrationen och att han inte sökte mitt samtycke, men han har fortfarande gjort sig skyldig till ett övergrepp. 

Och nej, jag är inte moralkärring för att jag anser att alla har rätt till sin egen kropp oavsett hur länge de har varit i ett förhållande med en person. Moralkärring är man om man uttrycker att någon form av sex mellan två eller flera samtyckande parter är fel, t ex sex innan äktenskapet, homosex eller BDSM.

• Anonym (gillart)

Det viktigaste tror jag ändå är att man inser att alla inte är ok med sådant beteende, det finns ju dem som känt sig våldtagna av liknande beteende och anmält för att de känt sig fruktansvärt utsatta. Av deras egen partner alltså! Men normalt folk känner väl ändå av varandra och vet hur man är, vad man tycker om och hur man skulle resonera?! Nu skulle jag ju också vara helt ok med liknande beteende, precis som TS sambo. Jag skulle tända på det, men jag tror ju fortfarande inte att alla andra måste göra det bara för att jag gör det.

Svar på tråden Pullar henne i sömnen