• Michelle 341

Pullar henne i sömnen

RoxXxylicious skrev 2013-09-01 11:12:20 följande:
    hahahaha alltså, jag har så svårt att tro på dig. denna tråd har spårat ut så mycket med dina trollgrejer för om jag inte minns fel så hade du pratat med henne Igår och nu skriver du att du berättat för henne nyss? hur ska du ha det ?!:)

Fattar du inte? Han hade frågat henne teoretiskt igår och sagt "Om jag hade pullat dig i sömnen vad hade du då tyckt?...." Och idag efter påtryckningar på Fl så avslöjade han att han HAR pullat henne i smyg en tid. Två skillda saker alltså, enligt er skulle det göra JÄTTEstor skillnad på hennes åsikt om hon fick reda på att faktiskt redan utfört detta och det inte bara var en teoretisk fråga, det gjorde det alltså inte.
  • RoxXxylicious
    Michelle 341 skrev 2013-09-01 11:17:11 följande:

Men varför i all sin dar drar du in oskyldiga barn i detta hela tiden?!?!?! Nä, man får ALDRIG röra barn varken i vaket el sovande tillstånd oavsett om det är ens egna eller ngn annans ungar. SÅKLART!!!

Så, åter till ämnet: Anledingen till att det är OK att ens man gör detta men inte en utomstående är för att lever man i ett lycklig förhållande där sex är självklart så har man ju gett tillåtelse att vilja liggga med den personen eftersom hon mer än gärna knulllar runt med sin sambo i vaket tillstånd. En utomstående man som tar sig friheten att röra en är däremot ett övergrepp eftersom hon förmodligen INTE vill ligga men den mannen, varken vaken eller sovandes. Ser ni inte själv skillnaden på att ens egen man faktiskt får gå längre än en random man man inte har intresse av? men förstår ni verkligen inte vad sexuella lekar är? han gillade att smyga med det, det var han lilla sexiga oskyldiga hemlighet, att fråga om lov hade sumpat hela grejen. Men nu vet hon ju och det är okej och det har hela tiden varit okej. Om hon uttryckt att hon inte VILL och han fortsatt DÅ hade det varit ett övrgrepp men inte i nuläget.  
    Ahaa, du gör alltså skillnad på människor och människor. att barn inte är människor!?
    för mig är ALLA personer lika oavsett ålder kön läggning färg osv.
    är det okej att taffsa på en person som sover bara för att man är sambo med den, är det isåfall okej att misshandla sin partner för vissa säger ju "jag älskar ju henne/honom" -.- ?! really..

hur vet du de? hon kanske tycker denna utomstående man är jättesnygg så de ger väl honom VIP tillgång till musen för att "han är snygg"

JA NU vet han vad hon står, men inte innan.
    om en person älskar strypsex är det då okej att utföra det på en stum person som inte kan förklara nej förens efteråt?

listan kan göras hur lång som helst.
    vad folk gör i sina sängar eller så bryr jag mig blanka fan i så länge alla är med på noterna, men att göra någonting som man TROR att en person ska gilla är inte okej, kolla läget först. thats all!
  • RoxXxylicious
    Michelle 341 skrev 2013-09-01 11:28:19 följande:

Fattar du inte? Han hade frågat henne teoretiskt igår och sagt "Om jag hade pullat dig i sömnen vad hade du då tyckt?...." Och idag efter påtryckningar på Fl så avslöjade han att han HAR pullat henne i smyg en tid. Två skillda saker alltså, enligt er skulle det göra JÄTTEstor skillnad på hennes åsikt om hon fick reda på att faktiskt redan utfört detta och det inte bara var en teoretisk fråga, det gjorde det alltså inte.
    jag tror ändå inte att någon är så jävla idiotisk och utnyttjar en sovande person på det där sättet och sedan stolt skriver om sina erövringar på FL.
    speciellt inte när folk är så jävla fega och måste vara anonyma! grow some fucking balls och visa vem du är, eller är du rädd att folk faktiskt ska göra det rätta och anmäla för sexuellt utnyttjande? :)
  • Michelle 341
    RoxXxylicious skrev 2013-09-01 11:13:43 följande:
    precis då har DU gett han fri tillgång till din punani. TS hade inte ens frågat. stor skillnad bruttan :)

fast nu har han ju frågat sin jätteförstående fru.
    så denna tråd var inget annat än troll-tråd. tråkigt när såna här ämnen dyker upp och allting är byggt upp av en snuskgubbe som antagligen runkar åt alla klåpord som riktas mot honom!
    tråkigt :/

Nej, min man har aldrig frågat och jag har aldrig sagt att han får lov att röra mig när han vill, det är liksom  en självklarhet i ett parförhållande anser vi. Och ja, min kropp är till för att tillfredställa min make precis som hans kuk nyttjas för att tillfredställa migSkrattande 

Som sagt, jag hade aldrig bett min man om tillåtelse när jag satte mig på hans nattastånd första gången men som sagt ibland vaknar han och mumlar att han inte orkar ha sex, då svarar jag bara han att han ska håll käften och sova vidare. Haha! hmm... fan jag kankske är en riktig sexförbrytare som borde spärras in? Äsch, mannen gillar att bli uttnyttjad once in a while även om han säger nej.
  • Anonym (H)
    RoxXxylicious skrev 2013-09-01 11:33:09 följande:
    jag tror ändå inte att någon är så jävla idiotisk och utnyttjar en sovande person på det där sättet och sedan stolt skriver om sina erövringar på FL.

speciellt inte när folk är så jävla fega och måste vara anonyma! grow some fucking balls och visa vem du är, eller är du rädd att folk faktiskt ska göra det rätta och anmäla för sexuellt utnyttjande? :)

Du har ju problem med läsförståelse. Jag skriver inte stolt, jg frågar om råd hur folk hade reagerat!
  • Rosa Fluff
    Anonym (H) skrev 2013-09-01 11:00:32 följande:

Jag trodde och jag hade rätt. Jag sa till henne nyss att jag pullat henne under nätter och hon sa såhär: "så bra, vare skönt? Väcker du mig blir du av med fingrarna, så om du vill fortsätta så får du ta det lugnt".

Det betyder att jag tänker fortsätta pulla i alla mina lyckliga dagar, så kan du sitta där och sura över att inte få fingrar i dig när du sover. För jag tror det är ren svartsjuka från din sida
    Avundsjuka? Eh... Nä men jag är gärna delaktig i min och sambons sexuella samspel. Jag vill gärna njuta jag ned. Man kan ju undra hur det står till med dig som njuter av att ha sex med din SOVANDE tjej...
  • Michelle 341
    RoxXxylicious skrev 2013-09-01 11:30:31 följande:
    Ahaa, du gör alltså skillnad på människor och människor. att barn inte är människor!?
    för mig är ALLA personer lika oavsett ålder kön läggning färg osv.
    är det okej att taffsa på en person som sover bara för att man är sambo med den, är det isåfall okej att misshandla sin partner för vissa säger ju "jag älskar ju henne/honom" -.- ?! really..

hur vet du de? hon kanske tycker denna utomstående man är jättesnygg så de ger väl honom VIP tillgång till musen för att "han är snygg"

JA NU vet han vad hon står, men inte innan.
    om en person älskar strypsex är det då okej att utföra det på en stum person som inte kan förklara nej förens efteråt?

listan kan göras hur lång som helst.
    vad folk gör i sina sängar eller så bryr jag mig blanka fan i så länge alla är med på noterna, men att göra någonting som man TROR att en person ska gilla är inte okej, kolla läget först. thats all!

Oj, jo jag gör verkligen skillnad på människor och människor i sådana här samband. Framförallt gör jag skillnad på vuxna och barn och det är skrämmande att inte du gör det?
  • Knall

Seriöst? Vare sig man är i ett förhållande eller inte så har man alltid rätten till sin egen kropp.

Om ens partner utför sexuella handlingar på en när man sover så är det ett övergrepp även om man hade tyckt att det vore okej om man blivit tillfrågad..

Hur mycket eller länge man än varit tillsammans och tycker sig känna en person så kan man aldrig till 100% veta vad den andre tänker.

Att några tycker att det är okej och tycker det är en kul "sexuell lek" gör inte att det är okej för de som inte gillar det. Det räknas som våldtäkt eller sexuellt övergrepp i lagen.

Om du somnar stupfull på en fest och någon bestämmer sig gör att "leka lite" är det okej då också?

Det har startats ett antal trådar hör inne innan på temat, men då av kvinnor som varit utsatta och INTE gillat det, som känt sig kränkta och blottade, är det bara "fjantigt" från deras sida då? Ska inte deras känslor tas hänsyn till?

Att börja smeka någon dom sover tills denna vaknar, med intentionen att personen ska vakna är en sak. Personen kan antingen då låta sin partner fortsätta eller säga nej.

Rätten till sin egen kropp kallas det. Man ska ALLTID ha rätten att säga nej, vilket inte sker i dessa fall.

Nu tyckte TS sambo att det var okej, så länge han inte väckte henne, men hur hade han, eller hon, reagerat om det inte vore det?

Han menar säkert inget illa, men hur skulle det kännas om sambon hade tagit det som en djup kränkning av sin person?

• Anonym (heligt förbannad)

Aldrig i helvete att jag accepterat det. Jag hade blivit helgalen om någon tafsat mig på muttan när jag sover. Jag gillar sex och är sällan avvisande, men någonstans där finns en gräns för vad jag tycker är okej. Så om hon stoppar in en strap-on på dig är det okej med dig? 

• Michelle 341
    Anonym (gillart) skrev 2013-09-01 11:19:01 följande:
    Det viktigaste tror jag ändå är att man inser att alla inte är ok med sådant beteende, det finns ju dem som känt sig våldtagna av liknande beteende och anmält för att de känt sig fruktansvärt utsatta. Av deras egen partner alltså! Men normalt folk känner väl ändå av varandra och vet hur man är, vad man tycker om och hur man skulle resonera?! Nu skulle jag ju också vara helt ok med liknande beteende, precis som TS sambo. Jag skulle tända på det, men jag tror ju fortfarande inte att alla andra måste göra det bara för att jag gör det.

precis av samma anledning kan man inte utgå från att alla kvinnor hade kännt sig uttnyttjade och våldtagna bara för att dem inte fått frågan om lov först. Vissa gillar det, andra inte. Ts kände tydligen sin tjej helt rätt!
Svar på tråden Pullar henne i sömnen