Michelle 341 skrev 2013-09-01 11:17:11 följande:
Men varför i all sin dar drar du in oskyldiga barn i detta hela tiden?!?!?! Nä, man får ALDRIG röra barn varken i vaket el sovande tillstånd oavsett om det är ens egna eller ngn annans ungar. SÅKLART!!!
Så, åter till ämnet: Anledingen till att det är OK att ens man gör detta men inte en utomstående är för att lever man i ett lycklig förhållande där sex är självklart så har man ju gett tillåtelse att vilja liggga med den personen eftersom hon mer än gärna knulllar runt med sin sambo i vaket tillstånd. En utomstående man som tar sig friheten att röra en är däremot ett övergrepp eftersom hon förmodligen INTE vill ligga men den mannen, varken vaken eller sovandes. Ser ni inte själv skillnaden på att ens egen man faktiskt får gå längre än en random man man inte har intresse av? men förstår ni verkligen inte vad sexuella lekar är? han gillade att smyga med det, det var han lilla sexiga oskyldiga hemlighet, att fråga om lov hade sumpat hela grejen. Men nu vet hon ju och det är okej och det har hela tiden varit okej. Om hon uttryckt att hon inte VILL och han fortsatt DÅ hade det varit ett övrgrepp men inte i nuläget.
Ahaa, du gör alltså skillnad på människor och människor. att barn inte är människor!?
för mig är ALLA personer lika oavsett ålder kön läggning färg osv.
är det okej att taffsa på en person som sover bara för att man är sambo med den, är det isåfall okej att misshandla sin partner för vissa säger ju "jag älskar ju henne/honom" -.- ?! really..
hur vet du de? hon kanske tycker denna utomstående man är jättesnygg så de ger väl honom VIP tillgång till musen för att "han är snygg"
JA NU vet han vad hon står, men inte innan.
om en person älskar strypsex är det då okej att utföra det på en stum person som inte kan förklara nej förens efteråt?
listan kan göras hur lång som helst.
vad folk gör i sina sängar eller så bryr jag mig blanka fan i så länge alla är med på noterna, men att göra någonting som man TROR att en person ska gilla är inte okej, kolla läget först. thats all!