• MrsPenn

Pullar henne i sömnen

Michelle 341 skrev 2013-09-01 11:44:15 följande:
    Han har inte sex med henne, han smeker hennes mus. Och dem har sex i vaket tillstånd.

Det viktiga i den här diskussionen, Michelle, är: han gör det Utan Hennes Medgivande.
    Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • Michelle 341
    Minxx skrev 2013-09-01 11:41:42 följande:
    Det är ju det som är grejen. Om det är så oskyldigt, varför inte fråga först, när personen är vaken; är detta ok?
    Bara för att man anser sig känna sin partner väl betyder inte det att partnern implicit sagt ja till vad som helst. Och TS visste faktiskt inte, innan han hade frågat. Det står klart och tydligt i trådstarten om man läser den, "Jag vet dock inte hur hon skulle reagera". Nu har han frågat (enligt honom själv) och hon har godkänt och då är det ok. Inte innan.
    Michelle och andra utgår från att TS partner njuter men det visste ju inte TS innan han hade frågat. Jag kan tänka mig att jag inte hade tyckt det var så skönt att bli pullad om jag inte var tillräckligt våt. Inte så kul och vakna på morgonen och känna sig öm i fittan för att ens partner har tagit sig friheter för att själv få njuta.

Och till er som tycker det är helt ok, var går gränsen? Fingrar i fittan är enligt er ok, är kuk i fittan ok? Kuk i rumpan? Wetsex på sovande person? Om något inte är ok, hur vet ni, utan att ha diskuterat det, att er partner gör samma tolkning? Hen kanske tar för givet att ni skulle gilla det.
    Det enklaste sättet att ta reda på om ens partner är ok med det är att fråga innan.

Som svar på din fråga skulle jag vilja säga så här: Eftersom sex och pull förmodligen är ngt hon gillar och uppskattar i vaket tillstånd förstår jag om han utgår från att det är ok att han även gör det i sömnen eftersom han vet att hon gillar det. Att stoppa in snoppen i rumpan är smärtsamt utan förberedleser och att kissa på någon är inte heller ok såklart eftersom det blir kiss i hela sängen då och är logiskt och självklart jobbigt. Man blir kåt även i sömne om ngn pillar där nere, kroppen reagerar även om inte hjärnan gör det. Jag tillade i mina första kommentarer att så länge han är försikigt och hon inte klagar på skavsår i musen så tycker jag det är ok.
  • Minxx
    Michelle 341 skrev 2013-09-01 11:56:28 följande:

Nej, hade hon sagt nej så får han ju sluta med det för efter att hon väl visat misstycke är det alltid övergrepp om han gör det ändå mot hennes vilja.
    Om hon sover har hon varken möjlighet att ge samtycke eller misstycke, det är det som är problemet.
  • Rosa Fluff
    Michelle 341 skrev 2013-09-01 11:44:15 följande:

Han har inte sex med henne, han smeker hennes mus. Och dem har sex i vaket tillstånd.
    Han smeker och utför oralSEX!
  • Rosa Fluff
    MrsPenn skrev 2013-09-01 11:59:35 följande:

Det viktiga i den här diskussionen, Michelle, är: han gör det Utan Hennes Medgivande.
    Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
    Tack! ????
  • Minxx
    Michelle 341 skrev 2013-09-01 12:02:27 följande:

Som svar på din fråga skulle jag vilja säga så här: Eftersom sex och pull förmodligen är ngt hon gillar och uppskattar i vaket tillstånd förstår jag om han utgår från att det är ok att han även gör det i sömnen eftersom han vet att hon gillar det. Att stoppa in snoppen i rumpan är smärtsamt utan förberedleser och att kissa på någon är inte heller ok såklart eftersom det blir kiss i hela sängen då och är logiskt och självklart jobbigt. Man blir kåt även i sömne om ngn pillar där nere, kroppen reagerar även om inte hjärnan gör det. Jag tillade i mina första kommentarer att så länge han är försikigt och hon inte klagar på skavsår i musen så tycker jag det är ok.
    Men det kan ju vara så att hon gillar analsex i vaken tillstånd och han förbereder henne när hon sover, man kan ju använda bedövande salva till exempel. Är det då ok?
    Om ens partner har druckit för mycket och däckat i badrummet, är det då ok att kissa på partnern, med argumentet att personen brukar uppskatta det i vaken tillstånd?

Kan du tänka dig att vissa personer tycker om en viss sexuell handling i vaken tillstånd men inte vill att det ska utföras på dem när de sover? Och det därför är något som man ska fråga om, innan?

Man kan bli upphetsad i sömnen, men det betyder inte att man nödvändigtvis blir det.
  • Rosa Fluff
    Rosa Fluff skrev 2013-09-01 12:09:42 följande:
    Tack! ????
    Det ska inte vara frågetecken utan tummen upp..
  • Michelle 341
    KimPossible skrev 2013-09-01 11:47:57 följande:
    Med ett sånt resonemang så skulle ju inte våldtäkt elller utnyttjande kunna förekomma inom ett förhållande. Vilket det ju självklart kan, men du kanske inte håller med om det heller?

Har man valt att gå in i ett förhållande, så har man inget att säga till om när det gäller ens egen kropp, för partnern har alltid rätt att göra vad han vill, oavsett om man själv är med på det eller inte, är det så du tänker?  

Skrämmande i så fall, men kanske inte så förvånande från någon som säger "håll käften och sov" när hon använder sig av sin mans kropp när han sover.
    Obestämd 

Jo, våldtäkt och uttnyttjande kan absolut förekomma och är aldeles för vanligt även inom äktenskap. Så fort en partner känner sig tvingad, eller ställer upp på något den inte vill eller rent ut sagt blir våldförd så är det såklart allvarligt. Men så är det ju inte i detta fallet, eller hur? Han trodde inte hon hade ngt emot att han pullade henne i sömne eftersom hon gillar det annars och det visade sig ju att det var rätt trott av honom precis som jag misstänkte.

Och nej, jag har aldrig sagt att man inte har ngt att säga till om. tvärtom  har jag sagt att ett nej alltid ska respekteras. Men att utgå från att ens partner gillar att bli smekt på natten utan att fråga tycker jag varken är perverst eller konstigt faktiskt. Snäll han är som inte väcker henne dessutom eftersom hon inte vill bli väckt.  

Ngn nämde här att hon kanse blivit sexuellt uttnyttjad och en sådan här sak kan riva upp mentala sår och kvinnor kan känna sig väldigt kränkta av en sådan här sak därför är det ju vikigt att partnern känner sin tjej väl och kan utesluta dessa faktorer som skulle indikera på att tjejen INTE skulle vilja detta. Ts nämnde själv i en kommentar att om tjejen haft stark sexuell intergritet eller varit blyg annars så hade han inte gjort det så jag tycker han verkar ha rätt bra koll på läget faktiskt.   
  • Rosa Fluff
    Michelle 341 skrev 2013-09-01 12:02:27 följande:

Jo rå såatte. Jag älskar att äta Kinamat. Det betyder inte att jag vill få munnen full av vårrullar när jag sover..
  • Michelle 341
    Minxx skrev 2013-09-01 12:03:06 följande:
    Om hon sover har hon varken möjlighet att ge samtycke eller misstycke, det är det som är problemet.

Men nu har han ju frågat henne?! Så det är inte problemet längre. Har hon sagt hon inte gillat det får han ju sluta från och med nu och be om förlåt för att han drog fel slutsatser från början. Inte mer med det.
Svar på tråden Pullar henne i sömnen