Pullar henne i sömnen
Jaja, äntligen föll poletten ner.
Michelle 341 skrev 2013-09-01 12:27:00 följande:
För att förtydliga min ståndpunkt: Att röra någon på ett sexuellt vis i sömnen utan medtycke är inget jag rekomenderar då det kan slå helt fel och splittra hela relationen om kvinnan känner sig utsatt. Men det betyder inte att jag kan ha förståelse för Ts om han nu känner sin tjej väl och utgår från att hon inte har något emot det, om dem levt ihop länge så borde han ju veta hennes gränser utan att fråga om dem då dem kan framkomma i andra sammanhang än genom en direkt fråga Jag tycker han verkar ha tagit hänsyn til henne eftersom han låtit bli att väcka henne eftersom hon inte vill bli väckt, han verkar ha bra indikationer på hur långt han kan gå och nu har han ju frågat henne och fått godkännandet som ni alla kan ju sluta hacka på Ts nu. Kanske kan det vara så också att min förstålse sträcker sig längre då jag och min man har en relation där vi tänder på att uttnyttja varandra, eller ja jag utgår från att min man gillar det då han inte sagt annat i alla fall Och jag hade själv inte brytt mig om jag levt med en man som pullat mig i sömnen, om jag vaknat och sagt nej och han fortsatt hade jag däremot tyckt det var fel.