• Anonym (Galet upphetsad)

Pullar henne i sömnen

molly50 skrev 2013-09-02 14:23:36 följande:

Men om han skulle göra som TS och göra allt detta och försöka undvika att väcka mig för att HAN ska få njuta av att utföra sexuella handlingar på mig när jag sover,det hade jag inte uppskattat. Det tycker jag är respektlöst till tusen!  För att inte tala om korkat!
    Håller med! Dessutom, är det i din sits, som varit utsatt för övergrepp, så har jag full förståelse för att du inte skulle tycka att det var ok.
  • Anonym (Underbart.......)

Om jag är pryd,sur och tråkig för att jag inte skulle uppskatta om min man utförde sexuella handlingar eller försökte ha samlag med mig när jag sover,ja då är jag väl det då.
    Men jag har varit utsatt för ett övergrepp av en man som trodde sig äga mig och min kropp och som kröp ner i min säng,trots att jag sagt nej och försökte stoppa in den i mig när jag sov. 
    Därför skulle jag inte uppskatta att min man skulle göra något sådant,även om jag litar på honom till 110%. 
    Det ger mig helt enkelt för många negativa minnen. 

För övrigt så älskar jag sex och det gör mig inget om han väcker mig med sina smekningar och att det leder till att vi båda får en skön stund.
    Men om han skulle göra som TS och göra allt detta och försöka undvika att väcka mig för att HAN ska få njuta av att utföra sexuella handlingar på mig när jag sover,det hade jag inte uppskattat. Det tycker jag är respektlöst till tusen!  För att inte tala om korkat!
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
    Jag har oxå tyvärr råkat ut för våldtäkt o annat med sexuellt osv........ Fast när jag va avdäckad pga alkohol o även vaken men va bara 13 år första gg...... Min nuvarande sambo är den enda som får o har fått göra det han gör med mig o det är för bådas njutning........innan när mina ex gjorde så så kände jag mig äcklig o äcklades osv...... Men det va som i fre så skicka jag sms till sambon att han ej fick röra mig pga att jag spydde så mycket pga att jag är gravid o det va helt lugnt
  • Anonym (mmm)
    Rosa Fluff skrev 2013-09-02 13:38:34 följande:
    Hade du blivit lika galet upphetsad om du fick reda på att han gjort det i smyg och även gjort det till en vana men att han även alltid slutat så fort du börjat vakna för att han inte vill att ni ska fortsätta tillsammans?

Jag hade nog blivit grinig om han slutade för att jag höll på att vakna.
    De killar jag haft som gillat detta har tvärtom blivit heltända på att jag vaknat och varit stenkåt.

Idag tror jag även många är rädda för det.
     Pratade om det med min förra dejt, som också han älskade att både väcka och att väckas. Han hade haft ett stort antal tjejer, men gjort med förut med ett par st. och aldrig blivit väckt själv på just det sätt han helst ville. Just pga att han var för rädd att tjejen skulle ta illa upp. Att vi kom in på ämnet var pga att jag tog upp det. Hade jag inte gjort det hade inte han gjort det heller.    
  • MrsPenn
    Anonym (Underbart.......) skrev 2013-09-02 14:04:37 följande:
    Jag har sex 1-6 gg per dag om jag vill........ O ibland så blir det vara 6 gg per v..... O då är jag vaken....... Sen att både jag o sambon kan förföra varandra när den andra sover är bara bonus o en extra kick o spännande :) varför måste man alltid vara vaken o göra som alla andra o vara tråkig ?????? Jag här sex ute på olika platser o hemma i sängen som på köksbordet osv älskar sex osv......... Sluta vara så pryda o sura o tråkiga........... Men jag hade aldrig haft detta så om jag inte lita på min till 2000% o att vi älska varandra helt o att vi har KUL IHOP I SOM UTANFÖR SÄNGEN....... Kul med nya saker oxå........
    "varför måste man alltid vara vaken", "Sluta vara så pryda o sura o tråkig"

Skrattmaterial FOR DAYS!!!  Tack! Solig
    Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • Haskel

Om jag är pryd,sur och tråkig för att jag inte skulle uppskatta om min man utförde sexuella handlingar eller försökte ha samlag med mig när jag sover,ja då är jag väl det då.
    Men jag har varit utsatt för ett övergrepp av en man som trodde sig äga mig och min kropp och som kröp ner i min säng,trots att jag sagt nej och försökte stoppa in den i mig när jag sov. 
    Därför skulle jag inte uppskatta att min man skulle göra något sådant,även om jag litar på honom till 110%. 
    Det ger mig helt enkelt för många negativa minnen. 

För övrigt så älskar jag sex och det gör mig inget om han väcker mig med sina smekningar och att det leder till att vi båda får en skön stund.
    Kanske börjar vi förstå varandra.

Först och främst vill jag beklaga dina erfarenheter av övergrepp. Jag har all förståelse för att det skulle kunna framkalla negativa minnen, om någon "tror" sig äga dig.
    Dock tror jag, med många andra, att det är väldigt få män/kvinnor i förhållanden, som tror sig äga sin parter, och få som känner sig ägda av sin älskade.

På samma sätt som du tycks lita på din nuvarande partner.
    Sen tycker jag även att det är helt i sin ordning, att säga ifrån, bli arg, och tycka det är oerhört respektlöst och även korkat. Det har jag all förståelse för.

Det jag främst vänder mig emot, är att så många skriker VÅLDTÄKT! Om man tycker detta är våldtäkt, så vet man endera inte vad kärlek är, eller så vet man inte vad våldtäkt är. 
  • Mineralvatten
    Anonym (H) skrev 2013-09-01 08:46:33 följande:

Haha sluta gumman, det blir olagligt om hon säger nej. Om hon efterhand godkänner så motsätter hon ju sig inte min handling, då finns det inget lagen kan göra.
    nix det räcker med att vara vid icke medvetande som man är när man sover.
    att du har hennes samtycke nu betyder att du hädanefter får göra så, inte att du fick det när du startade tråden. så tyvärr har du begått en våldtäkt,. grattis.

och nej min man skulle aldrig komma på tanken att röra mig sexuellt i sömnen utan att ha frågat först vet du varför?, för att han anser att min kropp är min egendom som jag bestämmer över.
  • MrsPenn
    Haskel skrev 2013-09-02 15:28:27 följande:
    Kanske börjar vi förstå varandra.

Först och främst vill jag beklaga dina erfarenheter av övergrepp. Jag har all förståelse för att det skulle kunna framkalla negativa minnen, om någon "tror" sig äga dig.
    Dock tror jag, med många andra, att det är väldigt få män/kvinnor i förhållanden, som tror sig äga sin parter, och få som känner sig ägda av sin älskade.

På samma sätt som du tycks lita på din nuvarande partner.
    Sen tycker jag även att det är helt i sin ordning, att säga ifrån, bli arg, och tycka det är oerhört respektlöst och även korkat. Det har jag all förståelse för.

Det jag främst vänder mig emot, är att så många skriker VÅLDTÄKT! Om man tycker detta är våldtäkt, så vet man endera inte vad kärlek är, eller så vet man inte vad våldtäkt är. 
    *tar mig för pannan IGEN!*

Hur svårt kan det vara?

Om du har din frus medgivande är saken en helt annan!!
    Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • Mineralvatten
    Anonym (Galet upphetsad) skrev 2013-09-02 14:15:50 följande:
    Man vet väl om det är ok för sin partner, förhoppningsvis, innan man börjar röra när denne sover. Vissa är så lättkränkta och andra kan inte säga ifrån för sitt eget bästa. I TS fall tycker jag det verkar sunt.
    Man kan inte dra alla över en kam här, det är så otroligt olika och har man tidigare blivit utsatt för övergrepp så är det givetvis en fruktansvärt kränkande handling.

Man kan bara prata för sig själv i detta fallet, för mig hade det varit ok eftersom jag litar på min man och hade jag vaknat så hade han velat slutföra tillsammans med mig. 
    då tillhör jag kategorin "galet lättkränkta" och vet du varför? min kropp är min egendom och efter ett mörkt förflutet med sexuella övergrepp så har jag extremt hög integritet. som tur är så respekterar min man det.
  • Mineralvatten

någon mer än jag som tydligen är sur, tråkig och galet lättkränkt? ja alltså vi som inte skulle acceptera det som ts gör? Efter 3 våldtäkter samt andra sexuella övergrepp så har jag otroligt hög integritet. som tur är så har jag en man som respekterar detta eftersom han inte vill göra sin fru illa.

• Anonym (Galet upphetsad)
    Mineralvatten skrev 2013-09-02 15:36:32 följande:
    då tillhör jag kategorin "galet lättkränkta" och vet du varför? min kropp är min egendom och efter ett mörkt förflutet med sexuella övergrepp så har jag extremt hög integritet. som tur är så respekterar min man det.
    Precis. Det handlar helt om tidigare erfarenheter. Själv har jag aldrig blivit antastad eller utsatt för övergrepp och har därför en helt annan input.
Svar på tråden Pullar henne i sömnen