• Ej okej

Pullar henne i sömnen

Anonym (H) skrev 2013-08-31 18:18:03 följande:
    Bara för att ni är så jävla överreagerade av er så har jag frågat henne nu:
    -vad skulle du göra om du vakna upp en natt och u märkte att jag pullade dig?
    Hon svarar:
    - jag hade sagt sluta, men inte blivit arg för att su pullar mig, utan bara för att du har väckt mig och du vet att jag inte vill bli väckt.

Slutsats: jg ska fortsätta pulla henne tills hon ber mig sluta
    Fast du har ju inte varit ärlig mot henne. Du har inte berättat att du faktiskt redan gör detta. Hon vet alltså fortfarande inte om det. Du utnyttjar henne! Inte sjysst!

Stå för det du gör istället. Berätta att du redan har gjort detta ett antal gånger och gärna vill fortsätta och fråga om hon är okej med det. Att du gör detta på regelbunden basis 

• Anonym (Skönt)
    Anonym (H) skrev 2013-09-01 11:00:32 följande:

Jag trodde och jag hade rätt. Jag sa till henne nyss att jag pullat henne under nätter och hon sa såhär: "så bra, vare skönt? Väcker du mig blir du av med fingrarna, så om du vill fortsätta så får du ta det lugnt".

Det betyder att jag tänker fortsätta pulla i alla mina lyckliga dagar, så kan du sitta där och sura över att inte få fingrar i dig när du sover. För jag tror det är ren svartsjuka från din sida
  • Orcha

Vad får ts ut av det här? Är det en kink att pulla sovande brudar eller vad?
    Jag skulle uppskatta om någon som förstod det förklarade för mig, för jag begriper det inte.

Och visst är det väl ett övergrepp per definition men jag vet inte hur pass många som skulle kunna ta det vidare. Hur driver man en sån fråga utan bevis liksom...?
    Moraliskt är det inte ok, det är rätt respektlöst att utnyttja sovande människor.
    Jag hade nog blivit rätt sne själv.

Make love, not english quotes...
  • HasseA
    Orcha skrev 2013-09-02 16:31:49 följande:
    Moraliskt är det inte ok, det är rätt respektlöst att utnyttja sovande människor.
    Jag hade nog blivit rätt sne själv.
    Det här är väl egentligen den springande punkten (för många iaf, men inte de rabiata). Om man gör något för att ens partner förhoppningsvis ska gilla det - fastän det inte är överenskommet i förväg. Eller om man gör det helt för sin egen skull. Det är ju en rätt stor skillnad tycker iaf jag.
  • Orcha
    HasseA skrev 2013-09-02 16:37:33 följande:
    Det här är väl egentligen den springande punkten (för många iaf, men inte de rabiata). Om man gör något för att ens partner förhoppningsvis ska gilla det - fastän det inte är överenskommet i förväg. Eller om man gör det helt för sin egen skull. Det är ju en rätt stor skillnad tycker iaf jag.
    Men partnern sover ju, så att säga att det är för dennes skull känns som ett dåligt hittepå.

Så vad får ts ut av det?
    Filmar han och runkar till det, går han igång på synen/lukten/det lite förbjudna i handlingen? Vad?

I de flesta fall så diskuterar man inte vad som är ok eller ej i förväg utan man testar sig fram. Det är ju inte övergrepp. Men då är ju båda vakna...
    Make love, not english quotes...
  • Mineralvatten
    Anonym (Galet upphetsad) skrev 2013-09-02 15:51:30 följande:
    "kul för dig"? Öh, ja, jag är väl lyckligt lottad då? Och lite äldre och väl bevandrad i mitt förhållande och min sexualitet. Kanske kan bero på det.
    med tanke på hur mkt sexuella övergrepp som sker i vårt land så ja, det är ren tur.
    jag är inte så ung jag fyllr 28 i år.
  • Mineralvatten
    HasseA skrev 2013-09-02 16:05:41 följande:
    En gång för rätt många år sen när min kvinna red mig, och njöt väldigt mycket, provade jag att stoppa in ett finger två cm i baken på henne, utan att vi någonsin tidigare diskuterat analsex. Vi hade heller inte någon generell överenskommelse om att jag fick göra vad jag ville med henne. Jag märkte rätt omgående att hon gillade det, vilket också bekräftades senare. Och givetvis hoppades jag på att hon skulle gilla det, men jag visste ju inte, hon kunde lika gärna ha sagt "Nej, det där vill jag inte.", och då hade jag tagit bort fingret igen.

Enligt ganska många i denna tråd är jag därmed en våldtäktsman, för jag gjorde en sak utan att vi varit överens om det i förväg. Men det är okej, ni får tycka det. Jag tycker det inte - och inte min kvinna heller. Vi tycker bara att vi hade härlig sex, och att jag provade en, för oss, ny grej lite försiktigt.

Nu har jag märkt i denna tråd att läsförståelsen är rätt dålig, och att man väldigt lätt kastar på folk åsikter som de inte har, i stället för att enbart läsa det som skrivs. En sak som detta ovan tolkas genast av ett gäng människor som att man tycker att det TS gjort/gör är okej. Då kan jag förtydliga att det tycker inte jag, och har aldrig tyckt. Jag tycker det låter mycket märkligt det han gör, eftersom han vill dölja det för henne, och inte heller gör det för hennes skull. 
    men suck! nej du är inte våldtäksman eftersom kvinnan visade att hon inte ville antingen genom ord som i ditt fall eller genom handling. men det kan inte kvinnan som ts beskriver i sin trådstart göra eftersom hon är i ett värjningslöst tillstånd, eftersom hon sover.
  • Anonym (Skönt)
    Orcha skrev 2013-09-02 16:45:55 följande:
    Men partnern sover ju, så att säga att det är för dennes skull känns som ett dåligt hittepå.

Så vad får ts ut av det?
    Filmar han och runkar till det, går han igång på synen/lukten/det lite förbjudna i handlingen? Vad?

I de flesta fall så diskuterar man inte vad som är ok eller ej i förväg utan man testar sig fram. Det är ju inte övergrepp. Men då är ju båda vakna...
    Har det nån betydelse? Ts sambo har givit sitt medgivande, han får i fortsättningen pulla henne så mycket han vill bara han inte väcker henne. Vad han får ut av det hör inte hit...han gjorde fel som inte frågade henne, men han trodde att det var okej med henne och det var det. Vad som är okej är upp till varje par och varje individ att göra...eller har ts sambo också gjort fel som godkänt detta? Nej det har hon inte, i alla fall inte om hon varit ärlig...sedan kan vi sitta här och tycka precis vad vi vill, men de har rätt att bestämma spelreglerna i deras förhållande. Även om andra blivit kränkta över samma sak, så betyder inte det att alla måste bli det.
  • Mikael007

Är så skönt när ens kärlek kryper upp mot en på morgonen och man ligger där under samma varma täcke, då tar man sovmorgon så att säga Flört

• HasseA
    Orcha skrev 2013-09-02 16:45:55 följande:

Så vad får ts ut av det?

Ja, TS partner sover, så i det fallet är det ju inte för hennes skull, utan för hans egen. Men så är det ju inte alltid - men det skriks VÅLDTÄKT till alla, liksom, i denna tråd.

Jag skrev i ett tidigt inlägg i denna tråd att jag en gång utan tidigare diskussioner eller överenskommelser smekte min kvinna när hon sov, och hon vaknade i princip av att hon kom - vilket ju vara ganska exakt vad jag hade hoppats på. Så jag är en vidrig våldtäktsman enligt många här.

Hon hade kunnat bli sur på mig, det var en chans jag tog, men jag trodde ju inte det. Jag kände henne rätt väl. Men överenskommet var det inte.

Många i denna tråd hade sparkat ut tänderna på sin partner, slängt ut honom i trappan, och polisanmält honom - enligt hur de själva uttrycker sig iaf. Men personligen tycker jag att du pekar på en stor skillnad, just för vems skull man gör en sak.
Svar på tråden Pullar henne i sömnen