Orcha skrev 2013-09-02 16:45:55 följande:
Men partnern sover ju, så att säga att det är för dennes skull känns som ett dåligt hittepå.
Så vad får ts ut av det?
Filmar han och runkar till det, går han igång på synen/lukten/det lite förbjudna i handlingen? Vad?
I de flesta fall så diskuterar man inte vad som är ok eller ej i förväg utan man testar sig fram. Det är ju inte övergrepp. Men då är ju båda vakna...
Ja, TS partner sover, så i det fallet är det ju inte för hennes skull, utan för hans egen. Men så är det ju inte alltid - men det skriks VÅLDTÄKT till alla, liksom, i denna tråd.
Jag skrev i ett tidigt inlägg i denna tråd att jag en gång
utan tidigare diskussioner eller överenskommelser smekte min kvinna när hon sov, och hon vaknade i princip av att hon kom - vilket ju vara ganska exakt vad jag hade hoppats på. Så jag är en vidrig våldtäktsman enligt många här.
Hon hade kunnat bli sur på mig, det var en chans jag tog, men jag trodde ju inte det. Jag kände henne rätt väl. Men överenskommet var det inte.
Många i denna tråd hade sparkat ut tänderna på sin partner, slängt ut honom i trappan, och polisanmält honom - enligt hur de själva uttrycker sig iaf. Men personligen tycker jag att du pekar på en stor skillnad, just för vems skull man gör en sak.