• RoxXxylicious

Pullar henne i sömnen

Mineralvatten skrev 2013-09-02 15:39:41 följande:
    någon mer än jag som tydligen är sur, tråkig och galet lättkränkt? ja alltså vi som inte skulle acceptera det som ts gör? Efter 3 våldtäkter samt andra sexuella övergrepp så har jag otroligt hög integritet. som tur är så har jag en man som respekterar detta eftersom han inte vill göra sin fru illa.
    jag har inte blivit våldtagen , men jag räknas nog garanterat som sur tråkig och lättkränkt av idioter som överhuvutaget kallas oss det :)
  • Mineralvatten
    RoxXxylicious skrev 2013-09-02 17:03:03 följande:
    jag har inte blivit våldtagen , men jag räknas nog garanterat som sur tråkig och lättkränkt av idioter som överhuvutaget kallas oss det :)
    great då är jag inte ensam då =D.
  • RoxXxylicious

jag skiter fullständigt i vem det är som kryper intill mig och kör upp fingrarna i mig när jag sover, oavsett vem som gör det så räknar JAG det som våldtäkt / sexuellt utnyttjande för jag har inte givit ett tecken på att det är okej.
    inte ens om jag så skulle vara dyvåt av en sexdröm så är det okej att köra upp kuken / fingrarna i något av mina hål eller utnyttja MIN kropp när JAG sover.
    pilla på er själva om ni är så kåta,men låt tamefan min kropp vara!

• Mineralvatten
    RoxXxylicious skrev 2013-09-02 17:08:46 följande:
    jag skiter fullständigt i vem det är som kryper intill mig och kör upp fingrarna i mig när jag sover, oavsett vem som gör det så räknar JAG det som våldtäkt / sexuellt utnyttjande för jag har inte givit ett tecken på att det är okej.
    inte ens om jag så skulle vara dyvåt av en sexdröm så är det okej att köra upp kuken / fingrarna i något av mina hål eller utnyttja MIN kropp när JAG sover.
    amen!
  • Anonym (Skönt)
    HasseA skrev 2013-09-02 16:58:25 följande:
    Ja, TS partner sover, så i det fallet är det ju inte för hennes skull, utan för hans egen. Men så är det ju inte alltid - men det skriks VÅLDTÄKT till alla, liksom, i denna tråd.

Jag skrev i ett tidigt inlägg i denna tråd att jag en gång utan tidigare diskussioner eller överenskommelser smekte min kvinna när hon sov, och hon vaknade i princip av att hon kom - vilket ju vara ganska exakt vad jag hade hoppats på. Så jag är en vidrig våldtäktsman enligt många här.

Hon hade kunnat bli sur på mig, det var en chans jag tog, men jag trodde ju inte det. Jag kände henne rätt väl. Men överenskommet var det inte.

Många i denna tråd hade sparkat ut tänderna på sin partner, slängt ut honom i trappan, och polisanmält honom - enligt hur de själva uttrycker sig iaf. Men personligen tycker jag att du pekar på en stor skillnad, just för vems skull man gör en sak.
    FÖR MIG skulle det vara okej om min man tog på mig när jag sover i syfte att tillfredsställa sig själv. Jag skulle utgå från att han hade ett behov av att bli sexuellt tillfredsställd och egentligen vill ha min hjälp men inte ville väcka mig. Han behöver inte fråga mig och inte helt omöjligt kanske jag fick nöjet att ha en extra erotisk dröm samtidigt. Fast detta gäller bara mig, alla är vi olika och det är just det jag vill få fram. Det den ena tycker är ett övergrepp kan vara okej för nån annan.

Antagligen (förhoppningsvis) har ts och hans sambo ett sånt förhållande att han var rätt säker på att det faktiskt var okej...och han hade ju rätt! Då tycker jag att det är grovt att kalla honom för våldtäktsman, min man hade i alla fall inte varit det om han gjort samma sak på mig! hade min man gjort så mot mig så är jag rätt säker på att han vetat att det faktiskt är okej för mig.
  • keron

Hallelujah sistah!
  • Mineralvatten
    precis.
    däremot att lite försiktigt pussa på en i nacken, på munnen eller på handen/armen så att man vaknar, är helt ok enligt mig =).
  • Orcha
    HasseA skrev 2013-09-02 16:58:25 följande:
    Ja, TS partner sover, så i det fallet är det ju inte för hennes skull, utan för hans egen. Men så är det ju inte alltid - men det skriks VÅLDTÄKT till alla, liksom, i denna tråd.

Jag skrev i ett tidigt inlägg i denna tråd att jag en gång utan tidigare diskussioner eller överenskommelser smekte min kvinna när hon sov, och hon vaknade i princip av att hon kom - vilket ju vara ganska exakt vad jag hade hoppats på. Så jag är en vidrig våldtäktsman enligt många här.

Hon hade kunnat bli sur på mig, det var en chans jag tog, men jag trodde ju inte det. Jag kände henne rätt väl. Men överenskommet var det inte.

Många i denna tråd hade sparkat ut tänderna på sin partner, slängt ut honom i trappan, och polisanmält honom - enligt hur de själva uttrycker sig iaf. Men personligen tycker jag att du pekar på en stor skillnad, just för vems skull man gör en sak.
    Jo, jag är helt ointresserad i hur "fel" det är utan mer nyfiken på varför.
    Du hade ju en förhoppning som sedemera infriades, men ts slutar ju så fort hon rör sig för att inte väcka henne, alltså helt tvärtemot dig.
    Därför blir jag då nyfiken på vad han får ut av det, varför han smygpill/pullar henne, helt enkelt.

Yo, ts. Care to share?

Make love, not english quotes...
  • Anonym (Skönt)
    Mineralvatten skrev 2013-09-02 17:11:09 följande:
    amen!
    keron skrev 2013-09-02 17:17:52 följande:

Hallelujah sistah!
    Mineralvatten skrev 2013-09-02 17:19:46 följande:
    precis.
    däremot att lite försiktigt pussa på en i nacken, på munnen eller på handen/armen så att man vaknar, är helt ok enligt mig =).

Förhoppningsvis så känner era partners er så väl att de låter bli att chansa, då de nog vet att ni inte tycker att det är okej. Fast här finns en skillnad, ts trodde att det skulle vara okej för hans sambo och efteråt har det visat sig stämma.

Det skulle vara okej för mig och jag har frågat min man och han tycker som jag...alltså jag frågade honom eftersom det kommit upp i den här tråden, ingen av oss har nåt behov av att göra så som ts gör...vi väcker dock varandra på det sättet ibland.

• keron
    Mineralvatten skrev 2013-09-02 17:19:46 följande:
    precis.
    Absolut. Men sen är det ju en helt annan sak också
Svar på tråden Pullar henne i sömnen