Pullar henne i sömnen
Räknas det då som samtycke om vi hade pratat om det innan? Skulle jag kunna ha legitimt blivit anmäld för våldtäckt?
Om ni pratat om det innan och hon gett sin tillåtelse, så är det samtycke ja.
Om nu TS fantasier och handlingar är så fruktansvärda, så tycks det finnas gott om folk som är värre.
Många tycks fantisera om att sätta dit folk, även om det så råkar vara ens egen partner. Ni tycks älska att leta sådant som kan "tolkas" som lagbrott. Det absolut enda som betyder något för er, är att ett lagbrott begåtts. Ni låter som de "perfekta medborgarna" i ett kommunistiskt samhälle. Ingen egen tanke, vilja eller sunt förnuft, utan enbart vad "pappa staten" säger.
Det är också fråga om våldtäkt då offret befunnit sig i hjälplöst tillstånd. Det betyder att det är våldtäkt om någon inleder ett samlag med en sovande person eller någon som av berusning/ påverkan av droger inte kan freda sig eller ge samtycke. Även funktionshinder och sjukdom hör hit och kan bedömas som att offret har befunnit sig i hjälplöst tillstånd.
http://www.hoppstockholm.se/valdtakt/
Nu anser inte jag att TS utfört våldtäkt då han inte haft samlag med henne, men han utför en olaglig sexuell handling mot sin SOVANDE flickvän.
Jag skulle älska att bli pullad av min man medan jag sov! Skulle nog inte spela någon roll om han väckte mig eller inte. Just tanken på att han tänder på mig & inte ens kan låta bli att pulla mig när jag sover är väldigt upphetsande. Min man brukar förföra mig när jag sover men jag vaknar ju alltid när han tränger in i mig. Vem vet, ts tjej kanske är vaken i smyg & njuter av det..