• Haskel

Pullar henne i sömnen

Knall skrev 2013-09-02 12:10:47 följande:

Fast nu spelar du dum.. Bdsm görs (förhoppningsvis) med samtycke mellan två, eller fler, individer.. Att utsätta någon som sover för "sexuell lek" utan den personens vetskap är en annan.
    Om personen som utför den sexuella handlingen, gör det med intentionen att partnern ska vakna och "joina in" är en grej. Han eller hon kan då antingen ge samtycke eller be den andre dra åt helvete, för personen får rätten att bestämma över sin kropp.
    Men utförs den sexuella handlingen med intentionen att partnern INTE ska vakna eller ens veta om vad som sker så ÄR det ett övergrepp.
    En del är okej med det, andra inte.

Man får inte utnyttja någon som sover på en fest, varför skulle det vara skillnad pga att man är tillsammans...?
    Jag och min fru smeker ibland varandra, när den andre sover. Inte alltid med intention av att den andre ska vakna. Utan för att vi tycker om varandra kroppar. Ibland vaknar den andre, ibland inte. Båda är dock medvetna om att detta sker emellanåt.
    DOCK, kan varken hon eller jag ge vårat samtycke, vid de tillfällen det händer. Enligt ditt resonemang bör vi ju ändå hamna i fängelse båda två, för våldtäkt.

TS har meddelat sin flickvän, som gett sitt "samtycke". Men lik förbaskat tjatar ni om våldtäkt! 

Precis på samma sätt som inom BDSM, i många fall. Man ger den andre tillåtelse att binda, sätta munkavle. Man kan inte säga JA, eller NEJ under själv akten. MEN MAN LITAR PÅ VARANDRA!!!

Min fru får smeka mig när jag sover, av den enkla anledningen, ATT JAG LITAR PÅ HENNE. 
  • Anonym (Skönt)
    Toboas skrev 2013-09-02 12:19:50 följande:
    Jag antar att ni som stöder TS i det här fallet också till 100% backar upp killar som har sex med tjejer som är medvetslösa från intag av alkohol eller andra droger - naturligtvis givet att det är tjejer som tidigare har haft sex och kan antas ha gillat det.

Ifall ni tycker det är någon fundamental skillnad så får ni gärna klargöra den.
    Det handlar ju om hur offret upplever situationen. Om jag mot förmodan skulle vara ordentligt drogad och min man hade sex med mig (på ett sätt som är okej för mig), så skulle jag inte känna mig våldtagen. Om någon annan gjorde så mot mig så skulle jag känna mig otroligt kränkt och förnedrad.

Säg nu att min man haft sex med mig när jag sovit eller varit drogad, ska jag då polisanmäla honom bara för att han haft det? ...även om jag inte fått några men av det? jag menar vad ska en sådan anmälan leda till? Förstå mig rätt, ett övergrepp är jättevidrigt, men det är ju inget övergrepp om den "utsatte" inte känner sig kränkt. är det okej för den utsatte så gjorde det ju inget...även om den som gjorde det tog en otroligt klantig risk. Jag tycker verkligen inte att killar runt om i landet ska börja testa att pulla sina partners i sömnen, inte heller tvärt om. Det är en väldigt dum och onödig risk att ta. jag kritiserar egentligen mer er här i tråden än ts handlande...skilj på dem båda. Det är inte okej att skrika våldtäktsman efter ts utifrån vad han skrivit (allt han skrivit).

• Anonym (Skönt)
    Haskel skrev 2013-09-02 12:38:47 följande:
    Jag och min fru smeker ibland varandra, när den andre sover. Inte alltid med intention av att den andre ska vakna. Utan för att vi tycker om varandra kroppar. Ibland vaknar den andre, ibland inte. Båda är dock medvetna om att detta sker emellanåt.
    DOCK, kan varken hon eller jag ge vårat samtycke, vid de tillfällen det händer. Enligt ditt resonemang bör vi ju ändå hamna i fängelse båda två, för våldtäkt.

TS har meddelat sin flickvän, som gett sitt "samtycke". Men lik förbaskat tjatar ni om våldtäkt! 

Precis på samma sätt som inom BDSM, i många fall. Man ger den andre tillåtelse att binda, sätta munkavle. Man kan inte säga JA, eller NEJ under själv akten. MEN MAN LITAR PÅ VARANDRA!!!

Min fru får smeka mig när jag sover, av den enkla anledningen, ATT JAG LITAR PÅ HENNE. 
    Precis!
  • Anonym (22)
    Haskel skrev 2013-09-02 12:38:47 följande:

Men då kanske ni vet att den andra inte har någonting emot det? Ni kanske implicit har gett samtycke? När tråden startades visste inte TS vad tjejen skulle tycka om vad han gjorde. Skulle du smeka din fru om du inte var säker på att det var ok med henne. Sen beror det ju på vad man menar med smeka. En lätt smekning är väl helt ok om det tillhör de vardagliga ömhetsbetygelserna att göra så. Jag har inte frågat om jag får ta min sambo på rumpan när han sover eftersom han aldrig har visat missnöje över det annars. Det är ingenting man behöver vara "in the mood" för. Vi kan ligga i sängen och prata om hur jobbig hans chef är utan att det känns fel att ha ena handen på hans rumpa, men några fingrar i analen eller en avrunkning passar inte i sammanhanget. TS säger att han pullar och slickar tjejen. Det är en form av sexuellt umgänge som är mer beroende av lust, humör och dagsform och det finns därför högre krav på samtycke eller i alla fall möjlighet att visa missnöje. 
  • MrsPenn

Ni fåtal av er tjejer som inte har något emot att partnern tallar på er medan ni sover.

HUR J-A DESPERATA ÄR NI?? Kan ni inte få sex i vaket tillstånd?

Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • Anonym (Skönt)
    Anonym (H) skrev 2013-09-01 08:29:25 följande:

Han kanske tänker som mig: att ni är så trygga i ert sexliv att han förutsätter att du tycker det är okej och att han slutar göra så för att han inte vill väcka dig. Tycker det är lite väl och ta i att ingripa med polis. Vad ska polisen göra, "sluta pulla din fru" eller "nu får du fängelse i ett halvår för att du pullar frugan"...o sen då? Har inte du en mun att uttrycka dig med och förklara för din man att det han gör är fel. Helt ärligt så skulle jag bli väldigt besviken på min sambo om hon polisanmälde mig. Jag visste inte att en sån sak var så grov men jag fick lära mig det här. Huvudsaken är att jag i och med alla allvarliga reaktioner har tagit tag i detta och frågat sambon ifall det är okej. Ibland förstår man inte vissa saker (även om det inte fordras mer än sunt förnuft), men i sånna lägen hjälps man åt..man tillrättavisar sin partner som begår fel och inte ingriper med polis i första hand.
    Ts syn på saken...
  • Anonym (Skönt)
    MrsPenn skrev 2013-09-02 12:58:06 följande:
    Ni fåtal av er tjejer som inte har något emot att partnern tallar på er medan ni sover.

Haha! jo, vad har det med saken att göra? Jag vill visserligen att min man fortsätter tills jag vaknar så vi kan ha samlag, då detta är så otroligt skönt. Dock brukar vi båda sova hela nätterna så det händer ytterst sällan.

...och nej det är inget fel eller konstigt med vårt sexliv, fast om min man vaknar till och är kåt eller inte kan sova och blir kåt av att se mig, så är det väl bara smickrande att han vill ha mig? Skulle han nån gång röra vid mig för egen vinning och inte väcka mig så är det okej med. i så fall vet jag att det är för att han vill vara snäll och låta mig sova.
  • Rosa Fluff

Gud jag måste ta bort tråden från favoriterna...
     "
    TS syn på saken:( Detta står i det inlägg du citerade nyss Anonym (skönt):

TS: Har inte du en mun att uttrycka dig med och förklara för din man att det han gör är fel."

TS gav inte sin flickvän chansen som han här uttrycker är viktigt. Den chansen gav han henne efter påtryckningar ifrån tråden. Efter han utfört handlingarna på henne ett flertal gånger utan att veta vad hon tyckte. Efter att han gjort det till en vana att ta på henne i sömnen.

Här har vi TS ursprungs tanke i frågan:

Anonym (H) skrev 2013-08-31 11:56:57 följande:
    Jag har nu på senaste tiden gjort en vana vid att slicka henne och pulla henne när hon sover. Vi sover nämnligen nakna. Hon har aldrig vaknat av det, mer än att hon rört sig i sömnen men då hinner jag snabbt sluta. Jag tänder på att ha någon form av sex med henne när hon sover och därför gör jag som jag gör. Jag vet dock inte hur hon skulle reagera om hon skulle vakna upp av det någon gång

• Isnogood
    MrsPenn skrev 2013-09-02 12:58:06 följande:

Jag anser att TS gjort fel, då hon inte vetat om att han gjort detta.

Men, jag hör även till dem som tycker att det är helt ok att min partner tar på mig när jag sover, tycker om känslan att vakna på det sättet.
    (Vilket är stor skillnad mot TS och hans fru)

För att svara på din fråga:
    Jag är inte desperat, nej, men jag njuter av detta, och  då det är en överenskommelse mellan oss båda, så är det 100% samspelt.      
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Anonym (Galet upphetsad)

Jag hade blivit galet upphetsad om jag hade vaknat av att gubben smekte mig när jag sov! Inte hade jag haft något emot det alls, snarare tvärtom. Ännu coolare om jag vaknat av att han slickade mig...

Svar på tråden Pullar henne i sömnen