Pullar henne i sömnen
Fast nu spelar du dum.. Bdsm görs (förhoppningsvis) med samtycke mellan två, eller fler, individer.. Att utsätta någon som sover för "sexuell lek" utan den personens vetskap är en annan.
Om personen som utför den sexuella handlingen, gör det med intentionen att partnern ska vakna och "joina in" är en grej. Han eller hon kan då antingen ge samtycke eller be den andre dra åt helvete, för personen får rätten att bestämma över sin kropp.
Men utförs den sexuella handlingen med intentionen att partnern INTE ska vakna eller ens veta om vad som sker så ÄR det ett övergrepp.
En del är okej med det, andra inte.
Man får inte utnyttja någon som sover på en fest, varför skulle det vara skillnad pga att man är tillsammans...?
DOCK, kan varken hon eller jag ge vårat samtycke, vid de tillfällen det händer. Enligt ditt resonemang bör vi ju ändå hamna i fängelse båda två, för våldtäkt.
TS har meddelat sin flickvän, som gett sitt "samtycke". Men lik förbaskat tjatar ni om våldtäkt!
Precis på samma sätt som inom BDSM, i många fall. Man ger den andre tillåtelse att binda, sätta munkavle. Man kan inte säga JA, eller NEJ under själv akten. MEN MAN LITAR PÅ VARANDRA!!!
Min fru får smeka mig när jag sover, av den enkla anledningen, ATT JAG LITAR PÅ HENNE.