Pullar henne i sömnen
Anonym (Skönt) skrev 2013-09-02 10:43:30 följande:
Det är möjligt, men vad ska de göra åt det? Hon känner sig inte våldtagen, men ska hon göra en anmälan ändå? Vart vill ni komma? Leta reda på vem ts är och skrika ut till alla han känner att han våldfört sig på sin sambo?Om jag tolkar detta rätt så har jag våldtagit min man dessutom, för han sov när han började ha sex med mig och jag lät honom hållas. han visste ju inte alls vad han gjorde och jag borde alltså ha avstyrt det hela och väckt honom innan han fick fortsätta. han vaknade dock efter ett tag och hade absolut inget emot det han trodde att jag startat.

Jag vet att det många gånger klassas som våldtäkt, men inte alltid. Det beror helt på hur handlingen blir mottagen av den som blir utsatt för den. Det är samma sak med andra kränkningar, vad som upplevs som en kränkning är ytterst personligt.
Ts sambo har okejat det och allt vi kan säga är att ts bör tänka sig för nästa gång han vill göra nåt liknande. Fast jag tror mest att detta handlar om att reta upp fl-mobben.

Vi ALLA borde säga till honom att gör ALDRIG mer om det utan att prata med tjejen först! Hade hon inte tyckt det var okej hade hon kunnat anmäla honom och han hade antagligen blivit rejält dömd för det. Han ska enbart skatta sig lycklig att hon inte gör det.
Man borde aldrig någonsin utsätta sig själv eller sin sambo för dessa situationer utan att först pratat om det.
När somliga anser att det är okej att handla först vid ett FLERTAL tillfällen och fråga sen blir jag redigt förbannad, för då anser man att kvinnan inte har rätt till beslut om sin egen kropp.