• Rosa Fluff

Pullar henne i sömnen

HasseA skrev 2013-09-02 21:02:55 följande:
    Men herrejösses, fatta att det inte bara är TS situation vi pratar om! I så fall hade tråden varit slut på inlägg #7 eller nåt sånt...

Och ett rakt svar gick inte att få från dig i alla fall, vilket faktiskt inte förvånade mig ett dugg. 
    Det är ett rakt svar. Ge ALLTID den du utför sexuella handlingar med en chans att ge samtycke till akten! Har man pratat om det INNAN är det fritt fram. Har man inte pratat om det INNAN, ja då är man jävligt korkad och man får stå sitt kast om tjejen anmäler och man blir fälld i domstol.
  • HasseA
    Rosa Fluff skrev 2013-09-02 21:16:16 följande:
    Det är ett rakt svar. Ge ALLTID den du utför sexuella handlingar med en chans att ge samtycke till akten! Har man pratat om det INNAN är det fritt fram. Har man inte pratat om det INNAN, ja då är man jävligt korkad och man får stå sitt kast om tjejen anmäler och man blir fälld i domstol.
    Okej, som att din kille stryker dig över brösten utanpå tröjan utan att ni tidigare diskuterat om han får göra det. Jag tror du är förhållandevis ensam om den åsikten. Men du får ju tycka så.
  • Michelle 341
    HasseA skrev 2013-09-02 21:26:07 följande:
    Okej, som att din kille stryker dig över brösten utanpå tröjan utan att ni tidigare diskuterat om han får göra det. Jag tror du är förhållandevis ensam om den åsikten. Men du får ju tycka så.
  • Rosa Fluff
    HasseA skrev 2013-09-02 21:26:07 följande:
    Fast nu är du bara larvig. Vi pratar i grunden om en människa som slickar och stoppar in fingrar i sin sovande flickväns fitta utan hennes vetenskap. Om inte du ser skillnad på det och ett smek på bröstet så är det beklagligt.
  • Orcha

Jag frågar igen av nyfikenhet, vad får man ut av att tafsa på nån i smyg?

(se "visa endast" om frågan verkar luddig)

Make love, not english quotes...
  • HasseA
    Rosa Fluff skrev 2013-09-02 21:32:00 följande:
    Fast nu är du bara larvig. Vi pratar i grunden om en människa som slickar och stoppar in fingrar i sin sovande flickväns fitta utan hennes vetenskap. Om inte du ser skillnad på det och ett smek på bröstet så är det beklagligt.
    Och du envisas att tro att vi enbart pratar om TS, vilket jag skrev nyss också att så inte är fallet. Du verkar inte läsa så noga, precis. 
  • HasseA
    Minst hälften av inläggen i denna tråd handlar om annat än exakt det TS skrev.

Ett tips: läs #539 igen, det var det inlägget du svarade på. Och läs gärna det som står där, och inget annat. Och så läser du ditt svar i #544 igen. Man får väl ändå lov att anta att du svarat på det inlägg du citerar, eller? Annars blir det nämligen rätt svårt att förstå svaren.

Jag bad för övrigt  om ett rakt svar, vilket jag inte fick. Ett rakt svar är ett enkelt "Ja" eller ett "Nej" på den fråga som ställs. Ett gäng nya formuleringar är ett typiskt exempel på något som inte är ett rakt svar på en fråga.
  • Anonym (Skönt)
    Orcha skrev 2013-09-02 21:42:37 följande:
    Jag frågar igen av nyfikenhet, vad får man ut av att tafsa på nån i smyg?

(se "visa endast" om frågan verkar luddig)
    Jag har gett ett svar, men kanske inte till dig direkt.

Om min man skulle göra en sådan sak så beror det på att han är kåt och inte kan/vill låta bli att röra mig samtidigt som han inte vill väcka mig. helt okej för mig, även om jag skulle föredra att han väckte mig så jag får vara med. Fast det vet han så om han inte väcker mig så finns det en anledning.
  • Michelle 341

Pricipen vore väl densamme?

För oss som inte ser sex som något dramatiskt och våra kön som vilken annan kroppsdel som helst kan inte förstå skillnaden på om mannen kupar handen över bröstet i sömnen eller pullar lite.Det handlar ju om den enskildes gränser och dem kan varken du eller jag sätta upp mer än för oss själva.  jag hade tagit väldigt illa upp om du tyckt min man var en sexuell dåre som förgriper sig på sin fru om han hade gjorrt detta som ts gör på sin tjej.  Jag vill inte att ngn annan än jag dömmer honom för han kan bara dömmas baserat på MIN åsikt för det är MIG han gjort det på. Och det finns ju faktiskt dem i tråden som verkligen menar att även om tjejen nu godknnät det så var allt innan dess våldtäkt i alla fall så hoppas någon utomstående anmäler detta.. varför detta hat?  
  • Orcha
    Anonym (Skönt) skrev 2013-09-02 22:19:16 följande:
    Jag har gett ett svar, men kanske inte till dig direkt.

Om min man skulle göra en sådan sak så beror det på att han är kåt och inte kan/vill låta bli att röra mig samtidigt som han inte vill väcka mig. helt okej för mig, även om jag skulle föredra att han väckte mig så jag får vara med. Fast det vet han så om han inte väcker mig så finns det en anledning.

Ok, tack för ditt svar.

Nu ville jag ju höra hur ts tänkte, men ni kanske är överens?
    Make love, not english quotes...
Svar på tråden Pullar henne i sömnen