• Anonym (22)

Pullar henne i sömnen

HasseA skrev 2013-09-03 17:31:40 följande:
    Visst - men jag har en tid försökt vidga diskussioner/tankar lite bort från den exakta TS. Har ju gått sådär...
    Det kan nog vara svårt i en tråd som är så pass populär att det är för tidskrävande att läsa alla inlägg. Det kanske skulle fungera om du börjar med en disclaimer: "Jag tycker att TS har gjort fel pga X, men den här liknande situationen tycker jag är ok". Jag läste dina första inlägg nu och uppfattar inte utifrån dem att du tycker att TS har gått över gränsen.
  • Anonym (Skönt)
    Anonym (22) skrev 2013-09-03 15:40:15 följande:
    Nja, är inte en del saker svartvita ändå? Alla människors rätt att bara ha sex när de själva vill, t ex. 
    Fast ts sambo brydde sig inte, varför ska vi andra göra det då?
  • Anonym (yea)

Önskar sambon sov så hårt

En av mina mörkare fantasier är att ta för mig av en kropp, kropp utan nån personlighet bakom.

• Anonym (22)
    Anonym (Skönt) skrev 2013-09-03 17:37:56 följande:
    Fast ts sambo brydde sig inte, varför ska vi andra göra det då?
    För att han fråntog henne rätten att välja innan hon avsade sig den. Det övertrampet kan inte göras ogjort. 
  • HasseA
    Anonym (22) skrev 2013-09-03 17:36:58 följande:
    Det kan nog vara svårt i en tråd som är så pass populär att det är för tidskrävande att läsa alla inlägg. Det kanske skulle fungera om du börjar med en disclaimer: "Jag tycker att TS har gjort fel pga X, men den här liknande situationen tycker jag är ok". Jag läste dina första inlägg nu och uppfattar inte utifrån dem att du tycker att TS har gått över gränsen.
    Helt sant.
  • HasseA
    Anonym (22) skrev 2013-09-03 17:36:58 följande:
    Blev lite fel där, "Helt sant" syftade på disclaimern, missade sista meningen.

Näe, jag skrev inte ett ord om vad jag ansåg om TS i början, för det var helt oviktigt i de frågor jag ställde. Vilket genast gjorde att ett antal ansåg att jag var för det han gjorde, och att jag dessutom var en idiot, i princip. Det är rätt skrämmande hur dåliga många är på hypotetiska resonemang om saker och ting.

Likaså skrev jag inte ett ord om ifall jag hade samtycke eller inte första gången jag smekte min kvinna när hon sov, och då togs det för givet av ett antal att vi hade diskuterat igenom det innan, och att jag hade samtycke. Vilket var fel.

Sånt retar mig också, att så många vet så mycket om andra utan att de har en jäkla aning. De läser in saker som inte skrivs, och hävdar sen att det är sanningar, när det i själva verket är rena fantasier. Och då blir det lätt infekterat, som i denna tråd. 
  • Anonym (Skönt)
    Anonym (22) skrev 2013-09-03 17:27:10 följande:
    Fast jag uppfattar det ändå som att de flesta här har en liknande definition av "sexuell beröring" - pulla, slicka, penetration m.m. Visst kan man bli kåt av en kyss på halsen eller stimulans av bröstvårtorna, men skulle någon säga att man har en form av sex när man gör de sakerna? Förspel kanske, men inte sex. Sen kan det ju finnas vissa som bara känner sig bekväma med att få en kyss på halsen före eller under sex och om man som partner vet det flyttas gränsen naturligtvis fram, men jag har svårt att se hur den skulle kunna flyttas bakåt så mycket att den även innefattar faktiskt sexuellt umgänge. Där bör man alltid tillåtas välja, men självklart kan man avsäga sig den genom att säga: "Det är ok att du har sex med mig när jag sover", men i alla andra fall tycker jag att rätten att välja ska finnas innan varje tillfälle. Jag håller med om att det är problematiskt att säga att det är ok så länge personen vaknar och kan säga ifrån, men där handlar det kanske om att börja när partnern inte verkar vara i djupsömn och avsluta så fort det märks att man inte får någon respons. Då kan det vara ok, men det är väldigt långt från vad som beskrivs i TS. 
    Kan du acceptera att du och din partner har era gränser och att andra har andra gränser? Min man har aldrig frågat mig om han får smeka mig på mitt kön tills jag vaknar och jag har aldrig tänkt tanken att det han gjort är ett övergrepp då. Jag har tyckt det varit skönt och det har gett ett otroligt skönt samlag de gångerna. Fast han hade lika gärna kunnat sluta innan jag vaknade och hade det i så fall varit värre? Inte i vårt fall, istället så vet jag att han slutat för att han vill vara snäll mot mig och inte väcka mig. Min man skulle aldrig göra nåt som han tror skulle göra mig ledsen eller känna mig kränkt.
  • RoxXxylicious
    Anonym (yea) skrev 2013-09-03 17:38:17 följande:
    Önskar sambon sov så hårt

En av mina mörkare fantasier är att ta för mig av en kropp, kropp utan nån personlighet bakom.

gravplundring kanske är något för dig?
  • Anonym (Skönt)
    Anonym (22) skrev 2013-09-03 17:40:41 följande:
    För att han fråntog henne rätten att välja innan hon avsade sig den. Det övertrampet kan inte göras ogjort. 
    så du tar strid för hennes rätt att kunna säga ifrån när hon själv inte bryr sig? Allt hon bryr sig om är att inte bli väckt, väcker han henne så blir han av med fingrarna...låter som att ts sambo har attityd nog att säga vad hon tycker och tänker själv.
  • Anonym (22)
    HasseA skrev 2013-09-03 17:51:19 följande:
    Blev lite fel där, "Helt sant" syftade på disclaimern, missade sista meningen.

Näe, jag skrev inte ett ord om vad jag ansåg om TS i början, för det var helt oviktigt i de frågor jag ställde. Vilket genast gjorde att ett antal ansåg att jag var för det han gjorde, och att jag dessutom var en idiot, i princip. Det är rätt skrämmande hur dåliga många är på hypotetiska resonemang om saker och ting.

Likaså skrev jag inte ett ord om ifall jag hade samtycke eller inte första gången jag smekte min kvinna när hon sov, och då togs det för givet av ett antal att vi hade diskuterat igenom det innan, och att jag hade samtycke. Vilket var fel.

Sånt retar mig också, att så många vet så mycket om andra utan att de har en jäkla aning. De läser in saker som inte skrivs, och hävdar sen att det är sanningar, när det i själva verket är rena fantasier. Och då blir det lätt infekterat, som i denna tråd. 
    Men är det så konstigt att folk antar att du håller med TS när du inte kommer med några invändningar mot trådstarten och beskriver din situation utan att förklara hur den skiljer sig från TS? Självklart kan ingen här veta hur du egentligen är, men du kanske kan se varför folk missförstod dig?
Svar på tråden Pullar henne i sömnen