Anonym (22) skrev 2013-09-03 17:36:58 följande:
Det kan nog vara svårt i en tråd som är så pass populär att det är för tidskrävande att läsa alla inlägg. Det kanske skulle fungera om du börjar med en disclaimer: "Jag tycker att TS har gjort fel pga X, men den här liknande situationen tycker jag är ok". Jag läste dina första inlägg nu och uppfattar inte utifrån dem att du tycker att TS har gått över gränsen.
Blev lite fel där, "Helt sant" syftade på disclaimern, missade sista meningen.
Näe, jag skrev inte ett ord om vad jag ansåg om TS i början, för det var helt oviktigt i de frågor jag ställde. Vilket genast gjorde att ett antal ansåg att jag var
för det han gjorde, och att jag dessutom var en idiot, i princip. Det är rätt skrämmande hur dåliga många är på hypotetiska resonemang om saker och ting.
Likaså skrev jag inte ett ord om ifall jag hade samtycke eller inte första gången jag smekte min kvinna när hon sov, och då togs det för givet av ett antal att vi hade diskuterat igenom det innan, och att jag
hade samtycke. Vilket var fel.
Sånt retar mig också, att så många
vet så mycket om andra utan att de har en jäkla aning. De läser in saker som inte skrivs, och hävdar sen att det är sanningar, när det i själva verket är rena fantasier. Och då blir det lätt infekterat, som i denna tråd.