• LisanA

Avskyr att dottern sover i vår säng!

Vår dotter som är 5 år kommer varje natt tassande med kudden under armen. Hon är mörkrädd och vill sova nära mig. Hennes pappa tycker inte om det här, han försöker till och med ge henne pengar för att hon ska sova i sin egna säng. Han har sagt att han avskyr att hon sover i vår säng… okej någon natt, men inte varje natt…
    Vad ska jag göra? Jag vill ju finnas för min dotter så hon känner sig trygg, samtidigt så sover jag jättedåligt och sexlivet uteblir ju….

• Svar på tråden Avskyr att dottern sover i vår säng!
  • keron
    Lola89 skrev 2013-12-17 15:44:18 följande:

Jag skulle ha låst sovrumms dörren då har hon inget annat val än att gå tillbaka till sin egen säng.
    Eeehhh, ja det skulle säkert bli jättebra, vore inte barnet otryggt innan så lär h*n bli det iaf efter en sådan behandling *facepalm*
  • Knota

Jag skulle ha förklarat för barnet att på natten så sover man i sin egen säng, och lagt någon nattlampa hos barnet så hon kan sova. Om hon fortsätter komma till våran säng så är det inte för att hon är rädd utan för att hon är van. Jag skulle ha låst sovrumms dörren då har hon inget annat val än att gå tillbaka till sin egen säng.
    Men det kan man ju inte göra. Vad fan.
  • Satfläsk

Jag förstår din man. Jag tycker det är jättejobbigt med barn i sängen. När jag träffade min nuvarande sambo så kom hans son alltid på nätterna. Ofta vaknade han redan vid 23 och var omöjlig att få att somna om. Att han kom till oss på natten resulterade i att även mitt barn kom till vår säng om hon vaknade, då hon visste att han sov hos oss. Jag höll på att bli tokig då jag är väldigt lättväckt.

Skaffa en större säng till barnet så kan du lägga dig där tills barnet somnat om.

Nu sover våra barn i sina egna sängar och det är SÅ skönt!! Att komma till oss på natten gick över av sig själv. Först slutade min dotter komma till vår säng och strax efter även sonen ;)

• Anonym (Suck)

Jag skulle ha förklarat för barnet att på natten så sover man i sin egen säng, och lagt någon nattlampa hos barnet så hon kan sova. Om hon fortsätter komma till våran säng så är det inte för att hon är rädd utan för att hon är van. Jag skulle ha låst sovrumms dörren då har hon inget annat val än att gå tillbaka till sin egen säng.
    Låst dörren?! Måtte du inte ha egna barn...
  • jag är den jag är

Usch! Båda tummarna ner!
  • La Lola
    Jag skulle ha låst sovrumms dörren då har hon inget annat val än att gå tillbaka till sin egen säng.
    Fy fan så elakt! Skäms!
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • gbgumman

Så många som avskyr när de små kommer. Jag älskar när de kommer. Så mysigt när de kryper ner och lägger sina små armar runt en och viskar att de älskar mig och jag är bästa mamman. Sedan somnar alla lugnt om och tryggheten är total.

• Rakad Apa
    evaanderzzon skrev 2013-12-17 00:22:15 följande:
    Pappan sover på soffan, du och lilltjejen i stora sängen. Imorn är det pappan som går och klipper av sädesledarna. Den mannen ska inte ha några barn. Okänsliga jävel!

Ja, du verkar ju vara frisk.
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • keron
    Anonym (Suck) skrev 2013-12-17 15:59:47 följande:
    Låst dörren?! Måtte du inte ha egna barn...
    Eller hur -_-
  • happysunday
    SötFlöt skrev 2013-12-17 11:46:33 följande:
    Vem har sex mitt i natten?
    Vem har sagt vilken tid barnet kommer in till föräldrarna? Vårt barn kommer också varje natt och det är jätteirriterande ibland, allrahelst när hen kommer redan kl 22.30...
Svar på tråden Avskyr att dottern sover i vår säng!