ylva12 skrev 2014-02-19 10:03:10 följande:
De såg inga hjärtslag på VUL idag:(. Sa jag var i 6+6 och att det var för litet för att se något. Jag ska tillbaka på torsdag nästa vecka för de gör egentligen inte VUL föraren efter 8 hela veckor eftersom det är osäkert om man ser hjärtat innan. Men jag har inte mycket hopp kvar. Tycker det verkar som om de flesta ser i vecka 7, så tror mest det är deras rutiner att inte säga något innan även om det inte är troligt att embryot lever. Väntar nu på att börja blöda....
Tappa inte hoppet än! Jag gjorde vul på 6+4, de såg ingenting... Förens de gjorde titthåls op! I måndags på 7+0 såg man ett foster på ca 5mm! Fortfarande för litet men sen såg man ngt att ngt pulserade där inne! Hon sa att man inte ser ett hjärta så tidigt men man ser att ngt pulserar....
Min svärmor åkte in när hon väntade sambons bror, v 7+0, de såg inget hjärta och sa att de var ett mf, så om de inte kommit ut av sig själv inom en vecka så skulle hon få göra skrapning för när hon kom in hade dom inte tid. I v 8 åkte hon in igen, där levde ett embryo med hjärta... Så hade dom inte haft så mkt patienter just då så hade dom skrapat bort honom!!'
LYCKA TILL