choklaa skrev 2014-02-19 19:26:08 följande:
Tror jag blir galen. Mina svärföräldrar berättade jag för i går. Sen dess har mannens syster varit helt gråtfärdig tycker synd om min son. Kommer med idiotiska komentarer nu slipper du tillbringa 3 månader hos oss i sommar. Då mannen har tagit långledigt i sommar och vi skulle åka iväg till svärisarna under hela sommaren. Men de borde ju på annat att jag innan inte ville åka dit. inte på dom. Sen börjar dom räkna fram och tillbaka när jag blev gravid de stämmer liksom inte varken systerns eller svärmors uträkning. Fattar inte att man även räknar två veckor innan ägglossning. Så jag tror jag spyr, Dom ger mig bara ångest och jag vet inte vad jag ska göra. För att säga något till mannen är ingen ide...
Jag tycker det verkar som dom lägger sig i alldeles för mycket...dom ska väl inte bry sig om när barn blir till utan glad att det kommer fler! :) jag tycker verkligen det är upp till din man att sätta stopp...det är ju hans familj och just nu håller ju ni på att bilda en som borde vara betydligt mer värd. Han måste ju lyssna...annars kommer kontakten mest troligt i framtiden att bli riktigt dålig! Hoppas det löser sig!