Aftonstjärna skrev 2014-08-31 09:25:26 följande:
Beror antagligen på att jag har anlag för atopiskt eksem och är väl extra känslig som gravid. Har också en del klior på armar och ben och på ena handen. har lyckats hålla dem i styr med ringblomssalva och kokosolja. Vill inte använda kortison. Men som sagt, när jag såg dina bilder känns det här som småpotatis!
bf 23 oktober
Hoppas verkligen inte det blir värre för dig! Skönt iaf att du fortfarande har nått som mildrar, jag fick ju tavegyl tillslut men asså vadå hej.. Hjälpte inte ett smack, inte badet heller och inte heller kortisonsalvan.
Nä.. Jag tycker verkligen synd om dig och alla andra som har klåda för fyfan där vill jag inte vara igen :(
Läkaren jag fick då älskade jag, så fort dom fått fasta för att det va PUPPP jag hade så frågade dom hur jag kände för igångsättning ( jag hade nämnt det tidigare att jag inte orkar mer och ville ha igångsättning), hon och hennes kollega gick ut 5 minuter för att diskutera och tillbaka kom hon och sa att jag skulle hem och packa väskan för dagen därpå skulle jag få bli igångsatt.. Jag fick en smärre chock och blev helt plötsligt jätte nervös :)
Nu ska det bli spännande att se hur en förlossning startar av sig själv! :)