Sillavi skrev 2014-05-05 08:36:59 följande:
Har inte varit inne på ngra dagar, migrän flera ggr per dag..Ja som du skriver så tänker man ju bara på att man längtat efter detta hur länge som helst och att man gärna tar illamående och lite krämpor för det fina resultatet. Det är ju ändå jobbigt att må dåligt men kan hjälpa en lite att tänka så. Vad härligt att lill*n växer och frodas. Är det första barnet så gör man väl VUL i v 12 och sen RUL i 18-20. Men antar att det är olika i olika landsting. Grattis till din syster härligt. Blir inte mer sugen då ha ha.
Tja vet inte alla hur de ser ut med rul här men får väl veta på fredag då jag ska till Mvc på inskrivning :) Hoppas dock att hon jag får e annan än hon i telen alt ATG hon bara lät kort å barsk där men inte e de :/ Men man får väl byta barnmorska om man vill va? Jaja som sagt svårt via tele å vet ju inte om de e hon men hon va kort, barsk å lite så de gillade jag inte ;) Bara avvakta å se ;) Va säger dom om din migrän nu då? Fått något mot den eller? E de vanligt typ som illamående å brukar de va övergående eller dom säger inget? Usch migrän måste nästan va värre än illamående menar du kommer väl inte ens upp ur sängen? Så klaga ska man ju inte alltid de som har de värre :/ Jo längtar som bara den när man ser syrrans lilla samtidigt förlorade en vän till familjen precis sitt barn i v 21+5 uscha då vaknar man till å inser hur skört livet e där inne :/ Men me så får man inte tänka :/