• Sillavi

BF december 2014 - göteborg

Hej,

Jag och min man har äntligen blivit gravida efter lång tids försökande. Efter 2 st FET och 2 ET blev vi tillslut gravida.
    Vi är överlyckliga och kan knappt förstå det. Är väldigt tidigt än, Vecka 5.
    Vi har ett barn sen innan som är 2 1/2 år. Vi bor utanför GBG och tänkte det kunde vara kul med andra
    gravida som bor i Göteborg med omnejd och som har BF runt December.
    Tänkte vi kunde tjöta om vad som helst helt enkelt, stötta varandra och lägga ut lite roliga bilder för dom som vill

Kram och välkommen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-19 09:58
    Här finns listan;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m73268197.html

• Svar på tråden BF december 2014 - göteborg
  • janniejensen

Hmm skumt.. har försökt ändra inställningarna på gruppen, testa sök på "bf december 2014 göteborg" igen nu!

• nicopej

Konstigt, hittar fortfarande inte. Är bf december 2014 göteborg exakt stavning? Finns så många som heter som jag på Facebook så svårt att hitta...

• janniejensen

Det verkar som att man måste bjuda in några av sina befintliga facebookvänner för att skapa en facebookgrupp? Jag har inga preggovänner i stan, så det kanske var det som gjorde att gruppen typ inte fanns. Tog bort gruppen nu eftersom det bara blev knas, men om det är någon annan som lyckas skapa en sådan så vore ju det toppen :) 

• Sillavi
    janniejensen skrev 2014-11-20 00:16:08 följande:

Det verkar som att man måste bjuda in några av sina befintliga facebookvänner för att skapa en facebookgrupp? Jag har inga preggovänner i stan, så det kanske var det som gjorde att gruppen typ inte fanns. Tog bort gruppen nu eftersom det bara blev knas, men om det är någon annan som lyckas skapa en sådan så vore ju det toppen :) 

Slutna grupper kan man nog inte söka på utan man måste bli inbjuden personligen. Därav att det är svårt att hitta gruppen men förstår inte - var du med i gruppen först o nu stängt ner den? Jag är gärna med oxå om jag får.
  • Sillavi

Hej tjejer, hur har ni det?

Tack för era pepp. Försöker få tid till barnläkarna på östra för att få mer info om livet efter bb. Är en god prognos - jag vet. Men klart man blir ledsen och deppig när ens barn inte är som det ska. Man känner skuld och förtvivlan. Man vet inget förrän man får ett sånt besked själv. Har varit lite Depp senaste o inte orkat gå in på fl alls.

Fast nu känner jag att jag måste försöka släppa detta och gå framåt.

Jobbar bara 2 v till o sen blir d mys i december hemma tills bebis kommer.

Bara 36 dgr kvar nu

Ngn som börjar känna ngt?

• janniejensen

Apropå gruppen. Fastän jag ställde in gruppen som offentlig var det ju inga som hittade den? Likadant verkade jag bara kunna lägga till mina befintliga facebookvänner i gruppen, gick liksom inte ens att söka på andra namn.. Blev till sist sur och raderade gruppen när jag inte fick den att fungera. Kan någon annan försöka kanske?

Svar på tråden BF december 2014 - göteborg