• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • kanien
    Fiiaaa skrev 2015-01-07 14:33:42 följande:

Värsta beskedet på RUL. Bebisen saknar skallben och det är bara att avbryta och sätta igång aborten. I v 20!! Känner mig mest chockad nu, men jag fixar det här!!

Beklagar verkligen Fia!! <3 en vän till mig var med om samma sak för 1 vecka sedan då hennes foster i v.19 hade missbildning på hjärta och hjärna :(( all styrka till dig!!
  • Fröken1987

Fiiaaa: hemskt tråkigt att läsa! :( Beklagar verkligen!! Livet går vidare, och nästa gång har ni bättre chanser!' Styrkekram!!

• Carri12

Värsta beskedet på RUL. Bebisen saknar skallben och det är bara att avbryta och sätta igång aborten. I v 20!! Känner mig mest chockad nu, men jag fixar det här!!

Åh så tråkigt! Beklagar verkligen.
  • cher82

Men usch så jobbigt! All styrka till er!
  • vikarien

Fy vilken mardröm! Lider med er <3

Kramar!
  • ÄlskarMina

Nä!! så ledsen för er skull! ' all styrka till er! Kram
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10, "Grynet" bf 12/6-15*.¸¸.·*¨`·
  • carolinheiner

Lider verkligen med dig! :( beklagar stort. Finns en grupp på facebook som heter För oss med änglabarn om du vill vara med i den å ventilera dina tankar å känslor.
  • Gummsan

Fy era stackare <3 :'( Tusen kramar
  • Isabella89

Vilket hemskt besked :( kan inte ens föreställa mig hur det känns. Skickar en kram till er.
  • Pyssilullan
    Staffelove skrev 2015-01-07 13:20:32 följande:

Ni som varit på ultraljud nyligen vilken vecka har ni varit i då? När jag har ul kommer jag vara i vecka 18+0 och fått höra att det e för tidigt för ul då men varför har min Bm bokat in mig då, någon som varit på ul i den veckan?

Vi var på Rul i vecka 17 (16+0)

Såg allt tydligt o även kön! Olika hur tidigt man får